od cragarss » Pet Nov 26, 2010 5:34 pm
Naravno, svako vozilo moze biti pouzdano ako ga vlasnik propisno odrzava. Nazalost, kod nas je praksa da se vozila voze dok ne crknu, neki ljudi cak voze dok im se ne upali lampica za ulje i plococe i paknovi ne zastruzu metal na metal.
@ T1 putar
Camaro i Firebird/Trans AM su jedna te ista platforma F-Body kod General Motorsa. Koliko vidim interesuje te druga genracija ovih modela koja se proizvodila od 1970. do 1981. Svake godine postoji poneka karoserijska i mehanicka promena. Pomenuti modeli iz prve polovine 70-ih godina su znatno skuplji. Predlozio bih ti ako vec hoces, da uzmes Trans Am od 1977-1981 i da obavezno ima opciju WS-6. To je specijalni handling package, balans stangle debele kao ruka, auto lezi kao pegla i mnogo je dobar osecaj voznje. Ja sam imao 1981 T/A turbo, auto je bio san snova sto se voznje tice, od opreme sve moguce. PRvom nekom prilikom cu doterati iz USA 1979 T/A 6.6l sa manuelnim menjacem. Ako planiras da takvo neko vozilo kupujes na ovim prostorima, odmah zaboravi, svi su lesevi, cak i u Nemackoj. Koji su dobri, opasno su skupi. Ako te pak interesuje izgled Camara, onda samo 1979 Z-28. Da ne bude zabune, ovi automobili imaju sportsku liniju, ali uopste nisu pravljeni za neko jurcanje (osim gore pomenutih WS-6 i Z-28). Ako hoces da uzivas, onda mozes da uzmes i modele sa 6 cilindara...