Mazdin Wankelov motor

Toyota, Mazda, Subaru, Honda, Suzuki soshite tanin...

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod TRIO_driver » Ned Sep 04, 2011 4:21 pm

Vidi, u startu sto vozis Mercedes, te stavlja kod mene na crnu listu, a sad me mrzi da pisem prednosti i mane Wankela...

Nije savrsen, niti smo mi trziste za isti, trosi dosta, ide momacki, trosi ulje, kazem, poznajem vlasnika, dugogodisnjeg Mazdasa, koji zna kako da ga odrzava(redovna provera ulja i dolivanje, i to posebno, izmena nekih svecica, servisi odredjeni itd), ne znam detalje, jer ja ga ne bih vozio, jesam specijalista za japance, ali je i za mene Wankel misterija.

Slazem se da Japanci nisu inovatori, vec usavrsavaju toplu vodu, ali mislim da bih dosta mogao da naucis i postujes kod Wankela, da smo u Grckoj, Australiji, USA, UK, gde postoji mnogo vece trziste i strucni servisi.
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod American_V8 » Ned Sep 04, 2011 8:56 pm

TRIO_driver je napisao:Vidi, u startu sto vozis Mercedes, te stavlja kod mene na crnu listu

:lol: :lol: :lol: :thumbup:
Korisnikov avatar
American_V8
 
Postovi: 1000
Pridružio se: Čet Apr 22, 2010 4:49 pm
Lokacija: Banja Luka

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Laki021 » Ned Sep 04, 2011 11:42 pm

:roll:

Ne vozim samo mercedes, vozio sam i Mazde do duše poučen iskustvima drugih one bez rotacionog motora, i nikoga neću da stavljam na crnu listu.

Sve što sam imao da kažem ja sam rekao... eventualno možemo da otvorimo temu za i protiv, ali mislim da je ovaj sajt i forum na sajtu apsolutno adekvatan da u njemu zasluženo mesto dobije i Vankel motor kao deo istorije?


:wave:
Ko nije za volan, nije ni za devojku ;-) Slika
Korisnikov avatar
Laki021
 
Postovi: 48
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 3:34 pm
Oldtajmer: Mercedes Benz 170 SD(1952), Mercedes Benz G400(2005)

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod kiki243 » Pon Sep 05, 2011 12:09 am

Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod HEMI 426 » Pon Okt 10, 2011 2:19 pm

Mazda je objavila da 2012 prestaje sa prozivodnjom RX8 koji je poslednji Wankel model na svetu. Da li to znaci da je buducnost, Wankela, kao koncepcije, zapecacena i da definitivno odlazi u istoriju?
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Jimmy » Pon Okt 10, 2011 5:03 pm

Hmm šteta. Razmišljao sam o nekom polovnom rx8 kao o mom potencijalnom budućem autu (nisu skupi) , ne znam zašto odustaju od wankela ? Tih , ekonomičan (uslovno), snažan , lagan kompaktan. Ne vidim zbog čega bi ga neko poslao u istoriju. Smrdi mi na neko tržišno-profitersko njesra , budući da svi znamo da praktične i ekonomične stvari ne prolaze , već samo one koje nas skupo koštaju.
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod luci » Pon Okt 10, 2011 5:52 pm

koliko sam ja uspeo da ukapiram, wankel je sve samo nije ekonomican u odnosu na konkurenciju... a osim solidno benzina trosi i solidno ulja...

pazi u tome se slazem sa urosem, da je ta koncepcija imala svetlu buducnost nemci bi je izexploatisali do kraja, a ne bi je skartirali posle nekih probnih varijanti...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Jimmy » Pon Okt 10, 2011 6:07 pm

zato sam i rekao uslovno , ne troše generalno puno , ako ne gledamo kubikažu , jer rx8 wankel recimo ispuca lagano preko 200 konja sa 1.3. Eh , sad pošto je nama potrošnja alfa i omega automobilizma , onda to ide "šta jebote 12 litara na 1.3 SATJERAĆE ME U GROB I MAZDA I SVE" nakon čega sleduje fatalističko samoubistvo u kojem nestaje čitava zgrada. Teorijski , wankel izgleda kao nešto što potencijalno može da bude jako održivo , jednostavno , i upotrebljivo. Činjenica je ipak , niko ga osim mazde ne fura i nikad nije dobio na značaju. Naročito je to loš znak danas, kada se za kvar na motoru izjavljuje saučešće , pogotovo u ovim krajevima. Poznati smo po tome da volimo da vozimo auta dok ne odbiju da krenu
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod HEMI 426 » Pon Okt 10, 2011 6:41 pm

Trio ce sigurno znati da li je RX8 jedini Mazdin preostali Wankel model ili ih ima jos za neka Azijska trzista, ali ako je jedini i ako se Wankel potpuno gasi 2012 godine, onda je najverovatnije kraj tog motora zauvek. Neka extremna ulaganja u Wankel. dugi periodi realizacije i vracanja investicije se sigurno ne bi isplatili jer se cela industrija krece ka hibridima i elektro motorima, pa tako nema smisla ulagati u SUS motor, koji je na zalasku karijere.


Steta, Wankel je skroz simpatican motor i sigurno bi od njega nesto bilo da se vise fabrika "inatilo" kao Mazda. Ovako, ostao je samo interesantna fusnota na marginama autoindustrije. Dugo je i izdrzao, realno, skoro 50 godina se Wankel bori sa predrasudama i samim sobom... ;)


Sa druge strane, postoji jos dosta prostora za usavrsavanje klasicnih motora pre nego sto i oni odu u penziju. Elektromagnetne bregaste, na primer...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Kabe » Pon Okt 10, 2011 8:30 pm

Malo materijala pred spavanje:

http://autofilia.blog.hu/2009/06/26/wan ... enetek_vaz

http://t613.blog.auto.cz/2008-06/tajems ... ym-jmenem/


dom je napisao:Pa nešto sam se zainteresovao za vankel motore pa sam kopao ko je sve eksperimentisao sa tim. Šta god da iskopate priča se vrti oko NSU, mercedesa, citroena. Zanimljivo je da je NSU napravio projekt koji ih je trebao spasiti, međutim nikada ga nisu uspeli realizovati. Volkswagen ih je kupio i u fioci pronašao taj NSU-ov projekt koji se zvao – Golf (VW se namlatio para, od Poršea su dobili Bubu a od NSU Golfa). Razvoj Wankel motora je stao, VW se nije hteo petljati time, smatrajući vankel promašajem, a licencu za Wankel je kupila Mazda koja je dorađivala taj dizajn oko 30 godina dok nisu izdali popularni model RX7 2002. (svi već znate da je bilo i ranije Mazdinih modela s Wankel motorom, ali RX7 je bio prvi uspešan).

E onda mi je sinulo :idea: a šta je sa Rusima i njihovim mišljenjem o tom motoru i učukao Wankel SSSR. Logično je da ako to definitivno nešto valja sovjeti su prekopirali i usavršili na svoj način. Mnogo malo podataka se može naći o njihovom razvoju Wankel motora. Malo je poznato da su i sovjetski proizvođači automobila eksperimentisali sa ovim tipom motora: 1978. proizveden je AvtoVAZ – 311, 1980. VAZ 2106, a oko 200 komada Lada sa rotacionim motorom korišćeno je uglavnom u sovjetskim službama bezbednosti. Kasnije su proizvedeni i VAZ – 4132 i VAZ – 415, mada ne u velikim serijama. Uglavnom, svi sovjetski automobili su imali u ponudi i Wankel motor. Inženjeri u VAZu su uvideli potencijal Wankel motora, tako da su ga razvijali, naravno bez ikakvih licenci ili plaćanja prava. Zanimljivo je to da su upravo ruski inženjeri uspeli dizajnirati Wankel koji nije imao problema sa brtvljenjem, puštanjem ulja, i upravo je taj ruski Wankel ugrađivan u posebne serije Samara – za specijalne policijske jedinice kao automobil za poteru, te, naravno, za KGB. Samare sa Wankel motorom korišćene su u domaćim ruskim auto-moto trkama. :alkosi :drive:

Sovjeti su rotacioni motor sa elektronskim ubrizgavanjem goriva ugrađivali i u letelice – avione i helikoptere, ali se o ovom polju primene rotacionih motora u SSSR – u može naći veoma malo podataka.

Neki lik je, navodno, na fabričkom poligonu probao Samaru sa Vankel motorom, dve komore, 1000 ccm i 170KS. Inače se Vaz dugo bavi Vankelima. Pola čamaca na Volgi uz Toljati samo zviždi sa malim Vankelima, a zmajeva sa istim motorom ne možeš da prebrojiš. Sva saobraćajna policija u gradu vozi Vankel Samare. Idu kao mećava!
:alkosi :drive: :bich :ziveli :lol4

Slika
ОПРЕМ ДОБРО!!
Korisnikov avatar
Kabe
 
Postovi: 432
Pridružio se: Čet Jul 16, 2009 2:52 pm
Lokacija: hcstp:://localhost/Beograd/Banovo Brdo/
Oldtajmer: Honda Civic EJ6

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod luci » Pon Okt 10, 2011 10:49 pm

super 600 je pricao o ladam sa wankelom koje je vozila ruska policija, to je definitivno nesto sto bi voleo da prvozam..

ali bez obzira na sve, moje misljenje ostaje da je taj motor ne primeren serijskoj proizvodnji, posebno sada kad se svi proizvodjaci okrecu ekonomicnijim motorima... negde na netu sam nasao podatak da mazda RX8 trosi oko 15 na 100 i da trosi oko litre ulja na 1k km... poredjenja radi, ja imam alfu 166 koja ima 1500kg, 2.5 V6.. losije su performanse, jer je ipak u pitanju limuzina a ne sportski auto, ali potrosnja goriva je oko 13litara na 100km, cak i taj alfin motor koji je poznat po tome da trosi ulje pri ostrijoj voznji ne trosi ni blizu toliko...

a inace sad citma da je nsalednik planiran isto sa wankel motorom, videcemo sta ce biti od toga, al trebao bi da bude jeftiniji i manji... barem tako kaze internet...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Jimmy » Pon Okt 10, 2011 10:59 pm

HEMI 426 je napisao: jer se cela industrija krece ka hibridima i elektro motorima, pa tako nema smisla ulagati u SUS motor


Ne znam koliko je vezano za temu , ali sa olakšanjem mogu da kažem da će se vjerovatno elektromotori ispostaviti kao najveći isprdak alternativnih goriva , i pored toga što ga najveće kompanije guraju na sva zvona. Jednostavno , bioetanol i vodonik su mnogo konvencionalniji , jednostavniji za proizvodnju , jeftiniji , efikasniji i potentniji. Formulu 1 su pokrenuli na bioetanol bez značajnih promjena u performansama. Eksplozivni motori , welcome back :clap:
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod starac vujadin » Uto Okt 11, 2011 12:01 am

prvi put čujem da je "bolje" rešenje odbačeno u korist goreg rešenja???


Ovo je jedna od glupljih recenica izrecene u poslednje vreme ovde...ljudska civilizacije je prepuna pogresnih izbora...jos od dominacije Sparte nad Atinom sto je unazadilo razvoj civilazicje za par vekova, pa do danasnjeg dana.

Wankel ima svoje mesto u istoriji, ali on se sada uopste ne uklapa u trendove i nove koncepcije. Trosi svega mnogo, zahteva mnogo nege i pazljivu eksplotaciju, nema obrtnog momenta. Ako se Wankel eksploatise kako treba, a radi se o 4-5 pravila, onda moze dobro da sluzi. Mazda je menjala motore na RX8 besplatno u garanciji i ko pazljivo gleda cene RX8 videce drasticnu razliku izmedju onih koje su u garnaciji i onih koji nisu. Sjajan auto, ali za Srbiju je to nocna mora za odrzavanje.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod American_V8 » Sub Okt 15, 2011 11:30 pm

Ne znam koliko pratite, ali nakon objave da ce se RX8 prestati proizvoditi, sto bi po mnogima znacilo i gasenje wankela u Mazdama, nastala je prava pobuna ljubitelja Mazde. Nakon tolike pobune, ljudi iz Mazde su se obratili javnosti preko twitera, zahvalili se na podrsci i izjavili da se predano radi na novoj generaciji wankelovih motora koji ce se ugradjivati u nove modele ovog proizvodjaca.
Sto znaci da Wankel vjerovatno nastavlja da zivi :clap: :thumbup:
Korisnikov avatar
American_V8
 
Postovi: 1000
Pridružio se: Čet Apr 22, 2010 4:49 pm
Lokacija: Banja Luka

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod djape1977 » Ned Okt 16, 2011 7:51 am

Jimmy je napisao:
HEMI 426 je napisao: jer se cela industrija krece ka hibridima i elektro motorima, pa tako nema smisla ulagati u SUS motor


Ne znam koliko je vezano za temu , ali sa olakšanjem mogu da kažem da će se vjerovatno elektromotori ispostaviti kao najveći isprdak alternativnih goriva , i pored toga što ga najveće kompanije guraju na sva zvona. Jednostavno , bioetanol i vodonik su mnogo konvencionalniji , jednostavniji za proizvodnju , jeftiniji , efikasniji i potentniji. Formulu 1 su pokrenuli na bioetanol bez značajnih promjena u performansama. Eksplozivni motori , welcome back :clap:

posle ove recenice zasluzujes ban cisto kao nagradu za glupost :lol:
jesi li nekad cuo za koeficijent iskoriscenja energije? :roll:
nazad u srednju skolu! :thumbdown: :wave:
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Jimmy » Ned Okt 16, 2011 4:36 pm

djape1977 je napisao:
Jimmy je napisao:
HEMI 426 je napisao: jer se cela industrija krece ka hibridima i elektro motorima, pa tako nema smisla ulagati u SUS motor


Ne znam koliko je vezano za temu , ali sa olakšanjem mogu da kažem da će se vjerovatno elektromotori ispostaviti kao najveći isprdak alternativnih goriva , i pored toga što ga najveće kompanije guraju na sva zvona. Jednostavno , bioetanol i vodonik su mnogo konvencionalniji , jednostavniji za proizvodnju , jeftiniji , efikasniji i potentniji. Formulu 1 su pokrenuli na bioetanol bez značajnih promjena u performansama. Eksplozivni motori , welcome back :clap:

posle ove recenice zasluzujes ban cisto kao nagradu za glupost :lol:
jesi li nekad cuo za koeficijent iskoriscenja energije? :roll:
nazad u srednju skolu! :thumbdown: :wave:


Dragi djape , nemam običaj da trpim uvrede , tako da kao minimum za bilo kakvu diskusiju sa mnom , bi trebao da skrešeš taj mangupski rečnik

Drugo , drage volje ću pustiti tebe , da nas prosvijetliš o alternativnim gorivima , i koeficijentu iskorišćenja.
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod kd23se4 » Pon Dec 26, 2011 9:56 am

Posto je tema malo emotivna ovde, evo iz ugla nekoga ko je hteo da kupi RX-8 pre dve godine. Nisam nesto emotivno vezan za Wankel, ali volim pametne ideje i egzoticne koncepte. Auto ima (skoro) 4 vrata, zadnju vucu, mali motor, pristojan gepek za maltene sportski auto, cena (polovnog) vozila dosta razumna....znaci dosta argumenata ZA.

Elem, odoh malo po forumima u inostranstvu i nasao sam nazalost argumenate protiv. Potrosnja se krece po gradu 13-15, neki ekstremni primeri i vise, ali me najvise odbilo sto je potrosnja ulja 0,3-0,5 na 1000km i to su potvrdili maltene svi ljudi na jednom forumu (bio je jako lepo uradjen grafikon clanova sa potrosnjom ulja/goriva). Iz postova se nije moglo zakljuciti da imaju probleme sa motorima, bilo je tu ljudi koji su presli uveliko preko 100.000km.
Ipak sve ovo znaci da ako odete na put do Ljubljane, Beca, Budimpeste treba da nosite kanticu ulja sa sobom. Ulje koje su rekli da se sipa je Fordovo neko.....mislim 10W30 ili 5W30, vec sam zaboravio.......verovatno je cena razumna, ali da na put idem sa kanticom ulja mi ne prilici autu koji je napravljen u XXI veku.

Nadam se da nisam povredio Wankelase, posto cenim ovaj koncept i mislim da ima jako puno potencijala, ali jednostavno mislim da treba jos da se radi na njemu. Inace sam citao da je iz nekog razloga Wankel najbolji koncept kada se voze kola na vodonik, BMW je dosta radio na tome, ali mozete predpostaviti da nisu koristili svoje motore da bi dosli do ovog zakljucka :) - ne znam tacan razlog zasto je bolji, ali tako sam citao
Korisnikov avatar
kd23se4
 
Postovi: 86
Pridružio se: Pet Dec 23, 2011 2:04 pm
Oldtajmer: Saab 900 T8
Saab 9-3 TiD

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Baron » Sre Dec 28, 2011 10:44 pm

Evo još jednog izbačenog,na Mašinskom Fakultetu:
Slika :shh:
Korisnikov avatar
Baron
 
Postovi: 119
Pridružio se: Sub Avg 21, 2010 2:13 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Zastava 750,Citroen 2CV,Ami 6,T2

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod mrvos » Pon Feb 27, 2012 11:27 pm

Cuo sam da su se policijske Lade i ZAZovi pravili sa vankelovim motorima sa 2 rotora, ali zbog generalne na svakih 30 000 km su propali.
Ovo je malo offtopic ali
Takodje sam cuo da su se ukrainski Luaz i ruski Zaz i Vaz (sve je to USSR :) ) pravili sa zvezdastim motorima. To je tako superrrrrr, Luaz sa zvezdastim motorom ili Zaz sa vankelom... :lol:
Korisnikov avatar
mrvos
 
Postovi: 78
Pridružio se: Ned Jan 23, 2011 1:24 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: imam 15 godina stoga ne posedujem auto ali moj tata vozi VOLVO 240, TRIUMPH HERALD 13\60 i Subaru Imprezu, koja nije oldtimer ali mi je zao da je ne napisem.

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod kd23se4 » Pon Mar 05, 2012 8:56 am

mrvos je napisao:Cuo sam da su se policijske Lade i ZAZovi pravili sa vankelovim motorima sa 2 rotora, ali zbog generalne na svakih 30 000 km su propali.
Ovo je malo offtopic ali
Takodje sam cuo da su se ukrainski Luaz i ruski Zaz i Vaz (sve je to USSR :) ) pravili sa zvezdastim motorima. To je tako superrrrrr, Luaz sa zvezdastim motorom ili Zaz sa vankelom... :lol:



Dobro si cuo :lol: Samo sto su uvozili za njih gorivo iz Finske, posto su sumnjali u kvalitet sopstvenog - evo ovde teh. podaci: http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/M ... -lada.html

Nije nista cudno za zvezdasti motor.....buba je originalno bila koncipirana da ima zvezdasti motor, dakle oni prototipovi iz 30ih su imali zvezdasti.......mislim.....5 cilindricni motor, morao bi da proverim............al su napustili koncept najvise zbog potrosnje pa su ubacili Boxer
Korisnikov avatar
kd23se4
 
Postovi: 86
Pridružio se: Pet Dec 23, 2011 2:04 pm
Oldtajmer: Saab 900 T8
Saab 9-3 TiD

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod mrva » Pet Mar 09, 2012 6:28 pm

A ko diktira cenu goriva?
Kolika je cena galona u US,kolika u EU,a kolika kod nas i kakav je standard kod nas u odnosu na nijh?
Neko ko se razume u ekonomiju,moze to da izracuna.
Uzecu si pravo pausalne ocene-u odnosu na US,gorivo bi kod nas trebalo biti jeftinije od TNG,a u tom slucaju bi me bas bilo briga da li trosi 8,12 ili 18.
O servisiranju necu da komentarisem,jer ne baratam dovoljnim znanjem o tome. Ali da spomenem...
Moja je firma kupila novu Astru (2006) na lizing i zbog kaska i ostalog je morala u ovlasceni servis. Opel je dao servisni interval na 30.000 km,a kod nas je smanjen na 15.000. Zasto? A isto se radi u Nemackoj i kod nas,cene delova iste,osim radnog sata.
Izvodim zakljucak-neko izvlaci dodatni profit.

Verojum da sam blago off-ovao ovim postom,al' 'ajd' jos malo...

Radim na magnetnoj rezonanci i jednom prilikom sam prisustvoao servisu "hlade glave"-obican klip koji odrzava protok helijuma u tanku. Izgleda kao zvono za kotlic WC solje,napravljen od drveta i ima jednu gumicu. Nista,od nista. KOSTA 5.000E i ne moze se kupiti ,vec se porucuje iz jedne firme iz Londona za svaki aparat ponaosob po njegovom broju. Obrazlozenje-Patentirano. A rad servisa...o tome posebno. :crazy:
Mozda treba povuci paralelu sa ovim i drugim patentima u odnosu na Wankel.
Korisnikov avatar
mrva
 
Postovi: 198
Pridružio se: Pon Jan 09, 2012 11:04 pm
Lokacija: Petrovaradin
Oldtajmer: Ascona b

Re: Mazdin Wankelov motor

Postod Graha » Ned Apr 22, 2012 9:51 pm

Verovatno ste culi svi da je mazda skoro obustavila proizvodnju automobila sa rotacionim motorom.
Sad sam naisao na zanimljiv link http://www.polovniautomobili.com/wiki-Z ... -motor.php
Ako im uspe da ga razviju da malo trosi a da i dalje ide kao zver, to ce onda biti po meni motor buducnosti.
Korisnikov avatar
Graha
 
Postovi: 11
Pridružio se: Sre Apr 18, 2012 10:44 pm
Lokacija: Beograd/Bele Vode
Oldtajmer: nije jos, ali tezi ka tome - mazda 121 DB

Prethodni

Povratak na Japanska autoindustrija

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost