Restomod oldtajmeri

Automobili proizvedeni izmedju 1980. i 1985. godine

Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Pon Nov 23, 2009 8:03 pm

Restomod automobili su oldtimeri koji imaju ubacene moderne motore ( ili jace motore koji nisu isli u tu karoseriju ) ili vesanje ( nekad i enterijer ) a spolja zadrzavaju klasican oblik. Taj nacin restauracije ( restomod - restauration/modern ) nije bas u skladu sa klasicnim oldtimerskim pravilima koja insistiraju na originalnosti ali daje interesantne kreacije i novu dimenziju starim kolima. Najcesce se to radi da bi se poboljsale performanse ili starim modelima dali svi kvaliteti u voznji koje imaju i moderni automobili. Restomodovi retko kad imaju styling dodatke ( eventualno drugacije felne ) pa su spolja skoro skroz stock i klasican dizajn nije ugrozen.

Interesuje me koji bi vasi restomod automobili bili? Podsetio me je presvjetli sa svojim projektom 2.0 Juniorke, koja je odlican restomod a kapiram da se dosta obicnih oldtimera moze pretvoriti u interesantna vozila kombinacijom stare pixle i modernijih motora...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod TheWickerMan » Pon Nov 23, 2009 9:06 pm

Eh...AlfaSud sa nekim 3.0 V6 24V QV
Slika

Opel Manta A sa C20LET-om.. ovako npr... Slika
Slika
Korisnikov avatar
TheWickerMan
 
Postovi: 605
Pridružio se: Pon Jul 06, 2009 5:28 pm
Lokacija: Kraljevo
Oldtajmer: Alfa Romeo 75 1.8 I.E.

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Pon Nov 23, 2009 9:11 pm

NSU Ro 80 sa Mazdinim Wankelom iz RX8 1.3 l - 250 ks... :D


Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 1:13 pm

Volvo Amazon je cest restomod oldtimer. Veoma je robustan, sto znaci da moze da podnese velika povecanja snage bez ozbiljnih strukturalnih promena na karoseriji a ispod haube ima dovoljno prostora da se stave i 6taci sa turbom pa cak i V8...


Slika


Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod Talladega_500 » Uto Nov 24, 2009 5:04 pm

Evo jednog 1964 Ford Fairlane sa SEMA.

Slika

Slika
You better watch what you say about my car. She's real sensitive.

When I die I want to be buried faced down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass.

Slika
Korisnikov avatar
Talladega_500
 
Postovi: 2121
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:06 pm
Lokacija: Wisconsin USA / Beograd / Dalmacija

Re: Restomod oldtajmeri

Postod Talladega_500 » Uto Nov 24, 2009 5:11 pm

A evo sta bi moj izbor bio - 1977 Ford LTD II.

Dizajnerski bas nista nebi menjao, hocu ovu boju, ove trake i ove felge. Ubacio bi jaci motor, ali za menjac nisam bas siguran (previse je velik automobil da bi mi odgovarao manualni menjac).

Sa toliko prostora ispod haube nebi mu bas odgovarao moderni Fordov 4.6L. Mozda 5.0L iz Roush Racing ... A onda opet, voleo bi nesto vece, nesto kao sto GM ima 6.2L. Problem je samo sto bas nikada nebi ubacio GM motor u Forda. Mozda novi Fordov 6.2L iz SuperDuty pickupa ...

Slika
Poslednji put menjao Talladega_500 dana Uto Nov 24, 2009 8:39 pm, izmenjena 2 puta
You better watch what you say about my car. She's real sensitive.

When I die I want to be buried faced down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass.

Slika
Korisnikov avatar
Talladega_500
 
Postovi: 2121
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:06 pm
Lokacija: Wisconsin USA / Beograd / Dalmacija

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 5:29 pm

Ja bi voleo da napravim Giuliu sa modernim 2.0 TS ( 156 ks )
To je skroz realan projekat a rezultat bi bio fantastican



Slika


Jedini problem je sto ne znam ni za jednu dobru Giuliu... :(
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod Sasha » Uto Nov 24, 2009 5:49 pm

Samo da se tema ne pretvori u tuning/smajling crap! Ovde ne treba da se ubacuju slike sa neta, nego da se priča o modifikacijama oldtimera u skladu sa naslovom teme.
Na ovom forumu postoji 2 automobila sa ubačenim motorom iz iste kuće ali novijim i jačim od originalnog. Jedan je moj GTV, a drugi je tristać. Kao što ste već videli tristać je odradjen jako dobro i ima motor koji je idealna mera za tu karoseriju, da je jači ne bi valjalo iz više razloga. Ali da ja ne pričam o tudjem autu, ako je vlasnik raspoložen neka napiše njegove razloge za modifikaciju koju je odradio.
Meni je i pre same kupovine GTV-a cilj bio da u njega ubacim čuveni Alfin v6 motor. Kada sam kupio auto, nisam ni gledao u kakvom je stanju originalni motor(a bio je u katastrofalnom stanju zahvaljujući predhodnim vlasnicima), već sam posle par meseci, kada sam došao do para, kupio V6 24v motor iz Alfe 164.
GTV je vrlo specifičan auto sa transaxle položajem menjača i Dedionovom zadnjom osovinom. Po mom mišljenju veoma dobro napravljen auto i sposoban da podnese povećanje snage koje sam zamislio. Transexle je bio i još uvek je rezervisan za vrlo mali broj egzotičnih modela (Ferari, porse, jaguar, korveta) i njegova prednost u odnosu na konvencionalna rešenja je u idealnom rasporedu mase, što je jako bitno za vozna svojstva. Moj prvi cilj je bio da u staroj piksli imam potentan motor koji će mi omogućiti vožnju kakvu volim, na način koji ja hoću da se ponaša moj auto i na kraju krajeva da imam auto koji je po performansama blizu superautomobila iz 70-ih godina. Novi automobili me ne interesuju, silna plastika i elektronika, pomagala koja samo ubijaju užitak u vožnji, svi liče jedni na druge....samo čista mehanika, do duše imam komp na ovom motoru i jedna od ideja je bila da ga skinem i stavim 6 karburatora ali je to vrlo, vrlo pipavo, treba naštelovati svih 6 da rade kako treba, potrošnja koja bi bila preko 20 litara itd. Pored motora , zamenjene su i kočnice. Stavio sam četvoroklipna klešta i ventilirajuće diskove, centralnu kuglu na Dedion i teflone na zadnjem vešanju. Ono što mi je još u planu, pored limarije i farbanja, je zamena opruga i amortizera, zamena postojećeg ecu-a sa vemsom i ugradnja kompresora. Spolja(osim retrovizora) i u enterijeru će biti sve fabrički, pošto mrzim "ulepšavanje" automobila sa raznoraznim smajling dodacima i delovima koji nisu period ;)
Toliko od mene :wave:

p.s. Treba da vidite face ljudi u napucanim novim kolima kad ih matorac od skoro 30 godina odere......neprocenjivo :D :D :D
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Re: Restomod oldtajmeri

Postod Sasha » Uto Nov 24, 2009 5:56 pm

Nisam spomenuo zvuk Alfinog šestaka, ko ga nije čuo ne zna šta je grmljavina.
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Re: Restomod oldtajmeri

Postod 911s [SK] » Uto Nov 24, 2009 8:06 pm

Restomod je sjajna stvar, posebno kad se uradi kako valja. Bitno je da izgled ostane potpuno autentičan, a da to vozilo ide jako dobro čak i za današnje uslove.
Ono što je meni zanimljivo i za šta se naveliko planiram je projekat Mk1 Escorta sa Fordovim DOHC motorom. Motor bi bio iz Sierre, 2.0 123 konja, dve bregaste ali 8 ventila, što omogućava bolju ekonomičnost i veći torque na nižim obrtajima (svih 174 Nm na 2500 obrtaja, max broj obrtaja 5950 rpm). Menjač takodje iz iste Sierre, zadnji trap od V6 Caprija sa dodatkom Panhardove poluge, napred veći diskovi (ABS se razmatra) kao i pozadi. S obzirom da je školjka bez motora teška oko 700 kg, sa svime ovime neće preći 850-900, a ako uzmemo da RS2000 sa 100 konja, 145 Nm i 915 kg ide 9.0 do stotke i 180 km/h... :twisted:
Najveći problem će biti kupiti perfomance prednju balans štanglu i šper diferencijal, jer tih stvari kod nas nema a preko su papreno skupe, a bez te dve stavke cela priča nema smisla.
Izgled bi bio Mexico bez ikavih dodataka, jedino je fora što je u originalu Mexico pravljen samo u RHD varijanti. :)
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Restomod oldtajmeri

Postod presvjetli » Uto Nov 24, 2009 10:02 pm

HEMI 426 je napisao:Ja bi voleo da napravim Giuliu sa modernim 2.0 TS ( 156 ks )
To je skroz realan projekat a rezultat bi bio fantastican



Slika


Jedini problem je sto ne znam ni za jednu dobru Giuliu... :(

Pobegla mi jedna u Bgd-Zemunu za 600e pre nedelju dana.Navodno u dobrom stanju bila,stariji covek bio vlasnik,mislim da je 1.6 bila??? Zna li neko o tome nesto?
ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 10:12 pm

To je dobra ideja, svi bajati Fordovi su dusu dali za restomod varijante, da li ubacujes neki 2.0, 2.9 V6 ili neki Cossi. Medjutim, dolazimo do bitnog pitanja vezanog za sva vozila koja se tako sredjuju a to je ponasanje jakog motora sa ostalim komponentama ( menjac, kocnice, vesanje... ). Wickerova varijanta, Manta A sa Opelovim 2.0 T, je super ideja ali zamisli sta bi uradilo 200 ( i vise ) ks, menjacu, diferencijalu,vesanju i karoseriji. Stvar je upakovati jaci motor ali sa sto minimalnijim modfikikacijama mehanike, napraviti auto kakav bi i fabrika napravila. Doduse, ako pricamo o restomodovima na bazi velikoserijskih modela Forda, Fiata, Alfe, Opela... na ruku ide to sto je dosta sklopova interchangeable pa se mogu lako staviti i jaci menjaci, diferencijali i sl.

Naravno, osim nekih dobrih felnica, nista vise od stylinga nije potrebno...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod OMP » Uto Nov 24, 2009 10:15 pm

jedan odlican projekat kako mehanicki tako i estetski, doduse nije bas klasican restomod jer se ipak viuelno razlikuje od serije ali opet po meni nije preterivano sa detaljima

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji automobilizma u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
 
Postovi: 2560
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:16 pm
Lokacija: Krusevac
Oldtajmer: fiat 124 AC under construction

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 10:18 pm

Znam za tu Mantu, video sam je na nekoliko foruma, brutalan je auto!
To je primer extremnog restomoda. Osim karoserije, ne verujem da je nista vise od Mante A.. :D

Ono sto mene interesuje su realniji projekti, ono sto se moze uraditi ovde sa tesnim budzetom i sto ce spolja da izgleda stock.. ;)
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod OMP » Uto Nov 24, 2009 10:22 pm

ma kontam sta mislis nego se setih ove mante pa reko aj da je pomenemo, zasluzuje ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji automobilizma u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
 
Postovi: 2560
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:16 pm
Lokacija: Krusevac
Oldtajmer: fiat 124 AC under construction

Re: Restomod oldtajmeri

Postod presvjetli » Uto Nov 24, 2009 10:52 pm

Hajd da se i ja ukljucim :D
Kad sam kupio moju AR GTV 2000 iz 71. imao sam nameru da je vratim u prvobitno stanje,medjutim posto je vec(skoro nepovratno) tuning-smajlingovana Slika
odustao sam od tog poduhvata,posto mislim da bi cena kvalitetne restauracije presla cenu sredjene na trzistu.E tada sam na http://www.old...video Sashinu Alfu i dosao na ideju da uradim nesto sl. Prvobitno sam hteo da ubacim isto V6 kao i Sasha medjutim (Hemi bio upravu) premalo prostora za njega(morao bih verovatno da secem i kasapim auto a to mi nije namera) te sam se stoga odlucio ubacim kulturni 2.0 ts od nekih 150-ak ks sto mislim da je sasvim dovoljno za nju.Cini mi se da sam video na ubacenim twin spark agregatima u GTV cak i stari siroki karter koji GTV ima u originalu :D . Dao sam se u potragu za strancem sa 2.0 ts srcem pa nastavljamo sa radovima,dotle ispravljam krive drine oko limarije. Prva stvar koju sam uradio pre pocetka bilo kojih radova bilo je hirursko odstarnjivanje sherpe sa haube :lol: Naravno i kocnice ce biti zamenjene adekvatnim inace sve gubi smisao...
Evo jos par razloga zasto odustao od orig.motora:Slika
A nashao sam i ventil koji se odlucio za samostalnost Slika
ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 10:56 pm

Taj projekat Twin Spark Juniorke je meni jako interesantan, spajas jednu od najlepsih alfinih karoserija sa jednim od najboljih alfinih motora ( koji je pritom normalne zapremine, potrosnje i dimenzija ). Ipak, kod tebe mehanika kao takva nije problem, frka je da se limarijski dovede u stock
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod trollhattan » Uto Nov 24, 2009 10:59 pm

Auh,ovo jos nisam video...
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: Restomod oldtajmeri

Postod presvjetli » Uto Nov 24, 2009 11:04 pm

HEMI 426 je napisao:Taj projekat Twin Spark Juniorke je meni jako interesantan, spajas jednu od najlepsih alfinih karoserija sa jednim od najboljih alfinih motora ( koji je pritom normalne zapremine, potrosnje i dimenzija ). Ipak, kod tebe mehanika kao takva nije problem, frka je da se limarijski dovede u stock

Za sad ostaje ovakva,hocu sto pre da je stavim na noge pa onda krecem u napad na amerikance...a dotle cu nabaviti orig.limarijske delove pa to odraditi.Najvise muke cu zadati farbaru sa tim cimanjima,al sta da mu radim kad smo drugari :lol:
Treba mi sto pre jos jedan auto u voznom stanju a ona mi je bolja u te svrhe nego Overlanda da registrujem i njakam ...zar ne?
ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Restomod oldtajmeri

Postod presvjetli » Uto Nov 24, 2009 11:10 pm

trollhattan je napisao:Auh,ovo jos nisam video...

Moze to i gore...zamisli da su u mesto ovog ubacili Ladin motor ili ... :crazy: ne smem ni da pomislim
Uff odmah se setih daaavno jednog Mustanga(2. sa sestakom rednim,a gazda uporno tvrdio da je Mach i trazio gomilu love) i onda ga je posle neuspesne trgovine odvezao kod "majstor Chadje"(svako selo ga ima) da ubaci 200D...al to je vec tesko masenje ove teme...
ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Restomod oldtajmeri

Postod luci » Uto Nov 24, 2009 11:14 pm

ajde jedno pitanje sa moje srane, jel moguce naci fiat 128, ali sa dvoje vrata, to bi bio ok restomod, malo jaci motor, sredjen enterijer i pojacana zvocna izolacija, onako kao grantourer....

ili eskort mk1 i to bi bila super varijanta.... znaci budget a opet zanimljiivo i relativno brzo... sta kazete ima li nade....
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Restomod oldtajmeri

Postod Talladega_500 » Uto Nov 24, 2009 11:15 pm

presvjetli je napisao:Uff odmah se setih daaavno jednog Mustanga(2. sa sestakom rednim,a gazda uporno tvrdio da je Mach i trazio gomilu love) i onda ga je posle neuspesne trgovine odvezao kod "majstor Chadje"(svako selo ga ima) da ubaci 200D...al to je vec tesko masenje ove teme...


Ako se to odnosi na Mustang II, Mach 1 je u toj generaciji postojao.
You better watch what you say about my car. She's real sensitive.

When I die I want to be buried faced down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass.

Slika
Korisnikov avatar
Talladega_500
 
Postovi: 2121
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:06 pm
Lokacija: Wisconsin USA / Beograd / Dalmacija

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 11:17 pm

Pa i ubacivanje 200D je nekakav restomod :D
Doduse, u obrnutom smeru, da uskrnavi auto umesto da ga oplemeni... ;)




Sta mislis o projektu Polskog Fiata 125P sa rednim 5akom iz Fiat Coupea? 2.0 T sa 200 ks. Siguran sam da bi stao ali ne znam da li bi auto izdrzao... :D


Slika

Spustem, ukrucen, ojacan i lepe felnice...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Restomod oldtajmeri

Postod luci » Uto Nov 24, 2009 11:20 pm

ako bi se dovoljno pojacao i izvario izdrzao bi, ali za takvu akciju treba mnogo iskustva... doduse meni se taj auto ne dopada tako da se ne slazem preterano...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Restomod oldtajmeri

Postod HEMI 426 » Uto Nov 24, 2009 11:32 pm

luci je napisao:ajde jedno pitanje sa moje srane, jel moguce naci fiat 128, ali sa dvoje vrata, to bi bio ok restomod, malo jaci motor, sredjen enterijer i pojacana zvocna izolacija, onako kao grantourer....

ili eskort mk1 i to bi bila super varijanta.... znaci budget a opet zanimljiivo i relativno brzo... sta kazete ima li nade....



Obicna 128ca je sasvim dovoljna, Ako bas oces neku extremnu krutost, tu je kavez i zavarivanje zadnjih vrata. Osim toga Zastava 128 je bolja za tuning jer je u startu cvrsca neko 101 ( koji ima 5 vrata )

Escorti su idealni za resto mod. Pogotovo prve dve generacije zbog rwd. Jedina mana im je zastarelo zadnje vesanje i lak zadnji kraj
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Youngtimers

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost