Peskarenje automobila

Re: Peskarenje automobila

Postod jugomotor » Ned Sep 09, 2012 11:12 am

Staklene perle za peskarenje Aluminijumskih delova nudim,imam nekoliko vreca od 25 kg,
Korisnikov avatar
jugomotor
 
Postovi: 204
Pridružio se: Sub Okt 17, 2009 4:41 pm

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Uto Jan 15, 2013 7:41 pm

Dobro ljudi,jel ima nekog konkretno da radi peskiranje,nikog ne mogu da dobijem?! Ova tema bas nije nesto aktivna?!?! :(((
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod pboskovicyu » Sre Jan 16, 2013 12:07 am

Na zalost bas i nije....
Opel Kadett B2 (1,2N '72)
Opel Kadett B2 Coupe Rallye (1.2S '72)
Opel Kadett C1 Coupe (1.2S '77) x2
Korisnikov avatar
pboskovicyu
 
Postovi: 180
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 8:48 pm
Lokacija: Nis
Oldtajmer: Opel Kadett B '72 1.2
Opel Kadett C Coupe '77 x2
Opel Kadett B Coupe Rallye '72

Re: Peskarenje automobila

Postod VladanD » Sre Jan 16, 2013 7:19 pm

Ja sam topolina peskario u Smederevu.

Covek koji ga je radio je odradio posao skoro kako sam ja zamislio da treba da bude odradjen .

Koristio je male dizne i kvarcni pesak i ne veliki pritisak ,

Nista nije iskrivio . Jedino sto mi se nije svidelo je da je ostalo malo gita na mestima gde je bio nanosen u velikim kolicinama pa je bukvalno morao sa brusilicom da se skida .

Ako bi peskario u Smederevu auto mogu da ti posaljem kontakt .

Mada sada cujem da imaju peskarenje suvim ledom i da je to poslednje rec tehnike .

Koliko je uspesno i efikasno neznam .

Pa mozda da se raspitas za sve nacine i cene pre nego se odlucis sta hoces da radis.
Korisnikov avatar
VladanD
 
Postovi: 238
Pridružio se: Sre Jun 29, 2011 3:29 pm
Oldtajmer: Fiat 500A Furgoncino 1941; Alfa Romeo Duetto 1969;Alfa Romeo Spider 1971;Triumph Spitfire 1978; Alfa romeo Spider 1986; Yugo Cabrio 1992;

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Sre Jan 16, 2013 9:00 pm

Hvala Vladane,pre bih negde blize,jer radim auto parcijalno...prvo zadnja krial pa prednja i tako u krug...pa mi se ne isplati slati cak u Smederevo,,,ipak hvala puno!
\
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod Igor101 » Čet Jan 17, 2013 9:40 am

Ja sam svog ficu 2 puta peskario, jednom u Valjevu, drugi put u Smederevu.

Mogu vam reci samo jednu stvar.

Za dobrog majstora odnosno za dobro i kvalitetno peskarenje vredi preci i malo vise kilometara ako je to znak da ce posao biti odradjen kako treba.

Ono sto je naj vaznije od svega je priprema delova i grupisanje istih.
Pod tim sam mislio da je potrebno "pozeljno" da se svi delovi predhodno mehanicki ociste od gita i zastita svakogog oblika. To u velikom doprinosi kvalitetu peskarenja i brzini peskarenja.
Pod grupisanjem delova sam prevashodno mislio da sve sto treba da se peskari treba da ide odjednom i na djuture, kako bi se smanjio trosak idi tamo, idi vamo.

Siroka dizna, mali pritisak, kvarcni pesak granulacije 0.32mm i strpljiv rad se podrazumevaju.
Ako se tako radi onda nema bojazni od krivljenja i talasanja lima, probijanja nepotrebnih rupa i meseceve povrsine na materijalu.

A da....
Posao se po mogucnoscu pogadja djuture, odnosno bez vremenskog ogranicenja. Sto je brzo to je kuso a i pola se propusti.


Nek je sa srecom...
Korisnikov avatar
Igor101
 
Postovi: 92
Pridružio se: Sub Sep 19, 2009 6:49 pm
Lokacija: Popuni lokaciju!

Re: Peskarenje automobila

Postod Felini » Čet Jan 17, 2013 11:07 am

Probaj na ovaj tel 0643077887 Jara Petrovaradin
Korisnikov avatar
Felini
 
Postovi: 169
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 9:56 pm
Oldtajmer: Askona B

Re: Peskarenje automobila

Postod TRIO_driver » Pet Jan 18, 2013 8:48 am

Meni je peskario Mazdu.
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 10:59 am

Pozdrav svima,
po broju postova reklo bi se da sam nov clan mada slucaj nije takav :) Jako duso vec citam forum i istrazujem, nisam imao puno vremena i prilike da se ukljucim u gomilu rasprava iz prostog razloga - novog malog clana porodice koji mi nije bas dao puno vremena da se bavim lepim stvarima. Elem...razlog zasto pisem na ovoj temi je upravo taj da vec jedno mesec dana planiram da napravim kompletan sistem za peskarenje svega sto pozelite. Naime, da to nije samo plan i pusta zelja okacicu par fotki sta sam zamislio i planirao.
Sta je ideja: Posto sam radio gomilu projekata restauracija sto automobila, sto motorcikla, raznih starih metalnih stvari i predmeta - uvek sam morao negde da nosim na peskarenje, da placam cak nekad i vise nego sto nesto zaista vredi. Drugo...kvalitet peskarenja nije uvek bio na zadovoljavajucem nivou (preskoce neko mesto ili se pretrci preko podloge a ne skine rdju ili slicno!). Iz tog razloga a i generalno sam oduvek zeleo da imam ozbiljan sistem za peskarenje sto za svoje potrebe - sto za druge. Ideja i cilj na kraju kad zavrsim sve ovo je da imam kompletan sistem koji cak mogu da izrentiram nekom i neko ko zeli sam to da uradi i da mu ne uzimaju tipa 250e za peskarenje cele skoljke. Znaci, nije meni ideja da se ja bavim iznajmljivanjem ili ja od toga da profitiram i zaradjujem nego da ucinim ovo svima dostupono jer polazim od ideje i zelje koliko sam ja zeleo da to posedujem - toliko zelim da to bude pristupacno i dostupno drugima! (tipa neka simbolicna cena od 20~30e kako bi svako to mogao da priusti i plati).
Elem...kako sam zamislio pricu - Primarni kompresor je industrijski marke trudbenik kapaciteta 4000l/min. Glavni pogon kompresora ce biti dizel agregat-motor (koji btw moram da pronadjem - tipa dizel neki iz mercedesa) i sve to profi stavim na dvoosovinsku prikolicu kako bi moglo biti mobilno i u svakom momentu dostupno. Ceo projekat sam vec nacrtao u SolidWorks-u i vec sam mu dao radni naziv :) (AirMonser 4000) :D

Evo malo slikica glave:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tezina ove kompresorske glave (napominjem - samo glava i intercooler) je oko 900kg :) maximalni radni pritisak je oko 15 bar-a. Target broj obrtaja za ovakvu grdosiju je oko 1000.
Posto je glavni pogon dizel agregat - planiram ne samo da isti motor pokrece kompresor nego tipa i neku hidraulicnu pumpu - kako bi mogao da imam i prenosivi ozbiljan hidraulicni sistem.
Mozda cak eventualno i neki mali generator za struju...mada verovatno to nece biti jer ne mogu sad jos i to da kacim na prikolicu a i jos mi tehnicki komlikuje stvar oko izvedbe.

Koristim hladne dane za crtanje, projektovanje na racunaru te bi jako uskoro trebao da krenem u prakticnu realizaciju celog projekta i na kraju da ga zavrsim do pocetka proleca - sredine proleca.
Ne bih zeleo da me ljudi pogresno shvate i razumeju - znaci ja se ne bavim ovim poslom primarno i ne zivim od ovoga kao i vecina ovde, kao i da mi nije zelja da se ja ovde nesto reklamiram ili slicno! Jednostavno zelim da podelim svoju ideju sa nekim ko ce to da razume i eventualno vidi neku korist od toga ako moze!
Ukoliko imate bilo kakvih predloga za projekat - potpuno sam otvoren za bilo kakve predloge i sugestije.
Ram za prikolicu cu verovatno poceti da varim krajem sledece nedelje, jurim jos trapove odnosno torzije za istu. Ukupna tezina ce biti rekao bih jako fina :) (moja predpostavka oko 1500kg sve ukupno).
Uradicu proracun tezine pa cu imati tacnu cifru uskoro - jako bitno jer je cilj da to bude i sto lakse kako bi mogao i manji auto da vuce mada mislim da ce to biti malo teze :)
U svakom slucaju - predlazite ideje za projekat. E da...zaboravio sam reci...zavrsavam i spremiste za pesak odnosno mobilnu peskaru...Uskoro cu da okacim jos slika na web pa cu dopunjavati ovde u temi; samo da odem do garaze i islikam sve ;)
Moj pozdrav, Sale
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod marius » Sre Jan 30, 2013 12:03 pm

:thumbup:
super je ideja, a pre svega projekat.Ovo cudo je zaista ogromno pa samim tim treba tu ozbiljno da se proradi.
Ako ikako mogu da pomognem tu sam , inace radio sam neki malo cudniji kompresor sastavljen od dveju benzinskih motora od kojih je jedan agregat a drugi pogon.
Ovde ima
viewtopic.php?f=24&t=2588&p=36696&hilit=izrada#p36696

Postavicu i slike kako je sve to ispalo, mada nije jos gotov :D fali mi samo jos jedan nepovratno ventil
Korisnikov avatar
marius
 
Postovi: 155
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 5:25 pm

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 12:24 pm

Zare82: uuu dobro si mi rekao...moram da odem da vidim sta sve ima i naravno dal mogu da privedem nesto nameni! Pazi...ovaj kompresor je gurao elektromotor snage 37KW sto znaci da bi mogao neki dizel od 50ks. Mada...realno...ja bi voleo da stavim neki jaci agregat da ne mora da radi non stop na ivici nego da ima fine rezerve a i potrebno je postici da na 1000 obrtaja ima snagu od 37KW...to bi mogao jedino sa nekim 300d iz mercedesa da postignem...videcu jos. U svakom slucaju cu se prosetati do otpada pa da procunjam da vidim sta ima...

Marius: Kakav ti nepovratni treba? Mozda ga i imam a ako ga nemam da ga nabavim... :) Ova glava je inace jako ozbiljna i profi skroz! Ne smem da kazem za kolko sam je para nabavio :) Inace...jedna firma na Vilinim Vodama prodaje ovakvu glavu - samo glavu remontovanu za 250.000din :lol: :shock: mislim...ok...vredi, ali...250K :roll: loodilo...

Tu smo...radimo...bice slika...Mozemo i uzivo da se vidimo pa da prodiskutujemo a i poradimo na projektu ;)
kad stignem kuci isfotkacu pa cu da okacim...Pozdrav
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Sre Jan 30, 2013 12:30 pm

Pozuri do vojnog odpada,to je bilo pre NG,s vremena na vreme ima svasta i dolazi svasta....a nekad mesecima nema nista...inace onaj kopresor tj motor na prikolici ili sta vec,je bio ogorman,mnogo veci nego od neke mecke :))) pozz
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 12:41 pm

Zare82 je napisao:Pozuri do vojnog odpada,to je bilo pre NG,s vremena na vreme ima svasta i dolazi svasta....a nekad mesecima nema nista...inace onaj kopresor tj motor na prikolici ili sta vec,je bio ogorman,mnogo veci nego od neke mecke :))) pozz


Samo mi reci jednu stvar: Da li je ta prikolica bila dvoosovinka klasicnog tipa kao za navoz automobila (tocak do tocka) ili je bila tipa dva tocka napred - dva pozadi?
Pitam iz razloga zato sto ne znam da li bi pravio takvu sa dva napred - dva pozadi...drugo, ne znam da li je uopste dozvoljeno vuci takvu prikolicu ili to nema nikakve veze? Jeste da je 100x bolje i lakse napraviti prikolicu tog tipa i staviti na nju sta god nego je pitanje onda kakvu rudu staviti (trebalo bi da moze na standardnu kuku da moze da se nakaci). Mislim...necu da pravim nesto sto se kaci na kamion :)
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Sre Jan 30, 2013 1:10 pm

pallermo je napisao:
Zare82 je napisao:Pozuri do vojnog odpada,to je bilo pre NG,s vremena na vreme ima svasta i dolazi svasta....a nekad mesecima nema nista...inace onaj kopresor tj motor na prikolici ili sta vec,je bio ogorman,mnogo veci nego od neke mecke :))) pozz


Samo mi reci jednu stvar: Da li je ta prikolica bila dvoosovinka klasicnog tipa kao za navoz automobila (tocak do tocka) ili je bila tipa dva tocka napred - dva pozadi?
Pitam iz razloga zato sto ne znam da li bi pravio takvu sa dva napred - dva pozadi...drugo, ne znam da li je uopste dozvoljeno vuci takvu prikolicu ili to nema nikakve veze? Jeste da je 100x bolje i lakse napraviti prikolicu tog tipa i staviti na nju sta god nego je pitanje onda kakvu rudu staviti (trebalo bi da moze na standardnu kuku da moze da se nakaci). Mislim...necu da pravim nesto sto se kaci na kamion :)

Normalna prikolica na tockovima od ja mislim 16ice,jedna osovina,samo je velika..drugo sve vojne imaju kuku kao za traktor ,kamion,pa to moras da preradis...
ps.javi ako ima jos onih manjih za kampanjolu,uzeo bih jednu za selo :))))
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod djape1977 » Sre Jan 30, 2013 7:00 pm

ideja odlicna ali tesko ces naci dobar veliki dizel za male pare. bolje manji motor sa menjacem pa ga lepo stavis u drugu ili trecu brzinu da na pola gasa ima tih 1000 o/min na izlazu. idealno neki od 2 litra sa zadnjeg pogona. ili 2.5 od fiata/iveka, njih ima ovde poprilicno.

posto ne propustam priliku da rasturim neki krsh kad naleti jeftino, prvi upotrebljiv dizel koji naidje je tvoj!
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 8:01 pm

djape1977 je napisao:ideja odlicna ali tesko ces naci dobar veliki dizel za male pare. bolje manji motor sa menjacem pa ga lepo stavis u drugu ili trecu brzinu da na pola gasa ima tih 1000 o/min na izlazu. idealno neki od 2 litra sa zadnjeg pogona. ili 2.5 od fiata/iveka, njih ima ovde poprilicno.

posto ne propustam priliku da rasturim neki krsh kad naleti jeftino, prvi upotrebljiv dizel koji naidje je tvoj!


Sta reci nego hvala veliko unapred!
Tolika mi je zelja da ovo isteram do kraja da ne mogu da Vam opisem...
Ono sto je definitivno sad iz ovog aspekta - posto sam danas jos razmisljao, da definitivno mora da dodje u igru menjac!
Zasto? Pa prvo bilo bi super da pri pokretanju anlaser ne mora da vrti i kompresor zajedno da bi se ovaj upalio.Drugo: Bilo bi fino da se motor bar malo urgreje pa da se pusti u rad.
Trece: Ono sto je najbitnije - treba da se ispuni broj obrtaja koji je 1000. Nijedan dizel motor koji mi je lakse dostupan (ako tako mogu da se izrazim) nema dovoljno snage pri 1000 obrtaja zasto to odmah pada u vodu, nego mora da ide menjac. Cak sam razmisljao i neki ozbiljan veliki reduktor da se stavi ali o5 i u toj prici nemam kuplung a i naci jedan ozbiljan masivan reduktor je jako tesko - pritom da kosta nesto podnosljivo. Svaki ozbiljniji reduktor kosta da te glava zaboli...Al o5 u toj prici nemam kuplung.
E da...imam jedan motor viska koji mi stoji u garazi...u pitanju je M20B20 motor iz BMW-a (redni sestak) koji ima maximalnu snagu pri 6000rpm od 95KW.
To je benzinac...mislim...nisam siguran da bi radio celu pricu sa benzincem a i zbog potrosnje...Mada realno on to moze da gura bez broblema sa menjacem.
Predpostavljam da bi potrosnja bila negde oko 7L (MAX MAX 8L). Nekako su mi dizeli ipak bolji a i zbog vece obrtnog momenta.
To si potpuno upravu...postici 2500 rpm fino, radi na optimalnom broju obrtaja, menjacem podesim obrtaje i cao! NIsta..sledeca operacija je definitivno nalazak motora.
Sutra ujutru rano cu da odem na vojni otpad u rakovicu da vidim dal uopste nesto imaju ili ne...Nadam se da rade samo od 8 posto ja radim od 9 :)
Javljam sta sam uradio...slikacu sa lice mesta i postaviti ako je nesto interesantno!
Pozdrav
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod djape1977 » Sre Jan 30, 2013 9:08 pm

ako ces benzinca uzmi onda motor od lade 1300 ili 1500ccm. ubaci mu i plin i kostace te manje nego dizel a pritom su delovi za motor dzabe sta god da eventualno crkne. pre par godina je drugar sredjivao jednu glacalicu za led firme "zamboni" kojoj je ubacen motor od lade 1500. gura hidraulicnu pumpu koja pokrece tockove i ostale mehanizme i mogu ti reci da ima snage koliko hoces. u originalu je bio bubin motor od 1300ccm. imaj u vidu da je zamboni skalamerija od 2,5 tone!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_resurfacer
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Sre Jan 30, 2013 9:17 pm

pallermo je napisao:
djape1977 je napisao:ideja odlicna ali tesko ces naci dobar veliki dizel za male pare. bolje manji motor sa menjacem pa ga lepo stavis u drugu ili trecu brzinu da na pola gasa ima tih 1000 o/min na izlazu. idealno neki od 2 litra sa zadnjeg pogona. ili 2.5 od fiata/iveka, njih ima ovde poprilicno.

posto ne propustam priliku da rasturim neki krsh kad naleti jeftino, prvi upotrebljiv dizel koji naidje je tvoj!


Sta reci nego hvala veliko unapred!
Tolika mi je zelja da ovo isteram do kraja da ne mogu da Vam opisem...
Ono sto je definitivno sad iz ovog aspekta - posto sam danas jos razmisljao, da definitivno mora da dodje u igru menjac!
Zasto? Pa prvo bilo bi super da pri pokretanju anlaser ne mora da vrti i kompresor zajedno da bi se ovaj upalio.Drugo: Bilo bi fino da se motor bar malo urgreje pa da se pusti u rad.
Trece: Ono sto je najbitnije - treba da se ispuni broj obrtaja koji je 1000. Nijedan dizel motor koji mi je lakse dostupan (ako tako mogu da se izrazim) nema dovoljno snage pri 1000 obrtaja zasto to odmah pada u vodu, nego mora da ide menjac. Cak sam razmisljao i neki ozbiljan veliki reduktor da se stavi ali o5 i u toj prici nemam kuplung a i naci jedan ozbiljan masivan reduktor je jako tesko - pritom da kosta nesto podnosljivo. Svaki ozbiljniji reduktor kosta da te glava zaboli...Al o5 u toj prici nemam kuplung.
E da...imam jedan motor viska koji mi stoji u garazi...u pitanju je M20B20 motor iz BMW-a (redni sestak) koji ima maximalnu snagu pri 6000rpm od 95KW.
To je benzinac...mislim...nisam siguran da bi radio celu pricu sa benzincem a i zbog potrosnje...Mada realno on to moze da gura bez broblema sa menjacem.
Predpostavljam da bi potrosnja bila negde oko 7L (MAX MAX 8L). Nekako su mi dizeli ipak bolji a i zbog vece obrtnog momenta.
To si potpuno upravu...postici 2500 rpm fino, radi na optimalnom broju obrtaja, menjacem podesim obrtaje i cao! NIsta..sledeca operacija je definitivno nalazak motora.
Sutra ujutru rano cu da odem na vojni otpad u rakovicu da vidim dal uopste nesto imaju ili ne...Nadam se da rade samo od 8 posto ja radim od 9 :)
Javljam sta sam uradio...slikacu sa lice mesta i postaviti ako je nesto interesantno!
Pozdrav

ahahah,ok pa javi da cujemo kolko su te tukli...mislim ,posto ces da slikas u vojnoj bazi? :lol: :lol: :lol: ! ahahhahahahah
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod Zoza » Sre Jan 30, 2013 9:37 pm

Mislim da je dizel motor bolje rešenje zbog većeg obrtnog momenta i mnogo ravnije krive istog.
Nemoj silom, uzmi veći čekić!
Korisnikov avatar
Zoza
 
Postovi: 351
Pridružio se: Pon Sep 27, 2010 7:17 pm
Lokacija: Beograd

Re: Peskarenje automobila

Postod laki » Sre Jan 30, 2013 9:52 pm

Imam ja u delovima jednu Mareu 2.4 TD petak , mogu dati povoljno motor
Korisnikov avatar
laki
 
Postovi: 44
Pridružio se: Čet Apr 23, 2009 4:08 pm

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 10:36 pm

Zare82 je napisao:
pallermo je napisao:
djape1977 je napisao:ideja odlicna ali tesko ces naci dobar veliki dizel za male pare. bolje manji motor sa menjacem pa ga lepo stavis u drugu ili trecu brzinu da na pola gasa ima tih 1000 o/min na izlazu. idealno neki od 2 litra sa zadnjeg pogona. ili 2.5 od fiata/iveka, njih ima ovde poprilicno.

posto ne propustam priliku da rasturim neki krsh kad naleti jeftino, prvi upotrebljiv dizel koji naidje je tvoj!


Sta reci nego hvala veliko unapred!
Tolika mi je zelja da ovo isteram do kraja da ne mogu da Vam opisem...
Ono sto je definitivno sad iz ovog aspekta - posto sam danas jos razmisljao, da definitivno mora da dodje u igru menjac!
Zasto? Pa prvo bilo bi super da pri pokretanju anlaser ne mora da vrti i kompresor zajedno da bi se ovaj upalio.Drugo: Bilo bi fino da se motor bar malo urgreje pa da se pusti u rad.
Trece: Ono sto je najbitnije - treba da se ispuni broj obrtaja koji je 1000. Nijedan dizel motor koji mi je lakse dostupan (ako tako mogu da se izrazim) nema dovoljno snage pri 1000 obrtaja zasto to odmah pada u vodu, nego mora da ide menjac. Cak sam razmisljao i neki ozbiljan veliki reduktor da se stavi ali o5 i u toj prici nemam kuplung a i naci jedan ozbiljan masivan reduktor je jako tesko - pritom da kosta nesto podnosljivo. Svaki ozbiljniji reduktor kosta da te glava zaboli...Al o5 u toj prici nemam kuplung.
E da...imam jedan motor viska koji mi stoji u garazi...u pitanju je M20B20 motor iz BMW-a (redni sestak) koji ima maximalnu snagu pri 6000rpm od 95KW.
To je benzinac...mislim...nisam siguran da bi radio celu pricu sa benzincem a i zbog potrosnje...Mada realno on to moze da gura bez broblema sa menjacem.
Predpostavljam da bi potrosnja bila negde oko 7L (MAX MAX 8L). Nekako su mi dizeli ipak bolji a i zbog vece obrtnog momenta.
To si potpuno upravu...postici 2500 rpm fino, radi na optimalnom broju obrtaja, menjacem podesim obrtaje i cao! NIsta..sledeca operacija je definitivno nalazak motora.
Sutra ujutru rano cu da odem na vojni otpad u rakovicu da vidim dal uopste nesto imaju ili ne...Nadam se da rade samo od 8 posto ja radim od 9 :)
Javljam sta sam uradio...slikacu sa lice mesta i postaviti ako je nesto interesantno!
Pozdrav

ahahah,ok pa javi da cujemo kolko su te tukli...mislim ,posto ces da slikas u vojnoj bazi? :lol: :lol: :lol: ! ahahhahahahah

Pa vidi...kad ti je sef vojnog otpada kucni prijatelj nista nije problem :) a i cale mi radi bas tu nedaljeko ispod zemlje (takodje pri vojsci) onda nista nije problem :)
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Sre Jan 30, 2013 10:37 pm

Zoza je napisao:Mislim da je dizel motor bolje rešenje zbog većeg obrtnog momenta i mnogo ravnije krive istog.


U potpunosti se slazem sa tobom...pfff...videcemo jos...
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

Re: Peskarenje automobila

Postod Zare82 » Sre Jan 30, 2013 11:13 pm

uu palermo,aj sredi nam onda te prikolice ako ima jos,one za kampanjolu?! :) moze i neka kampanjola ako ima negde u budzaku,imam 100ha zemlje,a treba mi tako nesto :)
Korisnikov avatar
Zare82
 
Postovi: 6
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 7:31 pm
Oldtajmer: Citroen DS 19 i 23 Pallas,Citroen Ami 8, Citroen GS, Citroen 2CV6 club,Ford Granada MK1 2.3 V6,Trabant karavanx2,Opel Motoclub 500 motorcikl...

Re: Peskarenje automobila

Postod djape1977 » Čet Jan 31, 2013 2:05 am

pallermo je napisao:
Zoza je napisao:Mislim da je dizel motor bolje rešenje zbog većeg obrtnog momenta i mnogo ravnije krive istog.


U potpunosti se slazem sa tobom...pfff...videcemo jos...

sto jes jes, ali kad uzmes u obzir i menjac onda se stvari dosta menjaju, moze skoro bilo koji motor da zavrsi posao
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Peskarenje automobila

Postod pallermo » Čet Jan 31, 2013 8:51 pm

Blah...uspavah se jutros! nisam ustao na vreme ranije da bih mogao da krenem i odem tamo, ustao knap za posao...pff...Nista, pomeram za ujutru :)
Korisnikov avatar
pallermo
 
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Dec 14, 2010 1:58 pm
Lokacija: Made in Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 (315, 320 4cyl, 320 6cyl, 323, 325 Hardge)

PrethodniSledeća

Povratak na Limarija

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost