Dizajn i estetika

Dizajn i estetika

Postod HEMI 426 » Ned Okt 09, 2011 2:21 pm

kiki243 je napisao:SlikaSlikaSlika



Sto volim japansko besramno kopiranje...


Ovo je '79 Mustang ;)


Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Ned Okt 09, 2011 2:38 pm

Nije bas za pohvalu sto Mustang izgleda tako, ali svejedno je jos manje za pohvalu sto je neko kopirao tako ruzan auto :mrgreen: Lepa je mecka skroz, bilo bi lepo da i ostane ovde!
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod American_V8 » Ned Okt 09, 2011 2:44 pm

ja bi cak rekao da su ga japanci napravili tri puta ljepseg :mrgreen:
Korisnikov avatar
American_V8
 
Postovi: 1000
Pridružio se: Čet Apr 22, 2010 4:49 pm
Lokacija: Banja Luka

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Ned Okt 09, 2011 2:45 pm

Pa sad, teske su to reci :D
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod Kverta » Ned Okt 09, 2011 3:38 pm

^^^ ^^^ ^^^ Morate staviti adekvatnije (sarkasticne) smajlije ...

Za svaki slucaj - da ne bude zabune :

Slika
Slika

SlikaSlika
Slika


Australija :
Slika
Slika
Poslednji put menjao Kverta dana Ned Okt 09, 2011 3:59 pm, izmenjena 3 puta
Korisnikov avatar
Kverta
 
Postovi: 2383
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 11:14 pm
Lokacija: Beograd

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Ned Okt 09, 2011 3:41 pm

Najgore godine automobilskog dizajna, uz rane devedesete...
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod kiki243 » Ned Okt 09, 2011 3:49 pm

Hm.....pa jel smo rekli da o okusima ne treba raspravljati......
Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: Slike iz nase arhive

Postod Jimmy » Ned Okt 09, 2011 4:06 pm

Vjerujem da je taj dizajn tada bio uobičajen. Meni nije toliko odbojan. Međutim te godine su donijele i par prelijepih dizajna , osamdesete i devedesete. Ferrari F40 , Testarossa , BMW 8 series , A610 , Venturi Atlantique (moj favorit devedesetih :D ) , Lotus Espirit i još mnogo mnogo toga.

Nekako sam uvjek imao fetiš na kasne osamdesete i rane devedesete. Valjda zato što su se auta tog perioda vozila kad sam ja bio jako mali , i vjeroatno se sjećam lijepih trenutaka u njima. Iako su te godine u trenutno najlošijem periodu (niti su nova auta , niti oldtajmeri) , i dizajn je obično nepoželjan , taj osjećaj naročite starine i zastarelosti koji imaju ta auta su me uvjek privlačila. Nisu dovoljno stara da bi bila cool , ni dovoljno nova da bi bila respect. Ono fora , svi tvoji drugovi su u fazonu nabavke novih auta, a ti i dalje furaš i glancaš audi 200 sa sve kožom u fullu , skroz očuvan :D
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Ned Okt 09, 2011 4:17 pm

Od tih sto si nabrojao samo BMW 8 i Testarossa spadaju to vreme. Svi ostali svojim dizajnom su u 70-tim. Sapporo je interesantno dizajniran auto, uvek je bio dopadljiv zbog zaobljenog zadnjeg stakla.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod Jimmy » Ned Okt 09, 2011 4:22 pm

razvoj f40 je počeo 1984 , a izašao je 87, dakle ne vidim grešku. lotus esprit , pretpostavljam da se podrazumijeva da govorim o ovom

Slika

a ovo je definitivno napušten koncept sedamdesetih (raniji espirit su ličili na countach) , a isto važi i za njegovog rivala atlantique koji mu dosta sliči a čisti je proizvod devedesetih.
Poslednji put menjao Jimmy dana Ned Okt 09, 2011 4:25 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Slike iz nase arhive

Postod kiki243 » Ned Okt 09, 2011 4:23 pm

starac vujadin je napisao: Sapporo je interesantno dizajniran auto......

Dzabe da pricamo kad vidis da im se ne svidja :lol: :lol: :lol:
Korisnikov avatar
kiki243
 
Postovi: 1434
Pridružio se: Pon Apr 18, 2011 5:02 am
Lokacija: جوتنبرج

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Ned Okt 09, 2011 5:21 pm

F40 je derivat Ferrarija 308 kao i 288 GTO pre njega, a taj Lotus Esprit je takodje jedan, doduse vrlo temeljan, facelift originalnog Giugiarovog dizajna.

Sto se tice Venturija, on po godinama rodjenja ulazi u to doba, ali njegov dizajn je takodje u 70-im. U stvari, njegov dizajner je bio inspirisan Ferrarijem Dino 246 i taj nacrt je cekao neko vreme da bude realizovan...nesto slicno kao i sa Pagani Zondom.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod TRIO_driver » Ned Okt 09, 2011 5:49 pm

HEMI 426 je napisao:
Ovo je '79 Mustang ;)




Moja greska, znam za jos dva, ali sa jednostrukim cetvrtastim farovima, do sada sam znao samo za jedan sa 4 kockasta fara.

To je sve joint venture, tako da je u Americi on nosio druga imena, ali izvorno je isti auto.

Hemi, ne kaki, ako je ovaj auto izasao '78, a ti pokazujes '79 Mustang, sam si sebe demantovao o kopiranju.. :)

Tu je najzanimljiviji turbo Sapporo, negde je Galant Coupe, negde Sapporo, sve zavisi od trzista, japosi tu bas znaju da zakomplikuju...
Slika
Korisnikov avatar
TRIO_driver
 
Postovi: 1946
Pridružio se: Ned Feb 14, 2010 7:45 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Mazda 1500 De Luxe '69
Honda Civic '78
Toyota Crown '68

Re: Slike iz nase arhive

Postod Jimmy » Ned Okt 09, 2011 8:08 pm

starac vujadin je napisao:F40 je derivat Ferrarija 308 kao i 288 GTO pre njega, a taj Lotus Esprit je takodje jedan, doduse vrlo temeljan, facelift originalnog Giugiarovog dizajna.

Sto se tice Venturija, on po godinama rodjenja ulazi u to doba, ali njegov dizajn je takodje u 70-im. U stvari, njegov dizajner je bio inspirisan Ferrarijem Dino 246 i taj nacrt je cekao neko vreme da bude realizovan...nesto slicno kao i sa Pagani Zondom.


Dizajn prirodno kao i sve u životu evoluira vremenom. Tako da Lotus iz kasnih osamdesetih i sedamdesetih ne prate iste trendove. F40 nikako ne pripada sedamdesetima po dizajnu , a Venturi je već druga planeta

Za neke stvari treba imati osjećaj i oko

Uoči šablon (sedamdesete)

Slika
Slika
Slika
Slika

i trend koji nastupa kasnije

Slika
Slika
Slika
Slika
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Ned Okt 09, 2011 8:14 pm

Na pricu bih dodao da 288 i F40 nemaju veze jedan sa drugim dizajnerski...
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod vranac » Ned Okt 09, 2011 8:24 pm

meni su uvek bili lepsi ti iz sedamdesetih
montenegro
Korisnikov avatar
vranac
 
Postovi: 706
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 3:03 pm
Lokacija: beograd/zabljak
Oldtajmer: volvo 940(1990),
volvo 244(1982),
volvo 245(1981),
saab 900 turbo(1984)

Re: Slike iz nase arhive

Postod Jimmy » Ned Okt 09, 2011 10:08 pm

Nego , vezano za mustang priču , mislim da bi bilo fer reći da je tih godina ipak mustang imitirao japance. Svi znaju priču oko Probe-a , i ideju o fwd mustangu kao odgovor na rast import auta
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Ned Okt 09, 2011 11:10 pm

Na pricu bih dodao da 288 i F40 nemaju veze jedan sa drugim dizajnerski...


Ma jok, samo sto dele vise od 50% panela...

Za neke stvari treba imati osjećaj i oko


Slazem se, i zbog toga i ne mogu toliko da cenim faceliftinge i "podgrejane" linije koje su neki drugi osmilili 1975. Za mene su svetli primerci dizajna 80-ih i 90-ih recimo Peugeot 205 i Opel Calibra . A od "pogdrejanih" mnogo bolji primer je Lancia Delta Integrale. Ima, naravno jos primera, ali simptomaticno je da si stavio bas automobile ciji koreni i jos gomila zajednickih karoserijsih delova sezu iz 70-ih...
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Ned Okt 09, 2011 11:26 pm

To bi bilo reci kao da su Charger i Daytona isti automobili jer dele panele. Oblik F40 je potpuno promenjen bez obzira sto imaju ista vrata, i prednji i zadnji deo su potpuno drugaciji, prorezi na haubi nemaju veze jedni sa drugim, citav dojam F40 je potpuno drugaciji, vidi se da je auto uznapredovao u aktuelnu deceniju.
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod starac vujadin » Ned Okt 09, 2011 11:34 pm

Unapredovao sa istim panelima, istim motorom...mislim da bi ti sam sebe hteo da ubedis da je F40 toliko razlicit auto ;) . Nisam ni napomenuo da je izmedju 288 GTO i F40 bila jedna medjuevolucija 288 GTO. 288 GTO i F40 su po karakteru i po svemu ostalom isti automobili. Uostalom, 288 GTO je i znacajniji auto jer je bio prvi auto sa testiranom maksimalnom brzinom vecom od 300km/h.
F40 je legendaran auto po svom nefiltriranom, sirovom ugodjaju u voznji, ali po stilu ne moze se reci da je nov auto. Uz to, bio je vrlo neuspesan u trkama zbog svoje neizdrzljivosti. Njegova slava pocinje nesto kasnije zbog toga sto je prakticno ostao poslednji sirovi, old school ekstremni Ferrari. Porsche 959, njegov arhirival je po dizajnu mnogo veca novotarija u odnosu na 911, nego F40 u odnosu na 308.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Slike iz nase arhive

Postod HEMI 426 » Ned Okt 09, 2011 11:36 pm

Charger i Daytona dele samo poklopce farova, sto mu dodje 1% svih panela... ;)


Ova prica je veoma interesantna, molio bih vas samo da je nastavite na temi o dizajnu ( ako je imamo ) ili na novoj temi koja bi se bavila samo time. Cisto da se pametne stvari koje ste ovde rekli, ne izgube a kontinuitet slika i informacija koje su sustina ove teme, ne prekine... Hvala! :thumbup:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Slike iz nase arhive

Postod Superbird » Ned Okt 09, 2011 11:37 pm

Daytona i nije nista drugo do Charger 500 sa nakacenim nosem i krilom.
I'll face it with a grin, I'm never giving in
Korisnikov avatar
Superbird
Site Admin
 
Postovi: 930
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 1:47 pm
Lokacija: ŠABAC
Oldtajmer: Audi 100 Typ 43

Re: Slike iz nase arhive

Postod Jimmy » Ned Okt 09, 2011 11:58 pm

HEMI 426 je napisao:Charger i Daytona dele samo poklopce farova, sto mu dodje 1% svih panela... ;)


Ova prica je veoma interesantna, molio bih vas samo da je nastavite na temi o dizajnu ( ako je imamo ) ili na novoj temi koja bi se bavila samo time. Cisto da se pametne stvari koje ste ovde rekli, ne izgube a kontinuitet slika i informacija koje su sustina ove teme, ne prekine... Hvala! :thumbup:


Ajde ako ti nije muka prebaci sve ovo u odgovarajuću temu pa ću tamo nastaviti , jer nema nijedna adekvatna tema za ovo , ni podforum , izuzev off topic
Korisnikov avatar
Jimmy
 
Postovi: 597
Pridružio se: Pon Dec 20, 2010 11:38 pm
Lokacija: Podgorica

Re: Slike iz nase arhive

Postod bzuva » Pon Okt 10, 2011 1:00 am

Superbird je napisao:Daytona i nije nista drugo do Charger 500 sa nakacenim nosem i krilom.

Ali dizajn im se toliko razlikuje da svako moze da kaze da to nije isti automobil. Na istoj su osnovi, da, ali je potpuno drugaciji dojam jednog i drugog. O tome ja ovde i pricam, F40 govori potpuno drugacijim jezikom od 288.

starac vujadin je napisao:Unapredovao sa istim panelima, istim motorom...mislim da bi ti sam sebe hteo da ubedis da je F40 toliko razlicit auto ;) . Nisam ni napomenuo da je izmedju 288 GTO i F40 bila jedna medjuevolucija 288 GTO. 288 GTO i F40 su po karakteru i po svemu ostalom isti automobili. Uostalom, 288 GTO je i znacajniji auto jer je bio prvi auto sa testiranom maksimalnom brzinom vecom od 300km/h.
F40 je legendaran auto po svom nefiltriranom, sirovom ugodjaju u voznji, ali po stilu ne moze se reci da je nov auto. Uz to, bio je vrlo neuspesan u trkama zbog svoje neizdrzljivosti. Njegova slava pocinje nesto kasnije zbog toga sto je prakticno ostao poslednji sirovi, old school ekstremni Ferrari. Porsche 959, njegov arhirival je po dizajnu mnogo veca novotarija u odnosu na 911, nego F40 u odnosu na 308.


Da li ti mesas dizajn i tehnicke specifikacije? Kako 959 moze da bude novotarija sa blago izmenjenim zadnjim krajem i nekakvim prosirenjima koja se nadovezuju na prirodnu liniju 911? F40 ima potpuno novi vizuelni identitet u odnosu na 288, potpuno drugaciju njusku, bocna linija je isecena prosirenjima koja nemaju veze sa tokom 288, spojler i citav zadnji kraj su potpuno drugaciji. Ajd da si rekao Gemballa Cyrus:911 da je isto sto i F40:288GTO pa i da razumem, ali ovako nema smisla.
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Slike iz nase arhive

Postod HEMI 426 » Pon Okt 10, 2011 1:43 am

bzuva je napisao:Ali dizajn im se toliko razlikuje da svako moze da kaze da to nije isti automobil. Na istoj su osnovi, da, ali je potpuno drugaciji dojam jednog i drugog. O tome ja ovde i pricam...




Jel znas zasto ciga pusta brkove kad ode u vojsku?
Da bi ga zvali "Brka" a ne "Ciga"... :lol:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Opste tehnicke diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju