Plin i oldtajmeri...

Plin i oldtajmeri...

Postod beogradski_fantom » Pet Sep 24, 2010 9:55 pm

stalker92 je napisao:Par interesantnih slika sa skupa BMW Kluba Srbija u Leskovcu:
Slika Slika Slika Slika


Plin na dvojci... joj strahote :silent:
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: Slike iz nase arhive

Postod djape1977 » Pet Sep 24, 2010 11:05 pm

mogli su bas i diskretnije da ga montiraju.
a sto se zgrazavate na plin? bolje da ga nema pa da se zahvaljujuci ceni benzina ne vozi uopste?
izvinjavam se puritancima unapred ali auto sluzi da se vozi. ako to znaci da mora da ima i plin, pa dobro. u krajnjoj liniji, ekoloski je prihvatljivije od benzina...
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Slike iz nase arhive

Postod Montenegro » Pet Sep 24, 2010 11:44 pm

djape1977 je napisao:izvinjavam se puritancima unapred ali auto sluzi da se vozi.


Slažem se sa tobom u potpunosti.
O L D T I M E R C L U B M O N T E N E G R O
Korisnikov avatar
Montenegro
 
Postovi: 39
Pridružio se: Ned Dec 06, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod beogradski_fantom » Pet Sep 24, 2010 11:49 pm

Stavljati plin na neki krs od Stojadina ili Moskvica koji se drndaju i voze po gradu je sasvim prihvatljiva opcija. Ali budziti tu groznu bocu na M10 je prosto greh. BMW nikada nije pravio ekonomicne automobile i onaj ko nema za benzin neka se lepo preorijentise na nesto jeftinije. Taj auto puno trazi ali i puno daje. Simple as that. Previse lepih oldtajmera upropasceno je zato sto je vlasnicima propisno odrzavanje skupo.
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: Slike iz nase arhive

Postod Montenegro » Pet Sep 24, 2010 11:54 pm

I sirotinja-raja mora nešto voziti. :D i ti ljudi, ako već nemaju novca i nisu se "snašli" u izazovima današnjice, imaju dušu i poneko od njih ima potrebu da vozi baš takav stari auto, kompatibilan sebi, dakle auto koji takođe ima dušu.
O L D T I M E R C L U B M O N T E N E G R O
Korisnikov avatar
Montenegro
 
Postovi: 39
Pridružio se: Ned Dec 06, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod djape1977 » Sub Sep 25, 2010 7:58 am

beogradski_fantom je napisao:Stavljati plin na neki krs od Stojadina ili Moskvica koji se drndaju i voze po gradu je sasvim prihvatljiva opcija. Ali budziti tu groznu bocu na M10 je prosto greh. BMW nikada nije pravio ekonomicne automobile i onaj ko nema za benzin neka se lepo preorijentise na nesto jeftinije. Taj auto puno trazi ali i puno daje. Simple as that. Previse lepih oldtajmera upropasceno je zato sto je vlasnicima propisno odrzavanje skupo.

jbg, nemaju svi dedinu njivu da prodaju kad im zafali para...
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Slike iz nase arhive

Postod 911s [SK] » Sub Sep 25, 2010 9:48 am

Morate priznati - bolje da se vozi na plin nego da se ne vozi uopšte.
Pritom, to nije neki ekstremno redak i mehanički ekskluzivan sportski auto pa da je grehota staviti plin na njega. Da je tii sa Kugelfischer-om pa da i bude greh...
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Oldtajmeri i plin

Postod djape1977 » Sub Sep 25, 2010 7:14 pm

starac vujadin je napisao:Ko misli da je prihvatljiv plin u oldtimeru taj ne shvata sustinu takvih autmobila. Plin je apsolutno neprihvatljiv kod oldtimera/klasicnih automobila, tuniranih automobila i jako skupih automobila. Zasto? Jer predstavlja negaciju takvih autmobila po sebi i negaciju njihove eksploatacije. Za svako od ovih kategorija koju sam naveo postoje i pojedinacni razlozi.
Kod ostalih automobila kako kome volje, kod sluzbenih vozila cak i preporucljiv.

zivo me zanima sta ce da bude kad benzin za 10 godina bude bio 10e litar?
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Slike iz nase arhive

Postod nebojsaR4 » Sub Sep 25, 2010 7:38 pm

pa sta ce da bude?
Korisnikov avatar
nebojsaR4
 
Postovi: 643
Pridružio se: Pon Nov 09, 2009 5:58 pm
Oldtajmer: BMW 2002 (1968)

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Sub Sep 25, 2010 7:50 pm

Za oldtimere nece biti nista. Cak i kada nestane nafte na kugli zemaljskoj i kada bude kao u Mad Maxu. Jel bi trebalo da trpamo baterije u gepek? :D

Mislim da je rasprava o plinu za/protiv na oldtajmerskom forumu potpuno neprimerena. Ja bih izbrisao ovih par postova da se ne bi brukali ako neko spolja ozbiljan gleda ovaj forum.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod HEMI 426 » Sub Sep 25, 2010 9:31 pm

starac vujadin je napisao:Mislim da je rasprava o plinu za/protiv na oldtajmerskom forumu potpuno neprimerena. Ja bih izbrisao ovih par postova da se ne bi brukali ako neko spolja ozbiljan gleda ovaj forum.



Nemoj pogresno da me shvatis, ja ne branim plin i ne volim da ga vidim na klasicnom automobilu, niti planiram da ga stavim na svoj oldtajmer, pogotovo ne kod automobila kao sto je taj BMW gde je usteda jako mala ( ajde da mu auto trosi 25 l pa da je ustedeo ). Slazem se da ova prica nije u skladu sa sustinom posedovanja i upotrebe klasicnog automobila ali je plin u oldtajmerima ( na zalost ) realnost i to ne samo kod nas!. Evo sajta za prodaju Bristola ( jednog od najruznijih ali i najskupljih i najexkluzivnijih britanskih automobila ) i drugi auto od gore ima uradjenu LPG konverziju, zbog toga sto svi Bristoli imaju big block Chryslerove motore:

http://www.bristolcars.co.uk/Used.htm


Izgleda da je moda skrnavljenja automobila postala globalna :thumbdown:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Slike iz nase arhive

Postod Maki_M » Sub Sep 25, 2010 10:08 pm

Šta, niste do sada prolazili na ovom forumu priču o plinu, ovo vam je tek prvi put?
Sve jedno, bilo je zanimljivo čitati vaše komentare i po tom pitanju.
Eto, ja htedoh samo to da kažem, ništa posebo pametno, hehe. :lol:
Korisnikov avatar
Maki_M
 
Postovi: 191
Pridružio se: Sub Jun 05, 2010 9:45 am

Re: Slike iz nase arhive

Postod presvjetli » Sub Sep 25, 2010 10:14 pm

Sta fali plinu?
Naravno nece ga ugradjivati onaj kojem auto stoji ali za vozilo koje se koristi i kojem se uziva i u voznji a ne samo posmatranju plin je OK. Po meni daleko bolja varijanta nego 200D ili neki srodni mu chadjavac...
Aj da otvorimo posebnu temu za TNG? ;)
ako neces kao saraf-ices kao ekser!
Korisnikov avatar
presvjetli
 
Postovi: 1334
Pridružio se: Ned Okt 11, 2009 11:42 pm
Lokacija: Ruma
Oldtajmer: Willys Overland sw x2 '56;'57.

Dodge Power Wagon '61.

Re: Slike iz nase arhive

Postod nebojsaR4 » Sub Sep 25, 2010 10:48 pm

otvorite temu :)

samo mala digresija... toliko me nervira taj kod kada svako ko me je pitao koji je to auto koji radim, i posle kraceg objasnjenja ide cuveno:... "u je ...a koliko to trosi"... i onda ja kazem 25/30 lit i onda: "brate...kad ces plin da mu zbudzis!?"...

to je isto pitanje kao sto je moj drug pre neki dan uzeo m5 (najnoviji)... i sledi pitanje iz drustva:... "u je...a koliko to trosi!?"...

koliko moze da trosi majke ti!?... auto ima 500 konja !:) ...

a hoce li da mu budzi plin!?...pa nece...zasto?...zato sto je isprva imao pare da kupi auto koji kosta koliko i jedna mala rafinerija :)

samim tim i ovo... auto je kao nov trosio 20 litara, zasto mora da moze da trosi manje i zasto se odma ubacuje plin, ako je vozilo zaista sredjeno i retko i ne sluzi za svaki dan...

i da razjaznimo... ne mislim da treba oldtajmeri sredjeni da sluze za svaki dan, upravo iz razloga koje sam naveo u mom prethodnom postu...
Korisnikov avatar
nebojsaR4
 
Postovi: 643
Pridružio se: Pon Nov 09, 2009 5:58 pm
Oldtajmer: BMW 2002 (1968)

Re: Slike iz nase arhive

Postod HEMI 426 » Sub Sep 25, 2010 11:23 pm

Pitanje " a koliko to trosi" u startu eliminse onoga ko ga postavlja kao poznavaoca. Ako si poznavaoc automobila, onda najcesce znas koji je motor pod haubom u koju gledas, koliko je jak i koliko odprilike trosi. Ako si temeljan poznavalac, onda si citao testove,kopao po netu, citao po forumima i naisao na tacne cifre, ako te one vec interesuju, tako da nema potrebe da pitas ;)
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Slike iz nase arhive

Postod oldtimer_Heart » Sub Sep 25, 2010 11:38 pm

plin gubi smisao u oldtajmerima jer su generalno to automobili za pokazivanje(skupovi,smotre itd)... ok je da covek ugradi plin u auto koji koristi svaki dan npr. za posao ili bilo sta drugo. u svakom slucaju ne podrzavam da oldtajmer sluzi kao exponat, ali ako vec imas auto pored njega koji ima plin normalno je to da u "starinu" ni posto neces ugraditi tng iz prostog razloga jer je to ipak hobi auto koji ne stoji na ulici nego u GARAZI :D
Korisnikov avatar
oldtimer_Heart
 
Postovi: 509
Pridružio se: Pon Maj 03, 2010 4:36 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod djape1977 » Sub Sep 25, 2010 11:56 pm

e pa vidis, mene ne zanima auto za skupove svadbe i sahrane. ja vozim oldtajmer 10.000 godisnje a imam i drugi auto za posao sa kojim napravim jos 25.000
da je ferari gto naravno da ne bi imao plin ali ne bi ni prelazio 10.000godisnje. za bmw 2002, fiat 132, neku mecku, forda ili sta god vec iz 60tih i 70tih koji i nemaju neku veliku vrednost - sta fali?
koliko trosi? naravno da nije bitno kad je novi M5 u pitanju. ali sem mozda par izuzetaka oldtajmeri u srbiji su sport za sirotinju i entuzijaste. svi pizdimo sto se za oldtajmere placa puna cena registracije. e pa sa plinom je ta registracija dzabe
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Ned Sep 26, 2010 12:12 am

`Ajde jos jednom i necu vise..stvarno mi je ispod casti da polemisem o plinu na oldtajmerskom forumu...radije cu da se ispisem odavde ako ovde plinadzije krenu da dominiraju...

Koja je sustina oldtimera? Pa, da auto bude u stanju sto blize originalu. Ono sto je dozvoljeno i sto moze da se tolerise da se auto mehanicki unapredi u odnosu na vreme kada je napravljen (restomod), da se napravi neka prepravka koja moze biti cenjena (racing verizja ili kabrio (ako je kabrio verizja postojala, vrlo retka i ako se konverizja uradi nevidjeno dobro)...Da li plin kvari originalnost/ Da. Sta cuveacenu oldtimera i sta je dize? Originalnost. Da li je razlika u ceni oldtimera sa plinom manja nego korist od ustede u gorivu (koja je sama po sebi smesna ako neko hoce da se bavi ovim hobijem)? Nije. Veca je steta u naknadnoj prodaji jer se kola sa plinom ne cene kao kola bez oplina. Znaci, ekonomski momenat otpada,a ono najbitnije - originalnost je oskrnavljena. Zato je to negacija samog bavljena ovim hobijem. Plin i oldtimeri - to je oksimoron.

Necu da pricam o skrnavljenju perfomansi jer su one nebitne. Necu cak ni o skranvljenju "umjetnickog dojma" u voznji.

Toliko je nasa tehnicka kultura degenerisana da na oldtajmerskom forumu citam o plinu, kuknjavu o ceni registracije i potrosnji??? E, ljudi promasili ste temu - promenite ugao gledanja, izadjite iz nase sumorne svakodnevnice i lihvarskog miljea na koji smo zbog bede prinudjeni. Nisu ta merila primenljiva ovde..najsmesnije (koliko smo ogrezli vise u tome) je s kakvom lakocom ljudi kazu "pa, sta nema veze, sta fali...). Kao da pricamo o Puntu Classic koji ste kupili na kredit i akate ga svaki dan...Za ova kola vaze neka druga merila.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod Montenegro » Ned Sep 26, 2010 2:56 am

Oldtimeristi se svuda u svijetu dijele na dvije osnovne grupe, formirane na osnovu suštinskog doživljaja svrhe posjedovanja oldtimera i to nije ništa novo ili od juče:

U jednu grupu spadaju oni koji vole, kupuju, restauriraju, posjeduju one automobile koji su vizuelno i tehnički što je moguće bliži originalu i po mogućnosti čuvaju ih "pod staklenim zvonom", voze ih u rijetkim prilikama ili to uopšte ne čine, baštine njihovu muzejsku vrijednost ili kroz to podižu svoj ugled i status u visokom društvu. Kao najvrijednije automobile, uvažavajući zvanično međunarodno ocjenjivanje, smatraju one koji nakon proizvodnje uopšte nisu voženi, koji su i danas na relikvijarnom postamentu i koji će ostati "nevini" u nedogled generacija. Pripadnici ove grupe smatraju one koji pripadaju drugoj grupi obijesnim devastatorima tehničke kulture i skrnaviteljima antike automobilizma, ili drkadžijama čija vozila imaju mnogo manju vrijednost. U okviru ove grupacije često se vrzmaju i razni "kolekcionari" koji nisu obožavaoci automobila nego obožavaoci dobre zarade, koju vide u oldtimer-biznisu i upravo oni često diktiraju tržišne uslove pumpanjem ili ispumpavanjem cijena ovakvih automobila.

Pripadnici druge grupe ljubitelja starih automobila iz sasvim drugih razloga i drugačijeg aspekta pripadnike ove prve grupe smatraju mazohistima i uštogljenim bolesnim snobovima koji zbog prihvaćenih predrasuda ne umiju da opušteno uživaju u istinskoj namjeni svojeg hobija - a to je vožnja oldtimera ne samo na izložbama i namjenskim prilikama, nego i u svakodnevnom saobraćaju. Njihovi automobili mogu biti tehnički do(g)rađivani u onoj mjeri koja omogućuje udobniju, ekonomičniju i bezbjedniju vožnju u uslovima željene eksploatacije. Po njihovom uvjerenju najvrjedniji primjerci oldtimera su oni koji su dovedeni u besprekorno tehničko i vozno stanje uključujući što originalniji izgled, ili pak izmijenjeni u skladu sa sopstvenim ukusom i željom, jer u osnovna ljudska prava i slobode spada i to da svako može nesmetano uživati u onome što lično smatra lijepim i vrijednim, a što je naravno njegova lična imovina. Smatraju da automobile vole i voze za sebe i svoje srce, a ne drže ih u "muzejima" zbog lične taštine, tuđih zavidnih očiju ili nečije "stručne"ocjene.
O L D T I M E R C L U B M O N T E N E G R O
Korisnikov avatar
Montenegro
 
Postovi: 39
Pridružio se: Ned Dec 06, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod profesorPROST » Ned Sep 26, 2010 8:55 am

@starac vujadin
:clap: :clap: :clap:

Odlično rečeno, mislim da se treba zatvoriti ta priča o plinu i oldtajmeru, jer za mene je to prosto nespojivo.
Korisnikov avatar
profesorPROST
 
Postovi: 25
Pridružio se: Pet Avg 27, 2010 9:00 am
Lokacija: Beograd

Re: Slike iz nase arhive

Postod Uzegli Zejtin » Ned Sep 26, 2010 10:22 am

Montenegro je napisao:Oldtimeristi se svuda u svijetu dijele na dvije osnovne grupe, formirane na osnovu suštinskog doživljaja svrhe posjedovanja oldtimera i to nije ništa novo ili od juče:

U jednu grupu spadaju oni koji vole, kupuju, restauriraju, posjeduju one automobile koji su vizuelno i tehnički što je moguće bliži originalu i po mogućnosti čuvaju ih "pod staklenim zvonom", voze ih u rijetkim prilikama ili to uopšte ne čine, baštine njihovu muzejsku vrijednost ili kroz to podižu svoj ugled i status u visokom društvu. Kao najvrijednije automobile, uvažavajući zvanično međunarodno ocjenjivanje, smatraju one koji nakon proizvodnje uopšte nisu voženi, koji su i danas na relikvijarnom postamentu i koji će ostati "nevini" u nedogled generacija. Pripadnici ove grupe smatraju one koji pripadaju drugoj grupi obijesnim devastatorima tehničke kulture i skrnaviteljima antike automobilizma, ili drkadžijama čija vozila imaju mnogo manju vrijednost. U okviru ove grupacije često se vrzmaju i razni "kolekcionari" koji nisu obožavaoci automobila nego obožavaoci dobre zarade, koju vide u oldtimer-biznisu i upravo oni često diktiraju tržišne uslove pumpanjem ili ispumpavanjem cijena ovakvih automobila.

Pripadnici druge grupe ljubitelja starih automobila iz sasvim drugih razloga i drugačijeg aspekta pripadnike ove prve grupe smatraju mazohistima i uštogljenim bolesnim snobovima koji zbog prihvaćenih predrasuda ne umiju da opušteno uživaju u istinskoj namjeni svojeg hobija - a to je vožnja oldtimera ne samo na izložbama i namjenskim prilikama, nego i u svakodnevnom saobraćaju. Njihovi automobili mogu biti tehnički do(g)rađivani u onoj mjeri koja omogućuje udobniju, ekonomičniju i bezbjedniju vožnju u uslovima željene eksploatacije. Po njihovom uvjerenju najvrjedniji primjerci oldtimera su oni koji su dovedeni u besprekorno tehničko i vozno stanje uključujući što originalniji izgled, ili pak izmijenjeni u skladu sa sopstvenim ukusom i željom, jer u osnovna ljudska prava i slobode spada i to da svako može nesmetano uživati u onome što lično smatra lijepim i vrijednim, a što je naravno njegova lična imovina. Smatraju da automobile vole i voze za sebe i svoje srce, a ne drže ih u "muzejima" zbog lične taštine, tuđih zavidnih očiju ili nečije "stručne"ocjene.


Bravo za post! :clap: :clap: :clap:

Da i ja izjavim nešto za Dnevnik... :mrgreen:
Plin u autu? Nikada, ni u jednom! Lično ne volim plin (čak ne volim ni kućne šporete koji ga koriste). Jednostavno, gadi mi se onaj tanker što stoji u gepeku! Da je čistiji od benzina i da je jeftiniji stoji, ali ja ga ne bih stavljao ni u svakodnevni auto niti u GS-a. Ne volim da vidim plin u oldtajmerima, jer ako hoćeš da voziš oldtajmer - plati i benzin, ne možeš se jebati a da ti ne uđe. To je kao kad neki seljak (ne mislim na zemljoradnike ;) ) kupi Audi star 20 godina da bi mu komšije zavidele, a posle ga krpi delovima od Stojadina jer su mu originalni preskupi.

Što se tiče podele koju je Montenegro napisao...
Mene skupovi oldtajmera apsolutno ne zanimaju, niti me zanima nečije mišljenje o mom automobilu. Ja taj auto sređujem za sebe i baš me briga šta će neko sa strane reći ("jao, stavio antenu sa Palasa na Supera iako Super fabrički nije imao antenu na krovu" - e baš me zabole što nije imao!). Hoću da zadržim originalnost u što većoj meri, ali ako se nešto može poboljšati - zašto da ne, ali sve dok to poboljšanje ne ugrožava duh auta. Da li zbog originalnosti treba da dam 70 evra za originalni mehanički regler, ili je bolje da za 30 kupim elektronski koji bolje radi, i još izgleda potpuno isto kao mehanički? Da li po svaku cenu treba da nabavim gume 145/80/15 koje koštaju preko 100 evra po komadu, samo zarad originalnosti, ili da za trećinu manje uzmem podjednako dobre (Vredštajn) 155/80/15, koje ne škode trapu? Da li treba da dam 140 evra za originalni sunđer (očajnog kvaliteta) za sedalne delove prednjih sedišta? Da li treba da dam 20-30 evra za originalne gume na usisnoj grani, iako su i dimenzija i sastav gume identični (sastav je čak i malo bolji) kao kod gornjeg creva hladnjaka za Jugo 45, koje košta jedva evro? Ako već znam da ću auto koristiti leti na srednje dugim i dugim putovanjima, a postoji mogućnost da se klima ugradi bez budženja i stavljanja na silu, zašto ne? Baš me briga šta će neko reći, meni lepo. U auto ulažem novac da bih ja uživao i vozio se a ne da mi stoji u garaži i da se pokazujem po skupovima gde ćeme neko tapšati po ramenu jer sam nabavio originalnu lajsnu koja ide oko pepeljare.
E sad, oldtajmer treba da se vozi. Međutim... Ne podržavam ideju da se vozi po svaku cenu! Na zavejani Kopaonik sigurno neću krenuti oldtajmerom, već nekim vozilom koje mi služi za svaki dan. Ne zbog bezbednosti (preko glave mi je priča o bezbednosti, ko hoće da se 100% bezbedno vozi neka kupi tenk), već zato što ne želim da ga vozim po soli. Znam da se može zaštititi tako da izdrži xxx zima napolju na soli, ali jednostavno neću da ga vozim tako - nije mi gušt. Takođe, neću voziti oldtajmer ako na njemu nije sve 100% ispravno i ako nije u stanju u kom ja želim da bude. Zašto mi GS stoji u garaži i čeka sređivanje duže vreme - zato što kada krene rad, ili će se uraditi kako treba, ili se sa radovima neće ni počinjati! Krpljenje limarije na 2 godine, ubacivanje sedišta od Kadeta i stavljanje diskova od Stojadina jer trenutno nema odgovarajućih samo zato da bi se auto vozio ne podržavam. Nažalost, većina oldtajmera koji se svaki dan voze su u takvom stanju. Još kada se tu doda budžing-usrajling u vidu prefarbanih branika, zatamljenih stakala, aluminijumskih felni sa 30 godina novijeg automobila, cajgera razbacanih po kabini kao brojevi solitera na Novom Beogradu... Dobije se primerak za temu "kako upropastiti sopstveni automobil". Pravi primer je onaj tamnoplavi BMW 2002 par strana ispred - đizs, šta mu je uradio! Pa tom autu bi presa u Železniku bila spas koliko je upropašten!
Da sumiram: sređivanje oldtajmera da bi stajao u garaži i zaluđenost za originalnost po svaku cenu - ne podržavam. Krpljenje oldtajmera samo da bi se svaki dan vozio (ovde uračunavam i kojekakve dodatne budževine, budžing-usrajlinge i sl)- ne podržavam. Moj stav - dovođenje auta u ispravno stanje, što bliže originalu ali ne po svaku cenu, sa određenim unapređenjima koja ne narušavaju izgled i duh vozila. Svakodnevna vožnja, ali sa nekim ograničenjima.

Toliko od mene, napominjem da je ovo samo moje mišljenje! :wave:
Leave the f**king cheese there, all right? I love f**kin' cheese at my feet! I stick mother**kin' provolone in my socks at night, so they smell like your sister's crotch in the morning. Alright?
Korisnikov avatar
Uzegli Zejtin
 
Postovi: 157
Pridružio se: Sub Sep 04, 2010 3:13 pm
Oldtajmer: Cimos Citroen GS Super 1.3 (1980)

Re: Slike iz nase arhive

Postod Sasha » Ned Sep 26, 2010 11:40 am

Ni ja ne volim plin ali ipak treba razgraničiti neke stvari. GTV sam vozio tri godine uz potrošnju 15-20 litara(3.0 v6) i kada me neko pita o potrošnji i plinu najradije bi ga udavio. Uzeo sam saab 99 koji je trebalo da bude auto za svaki dan i da kasnije nisam pazario noviji auto u njega bi ubacio plin. Zašto? Zato što bi taj saab bio auto za njakanje po gradu i zato što prema njemu ne gajim nikakve simpatije. Još jedna bitna stvar, saab nema neku vrednost na oldtimer tržištu, tako da ga plin ne bi devastirao ni u jednom pogledu.
:wave:
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Re: Slike iz nase arhive

Postod profesorPROST » Ned Sep 26, 2010 11:45 am

@Uzegli Zejtin

Podržavam te u mišljenju :wave:
Korisnikov avatar
profesorPROST
 
Postovi: 25
Pridružio se: Pet Avg 27, 2010 9:00 am
Lokacija: Beograd

Re: Slike iz nase arhive

Postod oldtimer_Heart » Ned Sep 26, 2010 12:20 pm

djape1977 je napisao:e pa vidis, mene ne zanima auto za skupove svadbe i sahrane. ja vozim oldtajmer 10.000 godisnje a imam i drugi auto za posao sa kojim napravim jos 25.000
da je ferari gto naravno da ne bi imao plin ali ne bi ni prelazio 10.000godisnje. za bmw 2002, fiat 132, neku mecku, forda ili sta god vec iz 60tih i 70tih koji i nemaju neku veliku vrednost - sta fali?
koliko trosi? naravno da nije bitno kad je novi M5 u pitanju. ali sem mozda par izuzetaka oldtajmeri u srbiji su sport za sirotinju i entuzijaste. svi pizdimo sto se za oldtajmere placa puna cena registracije. e pa sa plinom je ta registracija dzabe

e pa vidis druze tu ponovo dolazi do pitanja....ako vec imas para za obican auto(koji nije old-timer) koji svaki dan koristis i pored njega imas i old-tajmera onda ces verovatno imati i pare za benzin.... logicno zar ne? zasto bi onda stavljao plin? jeste ekonomicno to stoji al zasto bi neko ko ima pare ciganjio sa plinom? evo npr. ja kada jednog dana budem odlucio za "starinu" ali onu koja vredi vise od 5000evra ja 99,9% necu sigurno ugraditi plin iz prostog razloga,ne volim da drzim bure u gepeku i ubija performanse...al ovako bi mogli do sutra...ko sto rece davno neki pametan covek O UKUSIMA NE TREBA SE RASPRAVLJATI
Korisnikov avatar
oldtimer_Heart
 
Postovi: 509
Pridružio se: Pon Maj 03, 2010 4:36 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod HEMI 426 » Ned Sep 26, 2010 12:31 pm

Pitanje plina nije pitanje ukusa, vec je stanje svesti.
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Opste tehnicke diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron