Velikoserijski sportisti 70 tih...

Automobili proizvedeni izmedju 1980. i 1985. godine

Anketa: Koji klasicni velikoserijski sportski automobil, 70tih godina, izabrati?

BMW 02
17
14%
Opel Manta A/B
13
10%
VW Scirocco Mk1
4
3%
Ford Capri
19
15%
Triumph Spitfire
5
4%
Porsche 924
11
9%
Alfa Romeo Junior/GTV
31
25%
Fiat 128 Sport Coupe/3p
13
10%
Fiat X 1/9
5
4%
Lancia Beta/HPE
6
5%
 
Ukupno glasova : 124

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod topspeed » Sre Jun 09, 2010 10:41 am

Kadett E ima najgoru limariju ikad, a viđao sam i Kadette C koji su baš onako kvalitetno struhli. Za njih je i Zastava iz druge polovine 80-tih domaći zadatak po pitanju lima. Čak sam vidio i par Vectri B da su "krenule". Za tako novije auto nimalo pohvalno od Opela.

Da ne bude samo offtopic, odabrao sam VW i Fiat x 1/9. Oba nisu najćešća pojava na ovim prostorima, VW mi je čak simpatičan prije 1.6 dizel "ludila" balkanaca, a i Fiat isto tako, ovdje x1/9 prije 128 jer na svakom ćošku "stojadin". Iako je 128 genijalan auto, motorizovao milione od exYu do Argentine.
Korisnikov avatar
topspeed
 
Postovi: 89
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 12:26 pm
Lokacija: Zenica, BiH

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod starac vujadin » Sre Jun 09, 2010 11:12 am

Kvalitet limarije je potpuno nebitan u ocenjivanju vrednosti nekog klasika. To je bitno za restauratora i onog koji ga odrzava. Nisu Opeli mahom bezvredni kao klasici zato sto trule ili ne trule, vec zato sto imaju plebejsku mehaniku i imidz, dosadne enterijere, uglavnom slabe perfomanse...i to je to - nema magije, iracionalni i emotivni momenat kod Opela je vrlo nizak, sem ponekog uspelog dizajna, ali to se sve ponistava kada se sedne, upali motor i cuje bezvezan zvuk, kada se masite rukom za onu kamionsku rucicu menjaca od metar i po i tanku volancinu, kvalitet materijala grozan... Opelasi se cesto skupljaju kod Nebojsine kule na druzenje...parkiraju tamo svoja kola, niko ih ni ne gleda... Sto se tice Mante A, ona vredi samo u SR i GT/E verziji, ove ostale uopste se ne cene. Druga je stvar sto ih neki vlasnik ceni, ali to za trziste nema nikakav znacaj. Inace, auto je svojevremeno bio dosta skup za kupovinu kod nas. Bilo je SR kod nas nekoliko...Interesantno dizajniran auto kao i Calibra. Manta B je jos gori primer sem 400 i nekih Irmscherovih verzija.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod HEMI 426 » Sre Jun 09, 2010 12:35 pm

Steta sto kod Mante A lep dizajn nije pratila i interesantna mehanika. Taj auto je imao samo 3 motora i ni jedan nije bio neko cudo po performansama, naprotiv. Mantin najveci konkurent je bio Capri ali on je imao nekih 7-8 motora u ponudi ( ako ne racunamo engleske verzije ( sa njima preko 10 agregata )), brdo opreme i opcija i trkacku istoriju.



Negde sam procitao da je ova verzija ( u stvari samo special edition ) prilicno cenjena:

Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Meda » Sre Jun 09, 2010 1:37 pm

starac vujadin je napisao:Kvalitet limarije je potpuno nebitan u ocenjivanju vrednosti nekog klasika. To je bitno za restauratora i onog koji ga odrzava. Nisu Opeli mahom bezvredni kao klasici zato sto trule ili ne trule, vec zato sto imaju plebejsku mehaniku i imidz, dosadne enterijere, uglavnom slabe perfomanse...i to je to - nema magije, iracionalni i emotivni momenat kod Opela je vrlo nizak, sem ponekog uspelog dizajna, ali to se sve ponistava kada se sedne, upali motor i cuje bezvezan zvuk, kada se masite rukom za onu kamionsku rucicu menjaca od metar i po i tanku volancinu, kvalitet materijala grozan... Opelasi se cesto skupljaju kod Nebojsine kule na druzenje...parkiraju tamo svoja kola, niko ih ni ne gleda... Sto se tice Mante A, ona vredi samo u SR i GT/E verziji, ove ostale uopste se ne cene. Druga je stvar sto ih neki vlasnik ceni, ali to za trziste nema nikakav znacaj. Inace, auto je svojevremeno bio dosta skup za kupovinu kod nas. Bilo je SR kod nas nekoliko...Interesantno dizajniran auto kao i Calibra. Manta B je jos gori primer sem 400 i nekih Irmscherovih verzija.


Brutalan si.
Korisnikov avatar
Meda
 
Postovi: 97
Pridružio se: Sre Feb 10, 2010 1:23 pm

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Darjan » Čet Jun 10, 2010 6:16 pm

ja bi tu još ubacia alfu giuliu, preteča današnjih sportskih limuzina, pa npr. alfasud ti koji je dobiva izrazite pohvale od engleskih novinara, mini cooper koji je 3 puta osvaja monte carlo....
od ovih ponuđenih biram alfu i 02.... :silent:
"Wheel gap is like a pussy... The more fingers you get in, the worse it is..."
Korisnikov avatar
Darjan
 
Postovi: 80
Pridružio se: Pon Feb 08, 2010 6:07 pm
Lokacija: tamo di je more.....
Oldtajmer: Austin Mini 1000 '70

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Superbird » Pet Jun 11, 2010 3:25 pm

U tom cenovnom rangu, iz tih godina...

Slika
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 931
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod HEMI 426 » Pet Jun 11, 2010 4:04 pm

Kad je Opel GT poceo da se prodaje u Americi, imao je cenu od 3.284 $ sto je bilo dosta skupo ako se zna da je vecina pony/muscle automobila mogla da se kupi vec oko 2.500$ ( bazne verzije ). Kad je Capri ( kao Mercury Capri ), iste godine, poceo da se prodaje u USA kostao je 2400 $ dok je bazni Mustang bio samo koji $ skuplji... Ipak, mozda su cene slicne ali su to sve neuporedive opcije.

Negde sam procitao da je, sredinom 70tih, u toj klasi velikoserijskih sportskih automobila, bilo cak 36 konkurenata, ako racunamo japance, od kojih su skoro svi imali bar po nekog predstavnika. Izmedju ostalog, tu su bili i Renault 15/17 koji su se dosta dugo pravili ( 9 godina ( 1971-80)) a skoro su nepoznati. Bilo ih je kod nas, ja odavno nisam video ni jednog a nisam ih uvrstio na listu jer ih jednostavno nema.

15
Slika
17
Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Superbird » Pet Jun 11, 2010 5:51 pm

Brate, kakve veze sa bilo cim ima ovo sto si ti napisao? :crazy:
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 931
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod HEMI 426 » Pet Jun 11, 2010 6:30 pm

Koji deo ti nije jasan?
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Superbird » Pet Jun 11, 2010 6:35 pm

Kad je Opel GT poceo da se prodaje u Americi, imao je cenu od 3.284 $ sto je bilo dosta skupo ako se zna da je vecina pony/muscle automobila mogla da se kupi vec oko 2.500$ ( bazne verzije ). Kad je Capri ( kao Mercury Capri ), iste godine, poceo da se prodaje u USA kostao je 2400 $ dok je bazni Mustang bio samo koji $ skuplji... Ipak, mozda su cene slicne ali su to sve neuporedive opcije.
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 931
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod HEMI 426 » Pet Jun 11, 2010 7:02 pm

Cekaj da vidim li ostali razmeju sta sam napisao ili samo ti imas problema sa tim delom? Ako treba, objasnicu ali mislim da nema potrebe.
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Superbird » Pet Jun 11, 2010 8:04 pm

Ne razumem potrebu pojedinih ljudi na forumu, i tebe sa njima, da prave idiota od mene. Ljaljanske fore.

Al kad vec hoces - Opel GT je izasao '68, kad i Roadrunner, a Roadrunner je, kao sto znamo, bio ubedljivo najjeftiniji muscle car sa baznom cenom od ~2900 dolara, tako da je Opelova cena cak i niza od vecine muscle cars.
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 931
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod luci » Pet Jun 11, 2010 8:13 pm

ni meni nije bas najjasnije sta je pisac hteo da kaze, a ni kakve veze opel GT ima sa bilo kakvom diskusijom na ovoj temi...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod 911s [SK] » Pet Jun 11, 2010 9:08 pm

Hemi je hteo da pojasni razlog skoro nikakve prodaje "perfomance" jeftinijih EU vozila u USA.
Nije da ga je neko to konkretno i pitao, ali ovo je ipak forum, sa slobodom govora. ;)
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod HEMI 426 » Pet Jun 11, 2010 10:13 pm

911s [SK] je napisao:Hemi je hteo da pojasni razlog skoro nikakve prodaje "perfomance" jeftinijih EU vozila u USA.


To je i bila poenta. Izvinjavam se ako bilo teze za kapiranje, gledacu da sledeci put jednostavnije formulisem postove.
Nastavite, molim vas, tema su evropljani...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod luci » Sub Jun 12, 2010 2:03 am

Superbird je napisao:Brate, kakve veze sa bilo cim ima ovo sto si ti napisao? :crazy:
911s [SK] je napisao:Hemi je hteo da pojasni razlog skoro nikakve prodaje "perfomance" jeftinijih EU vozila u USA.
Nije da ga je neko to konkretno i pitao, ali ovo je ipak forum, sa slobodom govora. ;)



nije mi jasno kako je uopste do ovoga doslo, nije se povela prica o prodaji evropskih velikoserijskih sportista na americkom trzistu... a i pitanje je bilo sta bi sad kupili, a ne kako se sta prodavalo u trenutku kada je izaslo na trziste...

po logici slobode govora ja sam slobodan da na ovoj temi pricam o AR giulietti sprint i njenim prodajnim rezultatima u odnosu na AR GTV/junior jer ima istog dizajnera, ili da poredim babe i zabe iako me to niko nije pitao... spam je spam i ako ga napravi mederator ili admin....

ako bude takva uredjivacka politika forum ce izgledati kao zasedanje skupstine...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod TRIO_driver » Sub Jun 12, 2010 11:00 pm

Ajd sad malo opusteno, i lepo nastavite na pocetak teme, jer atmosfera na forumu je vise nego opustena, ima dosta foruma gde bi vas BANovali za manje sitnice..

I gde je tu Honda S800 i Nissan 240ZX?
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod bzuva » Sub Jun 12, 2010 11:12 pm

HEMI, potpuno si nejasno izneo svoju teoriju, ne znam sto prema Urosu onako, nije uopste decko zasluzio takvu reakciju...
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod 911s [SK] » Ned Jun 13, 2010 3:27 am

Možda bi trebalo da forum ograničimo samo na EU vozila? Što bi bilo krajnje besmisleno, mada bi eliminisalo ovakve rasprave. Jer uvek ali uvek se moće reći "da, ali moje američko vozilo košta manje, a ide tri puta bolje i ima isto toliko više opreme, luksuza, udobnosti, kvaliteta....".
Hemi je lepo otvorio temu iz koje se jasno vidi da se bavi EU vozilima, tako da je Uroš svojim postom omašio poentu, jeste da je bio u pravu, ali je pogrešio temu i pokrenuo raspravu u pogrešnom smeru.
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod bzuva » Ned Jun 13, 2010 10:02 am

Nije nikakav problem u US vozilima, offtopic se svima desi, manje ili vise ozbiljan, kao i Superbirdu sada, al to opet nije razlog za neki post koji je vezan za temu, a jedine veze sa Superbirdom ima sto se prica o US trzistu, a potpuno je izignorisan njegov post...
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod milannik » Ned Jun 13, 2010 4:42 pm

Koliko ja kapiram anketa se odnosi samo na dostupnija vozila kod nas, tj. kod onih gde se pruza mogucnost izbora izmedju vise primeraka.
Odabrao sam mantu i 128-cu, pre svega zbog lake dostupnosti i kompitabilnosti delova, jer se ti automobili mogu voziti jos dugo kod nas sa jeftinim odrzavanjem....
Korisnikov avatar
milannik
 
Postovi: 50
Pridružio se: Pon Jun 08, 2009 8:32 pm
Lokacija: Niš

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod Superbird » Ned Jun 13, 2010 6:25 pm

TRIO_driver je napisao:Ajd sad malo opusteno, i lepo nastavite na pocetak teme, jer atmosfera na forumu je vise nego opustena, ima dosta foruma gde bi vas BANovali za manje sitnice..


Kad tako kazes, zvuci kao da dosad nisam banovan iskljucivo zbog dobre volje nadleznih na forumu, a ne zbog

Slika
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 931
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod stalker92 » Ned Jun 13, 2010 6:41 pm

Slika
:lol:


@tema:
Moj glas je otisao za 128 Sport i Caprija, pre svega zbog kompatibilnosti i dostupnosti delova.

Sto se tice Opela, pored Manti bi jos izdvojio i Kadetta C Coupe:
Slika
"For years I thought I was the only person who was looking behind sheds, barns and garages while traveling, but I was mistaken. There are a lot of us out here."
Korisnikov avatar
stalker92
 
Postovi: 1479
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 8:56 am
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: '81 Ford Taunus TC3 1.6 L

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod vwmilan » Ned Jun 13, 2010 8:05 pm

http://farm4.static.flickr.com/3294/301 ... 9ce26e.jpg
ovo čudo sam imao i ne mogu da ga prežalim :(
Korisnikov avatar
vwmilan
 
Postovi: 246
Pridružio se: Pet Jun 11, 2010 8:35 am
Lokacija: Teslić-Banja Luka RS, BiH
Oldtajmer: 1972 vw 1200 1.3, tomos 15 slc, tomos APN čudovište

Re: Velikoserijski sportisti 70 tih...

Postod coda tronca » Ned Jun 13, 2010 8:09 pm

Moji glasovi idu za GTV/Junior i 02-ku, mada Alfa nudi "feelgood" faktor koji BMW tesko moze dostici (osim mozda u Turbo varijanti).
Korisnikov avatar
coda tronca
 
Postovi: 43
Pridružio se: Ned Jan 31, 2010 2:51 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Youngtimers

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost