Talladega_500 je napisao:Saab vise od godinu dana nije u rukama GM-a. Umesto sto su nastavili da proizvode 9-5 i 9-4X na bazama GM vozila, zasto jednostavno nisu krenuli da razviju novu liniju?
Uporno pokusavam da ti kazem,da ono sto smatras GM-ovim produktom,da to ustvari nije GM-ov nego saab-ov proizvod....i da onog momenta kada ga saab-ovci isprojektuju,ovi im ne daju pare za razvoj,nego ga odnesu u opel i tamo pokupe kajmak sa gotovim proizvodom
Talladega_500 je napisao:Dobili su pare od investitora i banaka, zasto ga ne potrositi na nove modele umesto da i dalje proizvode iste? Da nemaju aute na bazama GM vozila i da rade na sopstvenim vozilima GM se sigurno nebi protivio prodaji Kinezima.
Od koga su dobili pare?
Posto je situacija takva kakva jeste,neosporno je da posmatraci sa strane konstatuju da saab radi na GM-oj bazi.....ali sustina je u stvari totalno drugacija.Ja izmislim(ali nemam love da patentiram),ti sve vreme samnom,imas monopol nad svim,imas love.....patentiras i prokupis slavu(lovu iz gotovog proizvoda)
Talladega_500 je napisao:I jos nesto - Saab je znao od pocetka da GM nece dozvoliti njihovu prodaju Kinezima. GM da je hteo da Saab zavrsi u rukama Kineza probao bi ga licno pre par godina. Zasto trositi sve ovo vreme i pregovarati sa Kinezima kada su od samog starta znali da od toga nema nista? ?
Pa cekaj....sad pricas kontradiktorne stvari.
Malopre mi kazes da ako bi Kinezi kupili-ugrozili bi GM svojim jeftinim kopijama....a sad mi kazes da je GM hteo-prodao bi ga licno njima.
Ne bi!!!...nikad......jel ih se plasi osnovano.Zna da bi mu udeo na tom trzistu istog sekunda pao za minimum pola......a onda bi americki kapital MANJE bio prisutan u Kini.....a to povlaci za sobom neke druge ,mnogo ozbiljnije stvari nego sto je saab
Talladega_500 je napisao:A i pre nego sto je GM stigao, Saab je imao jedan auto koji se zvao 600 koji je ustvari bio Lancia Delta. Kako onda nije smetao badge engineering (jedan auto, dve razlicite oznake), a odjednom je poceo da smeta dolaskom GM-a?
Pravis se da ne znas,a znam da nije tako......
Vrlo dobro se secas,da su Lancija,Alfa i saab napravili zajednicku platformu za 164ku,temu i saab 9000.Taj projekat,to druzenje,je nosilo za sobom i ovo sto navodis kao primer
Saab nikad nije pravio automobile u tom segmentu....ali morao je ovoga puta da okaci znacku na Deltu,jel to je bio sastavni deo ugovora.....u protivnom,sam bi morao da finansira ono sto su u ovom slucaju radili njih troje......znaci i onda je smetao
badge engineering ,ali matematika je kazivala da se ta zrtva tako podnese,u cilju ocuvanja integriteta na modelu 9000