subaru 360

Toyota, Mazda, Subaru, Honda, Suzuki soshite tanin...

subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 10:50 am

Subaru 360 je bio prvi automobil masovne proizvodnje koje Fuji Heavi Industries "Subaru podele. Broj inovativnih funkcija je korišćen za dizajn veoma malog i jeftinog auto za rešavanje planova vlade da proizvedu mala "narodna kola" sa motorom koji nije veći od 360cc kada većina u Japanu nije mogula da priušti kola. Veličina tela i kapacitet motora bili su dizajnirani da odgovaraju Kei automobilima u Japanu regulacije. U Japanu Nazvan "Ladibug" , to je bio jedan od najpopularnijih automobila u Japanu, a među najmanjim automobila na svetu . To je bio značajan korak napred u odnosu microcars kao što su Velika Rivolta Isetta kao prvi Kei automobil koji je imao četiri točka i mesta za 4 putnika. 392.000 jedinica su proizvedene u Japanu od 1958 do 1971.Kada je proizvodnja završena za 360 bio je zamenjen sa Subaru-om R-2. 360 je dobila ime po veličini veoma malog vazdusnog hlađenja, 2-taktni redni 2-cilindrični motor 356 cc montiraju poprečno u zadnjem delu. Nasuprot tome, većina konvencionalnih automobila u to vreme koristi vodom hlađeni četvorotaktni motori sa 4 ili više cilindara montiranih sa prednje strane. Dvotaktni motori je lakši, jednostavniji, lakšeg hladnog starta, i proizvodi dva puta na vlasti manje težine, jer proizvodnju energije, na svaka dva klipa potezima, a ne svaka četiri. Kao i kod dvo-taktnog kod Saaba 93s i drugi mali dvotaktni gasni motor, ulje je bilo potrebno da se prethodno pomeša sa gasom, sa poklopcem rezervoara goriva koji služi kao merenje pehara. Godine 1964, na "Subarumatic" sistemu podmazivanja mešanje ispod haube rezervoara . Iako je ovo bio jedan od značajnih automobila koji je usvojio aranžman sličan bubi, auto je mnogo manji, slabiji i nije bio tako dobro prihvaćen u svetu tržišta. Telo je monokok konstrukcije, gde telo služi kao okvir, a koristi se lagani krov od fiberglas panela. U posleratnom periodu, više automobila i prekidač dok je unibodi konstrukcija sada norma za putničke automobile, pa čak i za mnogo lakih kamiona. Na mnoge od ideja došao je inženjer iz bivše Nakajima Aircraft kompanije, koja je postala Fuji Heavi Industries. "Samoubistvo vrata" su šarke na zadnjem delu, Consumer Reports je primetio da je rezultat delimično zaključana vrata koja padaju nazad u vetar u njihovo testiranje. Opremljen sa 3 brzine prenosa manuelnog, imao je maksimalnu brzinu od 60 milja na sat . Težak je manje od 1000 funti, koji je izuzetak od normalnih američkih bezbednosnih pravila.. Goriva tvrdnje visok 66 mpg, ali u Consumer Reports testovima, ubrzanje je bilo skromno, sa 0-50 puta više od 37 sekundi u odnosu na 14,5 sekundi Volksvagena, a prijavili su da očekuju 25-35 milja po galonu. Kada je uveden 1958. 360 motora ispostavilo 16 KS (12 kV). Do kraja proizvodnje, snaga je porasla na 25 KS (19 kV) sa 36 KS (27 kV), sa dva carbureted motora kao opciju. Nekoliko varijanti je proizvedeno, uključujući i karavan (zove se Custom), kabriolet, i dva sportska modela poznatog kao Mladi S, koji je imao malo unapređen motor i menjač (sa 4 brzine umesto 3), kofa sedišta i obrtomer, zajedno sa crno, belim štraftama krov sa udubljenjem po sredini . Mladi SS, koja je EK32, sa dvostrukim Mikuni Solek karburatorom i hrom bušotinom, proizvedeni 36 KS (27 kV). Od 1961 pa nadalje, stan nosa kamion i kombi nazvan Sambar koji su proizvedeni korišćenjem 360 motora, uz sporazum sličan Volksvagen Transporter u manjoj veličini. Mnoga mala preduzeća postala veoma uspešna, zahvaljujući malim dimenzijama kamioneta za uske ulice, brzine, jednostavnoscu za vožnju i velikom potrošnjom goriva. U Sjedinjenim Državama, zapremina motor povećan je za 423cc koristeći Subaru EK51 seriju motora između 1960-1966. Takođe joj je dato ime Subaru Maja. Maja varijanta je jedini kompakt model uvezen u Australiju (oko 35) 1961 zajedno sa oko 38 Sambar kombija i kamiona. Polovni prodavac automobila u Ballaratu, Viktorija (Frenk O'Brajen) doneo je oko 73 360 vozila Subaru u Australiju 1961. Ovo je bio mešavina Maja limuzina i kombija Sambar i kamiona. Nažalost nisu pretrpela od problema sa pregrevanjem i premda rešenje je konačno pronađena, došlo je prekasno, kao povezani gubici bili suviše veliki za dilera da se izbori sa i dalja importations su prestala. Oko 10.000 je uvezeno u SAD, sa originalnom cenom od $ 1,297. 360 je izvezeno u SAD od strane Malkom Bricklin pre nego što je kasnije proizvedio svoje automobile. Subaru 360 bio je poznat 1969, kada je Izveštaj u potrošačkom magazine brendirani automobil "Nije prihvatljivo", zbog bezbednosnih razloga i nedostatka snage. Jer je automobil težak manje od 1000 kg, to je izuzetno daleko od normalnog standarda bezbednosti, ali je izvesno da je loše prošao u testu sudara protiv velikih američkih auto sa branikom koji završava u putničkoj kabini Subarua. Prodajea je ubrzo propala, jer su različite glasine o Subaru 360s bacaju preko palube ili da bude iseckan na komade. Takođe je izvestio da mnogi 360s sedeli na mnogo dilera "za dve ili tri godine a da nikada se kupili’’. Uprkos tome, Subaru Impreza stekao popularnost u Sjedinjenim Državama sa svojim kasnijim modelima, i ostaje profitabilan danas tamo. Subarua 360 je zamenjen manje popularnim ali više naprednim R-2 koji je ubrzo zamenjena dugovečnim Subaru Reks modelom. U 2000.-oj 360 je i dalje popularan predmet za kolekcionare, kao i modeli automobila među ostalim I mini automobila kao što su 2CV i Morris Mini. Iako je bila prvenstveno popularan u Japanu, to nije u potpunosti zaboravljen ni na tržištima kao što su SAD. Bio je to jedan od najmanjih automobila bio je značajan jos iz 1960-ih do ranih 1970-ih. Dugi niz godina, Subaru Impreza tražio je načine da uhvati nasleđe tog automobila u model. Niz koncepata gradski automobil u 1990 su bili vezani za 360 na različite načine. Subaru Jusmin od 1991 Tokio Motor Shov obojen u žućkaste boje koji podseća na 360. Kasnije koncept automobila kao što je 1997 Elten i 1999 Elten Prilagođeno predložio moderan rimejk 360. Međutim, to nije bilo sve do oslobađanja Subarua R1 u januaru 2005, da proizvodnja Subaru očigledno navodi uticaj od 360. R1 koncept, poznat kao R1e, nosio je 360 Mladi S kao žuta boja šema sa malim prednju masku.SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 3:21 pm

po meni je ovo najzanimljiviji i najruzniji japanski auto.losa kopija bube.
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod HEMI 426 » Uto Avg 23, 2011 3:46 pm

Za tituli najruznijeg je neverovatno jaka konkurencija. ;)
Sto se zanimljivosti tice, mislim da ima i zanimljivijih...

U jednom momentu, posle rata, velika vecina svih japanskih automobila su bili takvi mali modeli. Posleratna kriza, strogi propisi i nedostatak mesta su stvorili tu "Kei Cars" klasu. Tek kad su japanci poceli da izvoze ( 60tih ) poceli su da "rastu" i to prvenstveno zbog poteba izvoznih trzista.


http://en.wikipedia.org/wiki/Kei_car
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 3:55 pm

st se tice najruznijeg,dvoumim se ili on ili honda 600
Poslednji put menjao vranac dana Uto Avg 23, 2011 3:57 pm, izmenjena samo jedanput
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod TRIO_driver » Uto Avg 23, 2011 3:56 pm

Samo vas slusam..
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 4:03 pm

trio moras priznati da je tako,nemozes reci da su on ili jos gore[odlucio sam se :mrgreen: ]1970 honda 600 lepa vozila.ima i lepih japanskih vozila,ne kazem nista o japancima npr. isuzu florian je meni jedan od najlepsih automobila,ali ovi navedeni na pocetku su stvarno ruzni.
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod luci » Uto Avg 23, 2011 4:08 pm

TRIO_driver je napisao:Samo vas slusam..



japanci su inace poznati po lepim automobilima... daj trio budi realan... :D
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 4:16 pm

vec sam rekao da je honda 600 najruznija,ali sam pronasao nesto ruznije,pronalazim naziv,mnogi kazu da je gremlin ruzan,ali meni je simpatican,za razliku od honde 600.
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod TRIO_driver » Uto Avg 23, 2011 4:57 pm

Zezam se.. :)
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 23, 2011 5:52 pm

naravno to sam i ocekivao
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod kiki243 » Uto Avg 23, 2011 9:03 pm

kako se 360 reklamirao u Americi:




Subaru 360 je prvi masovno proizvođen automobil koji je izašao iz Subaruovih fabrika Fuji Heavy Industries u Japanu. Model 360 dobio je naziv po zapremini jer je dvotaktno “motorče” sa dva cilindra imalo zapreminu od 356cc. Prvi 360 je predstavljen u Japanu 1958. samo dve godine kasnije u odnosu na Fiat 600 (1955.) po kome je rađen naš Fića. Zato se i može tvrditi da je Subaru 360 na neki način replika italijanske ikone, osim što je prednji kraj tipično japanski.
SlikaSlika
Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: subaru 360

Postod Predrag Trninic » Čet Avg 25, 2011 7:55 pm

Kako mi ovaj auto lici na Bubu,to je neverovatno!!! :)
Korisnikov avatar
Predrag Trninic
 
Postovi: 123
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 7:17 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: 1986 Pontiac Firebird Trans AM 5.0 V8,skoro oldtajmer...

Re: subaru 360

Postod ČikaMoma » Pet Avg 26, 2011 8:44 am

Pa, liči i na Bubu i na Fiću. :silent:
Korisnikov avatar
ČikaMoma
 
Postovi: 299
Pridružio se: Pet Sep 11, 2009 5:21 am
Oldtajmer: 1973 Zastava 750 Milicijski

Re: subaru 360

Postod kiki243 » Uto Avg 30, 2011 1:47 pm

Slika
Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 30, 2011 2:04 pm

sta sa tim,jel slikan kod nas?pozdrav :wave:
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: subaru 360

Postod kiki243 » Uto Avg 30, 2011 2:12 pm

vranac je napisao:sta sa tim,jel slikan kod nas?pozdrav :wave:

Shodno nasluve teme.....nije kod nas
Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: subaru 360

Postod vranac » Uto Avg 30, 2011 7:30 pm

hvala.
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)


Povratak na Japanska autoindustrija

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron