Prosirivanje felni (japanska metoda) :)

Prosirivanje felni (japanska metoda) :)

Postod HEMI 426 » Sre Maj 18, 2011 1:46 pm

Kako napraviti siroke tockove (13J) od obicnih (5J) + plinska boca...






Ima jos nekoliko klipova na youtube sa slicnom tematikom, ja se ne razumem u felne ali da li je ovo zaista izvodljivo i koliko je sigurno?
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Prosirivanje felni (japanska metoda) :)

Postod djape1977 » Čet Maj 19, 2011 1:55 am

tupili smo na temu sirenja felni vise puta po forumu. potpuno izvodljivo i sasvim bezbedno ako se uradi kako treba.
vozim ladine felne rasirene sa 5x13 na 7x13 vec 7-8 godina i sve ok. krivio sam ih vise puta po ovim nasim rupetinama i nisu pucale.
sto se tice trapova, tu vec nisam siguran sta je bezbedno, mislim sa 5inca na 13... mnogo je velika razlika i potpuno se menja pravac sila koje deluju na komponente ogibljenja.
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Prosirivanje felni (japanska metoda) :)

Postod HEMI 426 » Čet Maj 19, 2011 9:12 am

To sam i zeleo da cujem, da je bezbedno ( naravno, ako se uradi kako treba ) za voznju i da je izvodljivo. 13J je extremna mera, neprakticna potpuno, ako bi tako nesto radio, radio bi na 7J maksimalno. Pa je i opterecenje vesanja daleko manje i predvidljivije. Ali bitna informacija je izvodljivo :thumbup:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Prosirivanje felni (japanska metoda) :)

Postod djape1977 » Čet Maj 19, 2011 10:26 am

pazi, imao sam problema sa silenima i viljuskama ali je tesko reci sta je od toga posledica sirokih felni a sta posledica drugih modifikacija ogibljenja, spustanja, tvrdih opruga, dvosmernih amortizera... problemi su poceli polse 3-4godine svakodnevne voznje po beogradu sa 25.000km godisnje. ako govorimo o oldtajmerima, tu se radi o par hiljada km godisnje tako da ni to nije faktor.

usput, iako su felne secene i varene, na njima su tubeless gume i ni na jednoj nema vise od 50g olova sto je ok i za fabricke felne
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104


Povratak na Opste tehnicke diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost