Stranica 2 od 2

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Uto Jan 25, 2011 5:13 pm
od Predrag
A gde se nalazi crveni jugo 45 2 000 000 to vozilo zastave?

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Feb 21, 2011 1:44 am
od Karadza
Nista za cudjenje...
Florida je prilicno lep automobil i vrlo aktuelan po dizajnu bio u to vreme, steta sto se pojavila u nezgodno vreme, prosla bi bolje od Yuga u Americi. Cini mi se da je dizajn baziran na Djudjarovoj Meduzi. Na sajmu pocetkom 2000-tih, gde je bio izlozen zlatni Yugo i Florida sedan, bila je Florida sa koznim sedistima, centralnom bravom, za klimu nisam siguran, florida business se zvala...

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Čet Mar 24, 2011 10:48 am
od nostalgija
Zdravo.Upravo sam se registrovao na vas forum.....Ja sam is Makedonije tacnije iz Skoplja....Dugacko vreme sam vozio Zastavine automobile.....Pa pocinjem iz pocetka..
1.Prvi i najdrazi automobil koji mislim da nikada necu zaboraviti je Zastava 750le ili tacnije fica.....Sa nime sam naucio prve casove voznje.....Auto koji nije hteo da stane ni kada je bilo -20 i kada je bilo +40 hehehehhe........Posteno sam prosao tacno 130000km a motor nije bio otvaran......Za 130000km samo sam promenio pumpu za vodu i razvodnik paljenja......Onda sam ga prodao jednom tipu koi ga jos vozi....
2.Najbolji automobil u istoriji Zastave bar za mene je Zastava 1300......Ustvari to je bila caletova lepotica,ali kad sam polozio onda je presla u moje ruke......Bez problema je terao do 150km/h.....Imao je Solex karbuartor koji je bio kupljen na buvljak za bocu piva:)))))))))))))))Voznja kao u Kadilac.....Prodao ga ciganima za 200eura,a drug moj pricao da su ga videli kao vuce prikolice sada,jbg.....Sada sam u pregovorima da uzmem jedan dobar iz Bitolj za 600eura 1969godiste sa 70000km original.........Auto je super,video sma ga ali tip oce za nim maloo vise kesa.......Nadam se najboljem.....
3.Jugo tempo 1.1 1996g.......Hmmmmmmmmmmmmmmm,kod nas kao najlosiji modeli po pogledu kvalieta,ali ja posteno 8 godina sam ga vozio,bez nikakvih problema...Samo sam turao benzin i nije hteo da stane.......Kad sam ga uzeo odma sam promenio alanser i alternator posto su bili rumunski:))))))))))))))))sa polovnim iz starije serije koral55 i nisam imao nikakvih problema.......Prodao sam ga mom ujaku koji jos ga vozi i to na LPG:))))))))))))))))
Imaam jedno pitanje.....Dali u Crvena Zastava ima neko odeljenje gde moze da se poruci limarija i neke ukrasne delove za starije modele(fica,keca,tristac),posto imam takve informacije ovde kod nas u Makedoniji,pa bih zamolio za kontakt neki ili telefon nesto.......
Postiracu fotke od tristaca pa d ami kazete misljenje vase....

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Čet Mar 24, 2011 1:24 pm
od HEMI 426
Pozdrav i dobrodosao na forum! :wave:
Sto se tice delova limarije za Zastavina vozila, koliko znam sve je dostupno a cene nisu visoke. Medjutim, sacekacemo nekoga ko je upuceniji u materiju da ti pruzi tacne podatke i informacije

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Čet Mar 24, 2011 10:09 pm
od nostalgija
Hvala puno na dobrodoslicu.......Ima kod nas u Makedonija forume za oldtajmere gde postiramo slike isto kao i ovde........Posto sam zastavin fan :D trebaju mi neke informacije oko rezervnih delova.....Kod nas pre 6meseci je jos radio buvljak za polovne delove,i mogao si da nadjes sve i svasta.Sad su ga zatvorili pa ljudi moraju po oglase da traze delove....jbg tako to kod nas.....Hvala jos jednom za dobrodoslicu i informacije oko rezervnih delova :wave:

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pet Mar 25, 2011 7:49 pm
od djape1977
delova za fikusa ima uglavnom svih ali nisu bas jeftini. za z101 ima sve, detalji za starije modele su malo skuplji. za tristaca malo tezi slucaj, pojavi se ponesto

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Jul 11, 2011 11:57 pm
od Spasoje
http://avala.biz/prodaja/ Ovde imaš sve. Od limarije, do ukrasa.

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Ned Avg 14, 2011 12:24 am
od Ivan Hirst
Zoza je napisao:Zastava je imala svoj muzej gde su sva ova vozila stajala, čak je i jedna ''Kocka, kocka, kockica'' snimljena tamo. Do 1999. godine je to funkcionisalo, kako tako, a onda su vozila izbačena na ledinu da ne stradaju u bombardovanju i tako ostala dosta dugo, pod vedrim nebom. Mnoga su istrulila. Žalosno je što su pokradeni delovi i što smo zaista čudan narod koji ne zna da ceni prošlost :roll: :(



Upravo tako. Ovaj Fića sa početka priče je i bio namenjen tom muzeju. Verovali vi ili ne, ja se tog Fiće sećam sa TV-a, kada su prekinuli proizvodnju. Naravno, sećam se, a i imam tu epizodu "Kockice"...

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Ned Avg 14, 2011 10:14 pm
od Predrag
Jel bi hteo da podelis sa nama tu epizodu Kockice ,strasno bih zeleo da je vidim ali ne mogu nigde da nadjem.

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Ned Avg 14, 2011 11:02 pm
od bzuva
Negde je i okacena na forumu, al ne znam gde :?

edit:

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Avg 15, 2011 4:39 pm
od Predrag
Hvala ti na ovom snimku ,medjutim ja sam sinoc bio toliko ne strpljiv pa sam nasao celu emisiju zove se " iz zivota jednog fice " snimljena 1979 godine ,zanimljiva je jos po tome sto jedan od inzinjera prezentira prototip makete buduceg automobila odnosno Juga 45. pozdrav

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Jun 25, 2012 12:39 am
od ivanovic1399
aca73 je napisao:jos jedan kabrio kombi u dosta dobrom stanju pre neki mesec otisao je za cesku, auto je takodje bio radjen u zastavi (zna se za koga ;) ) i sigurno postoji jos koji primerak posto sam na nekim fotografijama video tri kom u 1-majskom obilasku fabrike od strane tileta i pratnje, vrlo verovatno da je nesto od toga i prodato tokom ovih ludih godina a isto tako sam i siguran da italijani kao novi vlasnici nece mnogo brinuti o sudbini tih auta i prototipova nego ce ih pocistiti kada im bude zatrebalo prostora-naravno nasima ili gradu kragujevcu nije ni palo na pamet da prilikom prodaje fabrike pokusaju da sacuvaju deo istorije svog grada- zemlje i naprave neki tehnicki muzej ili neku slicnu postavku.



AKO JE PRVI U KRAGUJEVCU DRUGI U CESKOJ ONDA ZNAM GDE JE TRECI, U BEOGRADU RESTAURIRAN I REGISTROVAN . IMAM SLIKE. U pitanju je model 435 ak znaci iz 70 ih okrugli farovi spicasta stop svetla motor 785 special 29 ks

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Jun 25, 2012 9:04 am
od ČikaMoma
Da vidimo te slike onda! :D

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Mar 16, 2015 12:53 pm
od VuArt
Jako zanimljiva tema,pre svega cela priča oko ~zaovstavštine zastave~ koja po meni treba da ima značaj od državne i nacionalne važnosti jer je zastava složićete se našafabrika i svi ovi modeli treba da se sačuvaju kao predmeti tehničke kulture...

Ono što mene trenutno posebno zanima je priča koja stidljivo ali lagano, kako godine odmiču počinje da dobija svoj značaj a tiče se Juga iz tzv. prve serije.
Pitao sam se da li je u zastavi sačuvan prvi jugo, a naročito onaj koji je poklonjen Titu?
Informacije koje sam ja do sada uspeo da dobijem su na žalost loše, i pominje se da dva ručno rađena primerka juga (za koje postoji i priča da su urađeni sa motorom 1100 davne 1977god) više ne postoje, jer je navodno jednog uništio Titov unuk koji jeraspolagao njime, a drugi je misteriozno nestao u zastavi sredinom devedesetih i to deo po deo.
Ja sam vlasnik jednog primerka koji je prvi primerak juga u Nišu naručen još na sajmu kada je i predstavljen 1980 god. sa brojem šasije 00000629 i upravo zato mi je još zanimljivije da vidimo ima li starijeg primerka u srbiji od mog.

Slika

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Jan 09, 2017 8:16 pm
od UmetnostNaTockovima
Zna li iko šta se sada dešava sa ovim vozilima?

Re: Fabrika Zastava

PostPoslato: Pon Feb 27, 2017 12:23 am
od VuArt
Pre godinu ili dve, kada sam video negde tekst o tome da depou zastave gde su ova vozila preti rušenje, čuo sam se sa Gosp. Petkovićem iz muzeja u Bgu, da pitam planiraju li nešto oko toga da se to sačuva, kako mi je rečeno radi se na tome, međutim vidim da nema informacija o tome šta se sa našom nacionalnom markom tj zaostavštinom zbiva :(

Pitam se i ja da li neko prati uopšte ovu temu i šta se dešava sa prototipovima?