AvtoVAZ - Lada 2101/2

Ceska, poljska, ruska, turska i ostale...

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod luci » Pet Avg 19, 2011 11:55 pm

pa 101 i jeste bio fiatov prototip 128ice koliko sam ja ukapirao...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod beogradski_fantom » Ned Avg 21, 2011 4:58 pm

Kec jeste koncipiran na jednom od prototipova 128ice, ali maska je bila sasvim drukcija. Prvi modeli do 1976-7 imali su mrezasti model, kopiju sa 128ice, plasticnu i metalnu, dok je kasnije uvekena novija koja mozda lici na onu sa Lade, ali je pravljerna u Jugoplastici i strukturno je drukcija.
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod javasluk » Čet Avg 25, 2011 11:43 pm

HEMI 426 je napisao:Interesantno je kako je Anjeli voleo da saradjuje sa komunistickim zemljama. Postoji nekoliko objasnjenja. Prvo je da je tehnologiju relativno lako mogao da zavali na trzistima kojima su automobili bili potrebni a cene razvoja sopstvenih marki, prevelike. Drugo objasnjenje je da je time pridobio simpatije italijanske komunisticke partije, uvek veoma jake, pogotovo medju radnicima u automobilskim fabrikama. Trece kaze da je Fiat uvek bio kritikovan zbog kvaliteta i sklonosti ka rdji i da je prodajom tehnologije i sirenjem uticaja na istocnu evropu, pravio odstupnicu.


Hvala vam na tome gospodine Anjeli!!! :thumbup:

Ovo o odtupnici ne kužim? Šta je mislio da će time dobiti, neki izgovor, alibi ili tak nešto?
Dinamo Vinkovci! (danas se zove Cibalia)
Korisnikov avatar
javasluk
 
Postovi: 81
Pridružio se: Uto Feb 08, 2011 10:39 pm
Lokacija: Osijek
Oldtajmer: bez vozila

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Pet Avg 26, 2011 1:58 am

rezervno trziste. uvek su dobro prolazili u istocnoj evropi.

steta samo sto nisu nikom dali licencu za DOHC motor vec su gurali zastarele varijante kao za ladu i poljake
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod HEMI 426 » Pet Avg 26, 2011 11:20 am

Kupci na Zapadu su imali izbora izmedju dosta marki a na Istoku nisu. Ako bi Fiat popustio na Zapadu i prodaja mu pala, na Istoku bi ostala na visokom nivou, kao sto kaze Djape, rezervno trziste...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod Zoza » Pet Avg 26, 2011 11:44 am

Taj deo Italije je dugo, možda još uvek, bio pod vlašću Italijanske komunističke partije.
Nemoj silom, uzmi veći čekić!
Korisnikov avatar
Zoza
 
Postovi: 351
Pridružio se: Pon Sep 27, 2010 7:17 pm
Lokacija: Beograd

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod javasluk » Pet Avg 26, 2011 12:00 pm

djape1977 je napisao:rezervno trziste. uvek su dobro prolazili u istocnoj evropi.

steta samo sto nisu nikom dali licencu za DOHC motor vec su gurali zastarele varijante kao za ladu i poljake


S mnogima sam razgovarao na tu temu još u ono vreme, krajem osamdesetih, i gotovo svi su nekako naslućivali kako bi onda Poljak bio preskup!?
Dinamo Vinkovci! (danas se zove Cibalia)
Korisnikov avatar
javasluk
 
Postovi: 81
Pridružio se: Uto Feb 08, 2011 10:39 pm
Lokacija: Osijek
Oldtajmer: bez vozila

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Pet Avg 26, 2011 7:23 pm

vrlo diskutabilno. manje delova ima dohc motor iz 124/125/131/132 nego ohv motor iz 1300/1500/125p. cena je pitanje trzisne politike pre nego tipa motora u ovom slucaju.
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod Izzy Panzer » Pon Avg 06, 2012 11:38 am

U ledu Sibira nađena prva Lada ;)
Slika
Si fractum non sit, noli id reficere
Slika
Kad ti život da limun, napravi limunadu. Kad ti da burek, jedi dok je vruć.
Korisnikov avatar
Izzy Panzer
 
Postovi: 180
Pridružio se: Uto Jun 14, 2011 11:37 am
Oldtajmer: Treba još malo da sazri

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Uto Nov 20, 2012 8:20 am

posto je slika lade sa "stojadinovom" maskom nestala, evo je opet, da se zna o cemu smo tupili

Slika
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Uto Nov 20, 2012 8:22 am

lada 2102 sa desnim volanom i 1500ccm motorom za UK trziste
Slika
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod braca23 » Uto Nov 20, 2012 5:25 pm

Da, da za divno cudo, Lade su se prodavale u Britaniji ... koliko znam oni nisu bili imuni na vozila Istocnog bloka. Na najavnoj spici starijeg serijala Fools and Horses, se jasno vide Lada i Skoda na parkingu pijace automobila ... http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=UDd ... =endscreen
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 965
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Uto Nov 20, 2012 7:55 pm

pa kad bolje razmislis, 2101 i 2102 su u vreme kad su se pojavili, 1970. godine, bili sasvim aktuelni modeli. fiat je jos proizvodio 124ku koja je 90% isti auto
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod vwmilan » Uto Nov 20, 2012 9:11 pm

kad je uporediš sa engleskim krševima iz tog vremena (mislim u tom rangu cijene) ona je bila svemirski brod
http://www.youtube.com/watch?v=QaAf8Z75mTQ

ali u ovom videu Jeremy ne zna šta priča što se vidi u dijelu o dobošima
Korisnikov avatar
vwmilan
 
Postovi: 246
Pridružio se: Pet Jun 11, 2010 8:35 am
Lokacija: Teslić-Banja Luka RS, BiH
Oldtajmer: 1972 vw 1200 1.3, tomos 15 slc, tomos APN čudovište

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod djape1977 » Sre Nov 21, 2012 12:02 am

poprilicno lupeta.

ladini zadnji dobosi su od aluminijuma sa celicnom uloskom koji je zapravo povrsina o koju se oslanjaju paknovi pri kocenju. u prevodu, aluminijum je tu da bi bili laksi a tamo gde je potrebno je celik kao i kod svih automobila sa dobosima.
zapravo, ladine kocnice su ubedljivo najbolje od svih automobila tog vremena i te klase koje sam dosad imao priliku da probam, pa cak i od automobila za dve klase iznad duplo skupljih. to je ujedno i jedno od podrucja gde je originalni projekat, licenca fiata 124 najvise modifikovan. napred su diskovi od 240mm sa dvoklipnim kljestima a nazad najveci dobosi koje sam ikad video na evropskom putnickom vozilu sa kocionom povrsinom primerenom vozilu od tri tone. zapravo, jedina im je mana to sto su kocnice prejake za fabricku dimenziju guma (165/80/13) i do punog izrazaja dolaze tek sa modernim gumama 185 ili sirim, sve ispod toga i jaci pritisak kocnice rezultira trenutnom blokadom tockova.
zasto su rusi uopste menjali originalni italijanski sistem sa 4 diska od 227mm sa 124ke? najprostije receno, da bi prilagodili auto svojim uslovima upotrebe. sistem sa 4 diska je mnogo bolji pri vecim brzinama, ali je rucna kocnica slabija i manje pouzdana. u sovjetskom savezu u to vreme i nije bilo autoputeva, zapravo, van vecih gradova i nije bilo asfaltiranih puteva, pa su performanse pri velikim brzinama bile potpuno nebitne.
dalje modifikacije, prvenstveno u sistemu ogibljenja su sve u istom smeru: opruge su 30mm duze a amortizeri deblji sto omogucuje da se auto vozi brzinom od 80km/h po makadamskom putu bez posledica po vozilo i bez razbijanja kamena u bubrezima putnika.

poredjenje sa engleskim krsevima? pa bila je, na engleskom trzistu, malo jeftinija a ni po cemu losija, verovatno ukupno uzev i bolja.
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: AvtoVAZ - Lada 2101/2

Postod vwmilan » Sre Nov 21, 2012 11:38 am

upravo peđa sve je kao što si objasnio
po pitanju motora u svakom slučaju je je u pola lakši od onog u fiat 1300 i 125 poljaku i svjetlosnu godinu napredniji i jači ali naravno twincamu nije konkurencija
Korisnikov avatar
vwmilan
 
Postovi: 246
Pridružio se: Pet Jun 11, 2010 8:35 am
Lokacija: Teslić-Banja Luka RS, BiH
Oldtajmer: 1972 vw 1200 1.3, tomos 15 slc, tomos APN čudovište

Prethodni

Povratak na Autoindustrije Centralne i Istocne Evrope i Bliskog Istoka

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron