Varenje

Re: Varenje

Postod pboskovicyu » Sub Dec 05, 2009 9:03 pm

Da da to mi je poznato, mada sam vise hteo da se raspravlja o konkretnim ponudama razlicitih proizvodjaca.... Koliko sam ja primetio najvise se koristi Body, da li zbog cene ili neceg drugog...
Opel Kadett B2 (1,2N '72)
Opel Kadett B2 Coupe Rallye (1.2S '72)
Opel Kadett C1 Coupe (1.2S '77) x2
Korisnikov avatar
pboskovicyu
 
Postovi: 180
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 8:48 pm
Lokacija: Nis
Oldtajmer: Opel Kadett B '72 1.2
Opel Kadett C Coupe '77 x2
Opel Kadett B Coupe Rallye '72

Re: Varenje

Postod djape1977 » Ned Dec 06, 2009 11:29 am

cena. kvalitet im je u najboljem slucaju osrednji.

inace, koga zanima, haynes welding manual.
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/%ce ... Manual.pdf
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod pboskovicyu » Uto Dec 15, 2009 9:55 pm

Moze li mi neko reci koju rec o varenju ARGONOM?
Opel Kadett B2 (1,2N '72)
Opel Kadett B2 Coupe Rallye (1.2S '72)
Opel Kadett C1 Coupe (1.2S '77) x2
Korisnikov avatar
pboskovicyu
 
Postovi: 180
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 8:48 pm
Lokacija: Nis
Oldtajmer: Opel Kadett B '72 1.2
Opel Kadett C Coupe '77 x2
Opel Kadett B Coupe Rallye '72

Re: Varenje

Postod djape1977 » Sre Dec 16, 2009 12:15 am

nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod trollhattan » Sre Dec 16, 2009 4:57 pm

Generalno,MIG i TIG zavarivanje je spajanje metala visokom temperaturom u gasnom
okruzenju,koje ne dozvoljava prisustvo kiseonika(O2)ili ga znatno redukuje.Zasto?
Zato sto je kiseonik element koji se rado sjedinjuje sa svim ostalim elementima sa
kojima to moze.A jedinjenja kiseonika i nekog drugog elementa zovu se kao sto znamo
oksidi.Oksid napr. gvozdja(Fe) i kiseonika(O2) je ferooksid ili obicna rdja.
Najcesci za takozvano CO2 zavarivanje je ugljen-dioksid(CO2).I najjeftiniji.
Za zavarivanje metala osetljivijih od gvozdja i celika,kao sto je naprimer ALUMINIJUM,
kao inertni gas,koristi se upravo ARGON(Ar).Skuplji je od CO2,ali ga neki majstori koriste
i za varenje celika,za fine varove.
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: Varenje

Postod pboskovicyu » Uto Maj 25, 2010 9:37 pm

Posto za sada nemam nikakvog iskustva sa varenjem mozda ce ovo pitanje izgledati glupo.... Kada se vari lim za lim da li se nekim delom preklapa jedan na drugi ili se samo jedan priblizi drugom i onda zavari? Ako iko uopste razume sta pitam............
Opel Kadett B2 (1,2N '72)
Opel Kadett B2 Coupe Rallye (1.2S '72)
Opel Kadett C1 Coupe (1.2S '77) x2
Korisnikov avatar
pboskovicyu
 
Postovi: 180
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 8:48 pm
Lokacija: Nis
Oldtajmer: Opel Kadett B '72 1.2
Opel Kadett C Coupe '77 x2
Opel Kadett B Coupe Rallye '72

Re: Varenje

Postod djape1977 » Čet Jun 03, 2010 12:38 am

zavisi sta i gde radis i sta zelis da postignes. koriste se obe metode
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod presvjetli » Čet Jun 03, 2010 8:13 am

ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Varenje

Postod pboskovicyu » Pet Jun 25, 2010 7:15 pm

djape1977 je napisao:zavisi sta i gde radis i sta zelis da postignes. koriste se obe metode


Da li bi mogao da nam to pojasnis malo?
Opel Kadett B2 (1,2N '72)
Opel Kadett B2 Coupe Rallye (1.2S '72)
Opel Kadett C1 Coupe (1.2S '77) x2
Korisnikov avatar
pboskovicyu
 
Postovi: 180
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 8:48 pm
Lokacija: Nis
Oldtajmer: Opel Kadett B '72 1.2
Opel Kadett C Coupe '77 x2
Opel Kadett B Coupe Rallye '72

Re: Varenje

Postod alpinac1 » Sub Jul 10, 2010 11:05 pm

pa ovako argonec je skupo da se vari obicna limarija a co2 je standard

a sve zavisi kakav ti limar vari kako smatra svoj posao
po pravilu se facuje i idu puni varovi na fleke i ojavcanja na autu a punktovanje se koristi na trpnama blatobranima ako su vareni i na nekim spojevima tipa stranica spajanje unutrasnjeg i spoljnjeg ruba,zanjeg veznog lima i tako tih delova de se vide varovi mada to sve zavisi od situacije i limara koji to vari

sto se tice fleka uvek bi trebalo ici pun var,ako se radi preklop ili celo na celo,a ako se radi preklop onda se vari i sa jedne i sa druge strane a to je u slucaju ako od dva pravis jedan auto
Slika
Korisnikov avatar
alpinac1
 
Postovi: 153
Pridružio se: Čet Jul 08, 2010 10:08 pm
Lokacija: futog-novi sad
Oldtajmer: bmw e21 s14.e21 1.8.e36 1.8is,e28 ...

Re: Varenje

Postod Van » Pon Jul 12, 2010 9:51 pm

pboskovicyu je napisao:Posto za sada nemam nikakvog iskustva sa varenjem mozda ce ovo pitanje izgledati glupo...


U varenju imas visegodisnje iskustvo , a tebe muci iskustvo sa ZAVARIVANJEM .

Da li ces da preklopis dva lima ili ces da im spojis ivice , zavisi od specificnosti situacije.
Korisnikov avatar
Van
 
Postovi: 117
Pridružio se: Pet Jun 18, 2010 5:13 pm

Re: Varenje

Postod alpinac1 » Uto Jul 13, 2010 8:33 pm

bas tako VAN ma vari kako stignes nisi stolar lako je odseci i nastaviti hehehehe
salim se ja sve zavisi sta oces da varis i kako oces da varis po potrebi se vari kako odgovara toj prilici
Slika
Korisnikov avatar
alpinac1
 
Postovi: 153
Pridružio se: Čet Jul 08, 2010 10:08 pm
Lokacija: futog-novi sad
Oldtajmer: bmw e21 s14.e21 1.8.e36 1.8is,e28 ...

Re: Varenje

Postod alex » Pet Jul 23, 2010 6:44 pm

kako bi mogli da se odvare tačkasti varovi a da se ne ošteti puno lim i da se ne siječe brusilicom?
Korisnikov avatar
alex
 
Postovi: 81
Pridružio se: Uto Feb 16, 2010 8:43 pm

Re: Varenje

Postod djape1977 » Pet Jul 23, 2010 8:20 pm

nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod alpinac1 » Sub Jul 24, 2010 9:59 pm

ovo od wurta je sve lose sem ove na vazduh busilice,ove burgije su sranje zivo probao i uverio se izbusis nekoliko kom i istupe se prilicno brzo
Slika
Korisnikov avatar
alpinac1
 
Postovi: 153
Pridružio se: Čet Jul 08, 2010 10:08 pm
Lokacija: futog-novi sad
Oldtajmer: bmw e21 s14.e21 1.8.e36 1.8is,e28 ...

Re: Varenje

Postod djape1977 » Ned Jul 25, 2010 12:16 am

to mije bilo pri ruci da vidi covek koji se alati koriste
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod alpinac1 » Ned Jul 25, 2010 9:37 am

neen nemoj me pogresno svatiti ok sto si mu pokazo postujem
nego da mu kazemo da nevaljaju te burgije ! bolje da uzme obicne i pod manjim uglom da ih naostri i polako! wurt je samo trgovacka firma koja kupuje od drugih i samo pakuje u svoje omote tako da nekd mozes naleteti na nesto dobro a nekad na zivi bofl znam zato sto sam bio uzimo dosta stvari dok nisam pronasao neke izvore,a samim tim sto je wurt i cena je dosta visa od istog tog proizvoda samo od proizvodjaca
odosmo daleko od teme hehehheehhehe

samo ti naostri neku hss burgiju dobro i polako pod manjim uglom i soraj po punktovima :D :D :D
Slika
Korisnikov avatar
alpinac1
 
Postovi: 153
Pridružio se: Čet Jul 08, 2010 10:08 pm
Lokacija: futog-novi sad
Oldtajmer: bmw e21 s14.e21 1.8.e36 1.8is,e28 ...

Re: Varenje

Postod Vasilije85 » Ned Avg 01, 2010 10:44 am

Pozdrav svima!Odlicna tema!Naime,i ja sam pokusavao na svom jugicu sve i svasta!Na kraju je ipak zavrsio na odpadu! :lol: E,sada imam Ford Capri MK1,pa se sa njim bas i ne bih zezao! :D Pokusavao sam da nadjem limara vec neko vreme,da mi odradi par modifikacija na njemu,ali uzaludno!Niko nije smeo da se okusa...Navodno,nisu nikada radili tako nesto,rizicno je,i td.Uglavnom,imam veliki problem,nikako da nadjem pravog limara! :) Ideja mi je da Capria priblizim Mustangu gt500.Znaci,ne pokusavam da prvim bilo kakve replike,nego vise neki mix.U sustini to bi i dalje bio Capri,ali sa nekim cisto estetskim modifikacijama.Ako neko moze bilo kako da pomogne,bio bih vam MNOOOGOOO zahvalan! :) E,a evo i par slika od cega hocu da napravim mix! :D
Slika
Slika
Korisnikov avatar
Vasilije85
 
Postovi: 5
Pridružio se: Ned Avg 01, 2010 10:12 am
Oldtajmer: Ford Capri MK1

Re: Varenje

Postod alpinac1 » Ned Avg 01, 2010 10:15 pm

sve je to covek napravio tako da i opet to moze da se uradi
samo treba polako i smireno to raditi
Slika
Korisnikov avatar
alpinac1
 
Postovi: 153
Pridružio se: Čet Jul 08, 2010 10:08 pm
Lokacija: futog-novi sad
Oldtajmer: bmw e21 s14.e21 1.8.e36 1.8is,e28 ...

Re: Varenje

Postod Vlad » Pet Mar 29, 2013 6:31 pm

treba mi mali savet o upotrebi ovakvog aparata.ustvari preciznije kakav treba da bude plamen za varenje .radi se o smesi kiseonika i mesavine propana,acetona i butana.koja zica je najbolja da se koristi i procedura pri otvaranju/zatvaranju plamena...ako neko ima volje
Slika
Korisnikov avatar
Vlad
 
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 8:08 pm
Lokacija: Varese
Oldtajmer: fiat 124 cc

Re: Varenje

Postod djape1977 » Pet Mar 29, 2013 6:51 pm

nikako nemoj to koristiti za popravke limarije.
problem je sto pri sagorevanju gasa uvek ostane viska kiseonika koji se trenutno vezuje za usijani lim i od celika pravi fero-oksid, u prevodu rdju. sve sto zavaris na taj nacin ce istrunuti za nekoliko godina ma kako dobro ga posle zastitio. ako ces popravljati svoj auto, ili kupi CO2 ili ga odvezi kod profi limara
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Varenje

Postod Vlad » Pet Mar 29, 2013 7:01 pm

upravo tu lezi problem.da sam tu znam kome bi se obratio(ne bih da te reklamiram :mrgreen: ) iako na mom autu su poravke minimalne na limariji.poznajem ovde limare ali oni rade industrijski i bez gubljenja vremena.znaci gitovanje i lakiranje ili zamena novim delovima,a da to poverim profesionalcima pa bas mi i ne ide,em sto su daleko em materijalno ne mogu da podnesem.no,svakako za pocetk mu pravim auspuh,tako da ne brinem za rdju,a za karoseriju videcemo.
Korisnikov avatar
Vlad
 
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 8:08 pm
Lokacija: Varese
Oldtajmer: fiat 124 cc

Re: Varenje

Postod Vlad » Sub Mar 30, 2013 5:47 pm

isproban aparat danas na limu 0.8.koristio bakarnu zicu oblozenu sa antiooksidom,mada je to vise za varenje mesinganih cevi,ali jako lepo i fino za varenje.steta za tu pricu o kiseoniku.nepostoji li tretman kiselinom posle varenja da se zaustavi proces oksida na primer?
Korisnikov avatar
Vlad
 
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 8:08 pm
Lokacija: Varese
Oldtajmer: fiat 124 cc

Re: Varenje

Postod djape1977 » Sub Mar 30, 2013 8:48 pm

ne bih znao da ti kazem. com je ta zica oblozena antioksidantom znaci da su vrlo svesni problema sa kiseonikom
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Prethodni

Povratak na Limarija

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost