ROG Pony Express iz '78. by Goxi Novi Sad

Klasika na dva tocka

ROG Pony Express iz '78. by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 3:09 pm

Da vam predstavim mog pony-ja! :D
Pony spada u mopede koji su pokretali staru Jugu bas kao i Tomos-ovi motori.
"Kupio" sam ga od drugara za 100din i kesicu semenki. Stajao je u kanalu u garazi od 2001. do februara 2009. godine. Zelja mu je bila da ga on restaurira, a ja da uradim masinu i da ga na kraju sklopim. Medjutim, za 1.maj mi je poslao poruku u kojoj je pisalo da je kupio ford escort iz '72. i da ce mu biti previse (finansijski) da sredjuje 2 starca i tako sam ja dobio pony-ja! Trazio je 50din cisto zbog malera, da ne bude da mi ga je bas poklonio, ali sam se otvorio i dao mu 100din.
Sve u svemu, restauracija je bila uzasno naporna, stresna i trajala je tacno 7meseci. Takodje je bila i skupa - 650eura, a to je za mene kao studenta previse!
Ali eto, dosao je kraj ulaganjima i muci tako da je Pony tu i sada imam sa cime da idem na skupove old timera i to sa ponosom!

Moram da se zahvalim autolimarskoj i autolakirerskoj radionici ATKO, ljudima iz firme DES i BEST AV (koji su mi hromirali delove) i servisu MERCEDES BENZ iz Beograda u kojem radi moj zet (tamo su ofarbani zadnji amorti, nogare i rucke).

Slika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Ma$ina:

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlika
Slika
SlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
Cil., glava i klip:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

Sklopio sam struju.
SlikaSlika

Napravio alat pa rasklopio i kvacilo.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlika
odnet na peskarenje. Dobio sam i "studentski" popust! Nije bilo 25eura nego 2000din + peskarenje SL cilindra. Slika
SlikaSlika
Posle smo sve potrpali u Forda
Slika i odneli kod drugara u garazu, pokacili, izduvali sa KIRBY-jem (jer nemamo kompresor) i zastitio sam ga.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Evo lezajeva za masinu.
SlikaSlikaSlika

Napravljeni, ubaceni na mesto i zavareni granicnici za lezajeve tockova + distanci!
SlikaSlikaSlika
Poslednji put menjao Goxi Novi Sad dana Uto Avg 16, 2011 12:39 am, izmenjena 2 puta
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 3:10 pm

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Morao sam malo da ga sklopim da bi uklopio ovaj rezervoar sa ramom i blatobranom pre farbanja i da bi paktreger namestio da stoji kako treba. Bio je sav iskrivljen i nije se uklapao kako treba.
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

Blokovi su spolja ispolirani onoliko koliko je moglo.
SlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Ispeskaren je i sic!
SlikaSlikaSlikaSlika
Slika
SlikaSlikaSlika FIAT 216
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
U$u$kan u roveru!
Slika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 3:12 pm

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

Skinuo sam suvisnu diht masu.
SlikaSlika
I evo kako sam na presi nabacio nove lezajeve na radilicu.
Slika
Slika
Posto su opruge plastificirane i kiselina u DES-u nije mogla tu plastifikaciju da skine, a ni ovi u brodogradilistu nisu hteli da ih ispeskare jer su mnogo sitni delovi - sakrio sam ih sa platnom za presvlacenje woofer-a.
Hteo sam da ih hromiram ali eto kad nije moglo....
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Evo nekih slika sa sklapanja cisto da videte kako se radilo.

SlikaSlika ----> Levi sam ja ispolirao i spremio za hromiranje, za srednji sam platio onom u adicama + su ga u DES-u (kao) dodatno ispolirali, a desni sam isto ja pripremio ali su ga prilikom hromiranja skenjali... Sreca pa imam jos 1 kao ovaj levi, a ovaj skenjani mi je trebao biti rezervni! To su inace osiguraci za sajle.
Slika ------> zupcanik za menjac od bajsa umesto njegovog fabrickog zatezaca (mislim da je lepse i bolje)
SlikaSlikaSlika ------> napravljeni drzaci za zicu zadnjeg svetla unutar blatobrana (lepse i bolje tako nego da zica landara na blatobranu i da se vidi)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Slika ---> pripremljeno za hromiranje SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
Slika -------> A ovo je visak silikona koji sam JEDVA uspeo da izvucem iz cilindra tj. sa spoja usisa i lule za karb.

Auspuh je presecen i ispeskaren (spolja i iznutra koliko je moglo). Posle peskarenja sam ga prao sa WURTH-ovim odmascivacem za kocnice i ispala je jos tona djubreta! Ali ni on nije pomogao da se ocisti u potpunosti tako da sam morao i sa sajlom da ogulim one najtvrdje naslage garezi. Posto je i dalje prljav, a u DES-u su mi rekli da ga nece primiti na hromiranje ukoliko ne bude totalno cist - moracu da ga nosim na ultrazvucno ciscenje ili opet na peskarenje. Toliko je bio usran da se prilikom peskarenja napravio cep od te masne garezi i peska i zato je ostala prljava cev.
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika <-- ovaj sam hteo da farbam ali je ipak graviranje novog jednostavnije i lepse.
SlikaSlika

Uocio sam i problem koji se javio kada je karburator poceo da preliva pa sam malo mozgao i dosao do resenja.
Masina je tako napravljena da se gorivo koje je visak u loncetu sliva na blok pa zatim curi kroz rupu koja je ispod karburatora i tada se razliva po celom donjem bloku i na kraju dolazi cak do nogara - ceo motor bude usran od benzina i sva prasina koju dize prednji tocak prilikom voznje se zalepi za donji blok....

Setio sam se starih mesinganih ulozaka za hemijske olovke i brzo se popeo iz podruma sa $ublerom da vidim da li cu u stanu uspeti da nadjem jedan i nasao ga! Precnik mu je 3mm!
Prosirio sam prelivnu rupu na karbu sa burgijom od 3mm (a bila je 2.8mm), odsekao 9mm od uloska i ukucao ga u karb tako da je 5mm ostalo za navlacenje creva. Crevo za infuziju koje sam imao se savrseno uklopilo u celu pricu. Malo je manjeg precnika od 3mm tako da sam ga navukao i PROBLEM RESEN! Gorivo ce ubuduce u slucaju da se plovak zaglavi cureti kroz crevo direktno na zemlju i masina ce ostati cista.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Auspuh je duzi za 8cm od standardnog i to sam namerno tako uradio zato sto ulje iz auspuha prska po tocku kada je fabricka duzina. Na kraju mi je palo napamet da ce biti lepse ukoliko ga malo zasecem na kraju pa sam i to uradio.
SlikaSlikaSlika
Zavrsen je i prigusivac.
Slika

Stiglo iz Zagreba!!!
SlikaSlikaSlika
Put od Ljubljane je bio dug ali je ipak sve doslo na pravu adresu!

I na kraju JEDVA zavrsen auspuh.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Eto, to je prica o Pony-ju pa komentarisite ako zelite.
Jedino sto nije ispalo kako sam zeleo su glavcine tockova. Oko njih je sve islo onako kako ne treba! Prvi put su bile super ispolirane i spremljene za hromiranje ali su na kraju prosuli kiselinu po njima tako da su morale opet da idu na dehromovanje. Onda ih nisu ispolirali i tako da su sada hrapave i polu nikakve. Jednog dana ce i one biti ponovo uradjene.
Poslednji put menjao Goxi Novi Sad dana Sub Jan 09, 2010 3:20 pm, izmenjena samo jedanput
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod HEMI 426 » Sub Jan 09, 2010 3:13 pm

Auuu, svaka cast! :shock:
Ni manjeg motora ni vise posla! :thumbup:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod luci » Sub Jan 09, 2010 3:23 pm

slazem se, stvarno svaka cast, svetski odradjeno... jedva cekam da vidim kako ces odraditi neki auto... ako bude ovako detaljno bice svetski...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 3:31 pm

Upravo tako! :lol:
Namucio sam se toliko da ne zelim neko vreme nista da restauriram!
Mogao bi knjigu da napisem o restauraciji ponija. Sve muke koje sam imao sa nabavkom delova, sa poliranjem,....
Samo cu reci da mi je trebalo 3 nedelje da saznam koji je proizvodjac farbe koju sam hteo i koja joj je oznaka iako sam imao recepturu napisanu na papiru.
Neke delove sam odma sa hromiranja nosio u brodogradiliste na peskarenje pa ih ponovo polirao i nosio na ponovno hromiranje...
Najveci problem je bilo objasniti majstorima koliko dobro moraju da urade te delove. Niko to nije shvatao zato sto znaju da je u pitanju bedni stari pony. I svi su postavljali isto pitanje: A jel ti to pravis muzejski eksponat?!?!? Od tog pitanja sam dobijao rogove!
Tockove sam upertlao i odneo coveku da ih nacentrira, a on sjebao hrom na skoro pola nipli za zbice. Onda sam morao da nabavim druge, da ih ispoliram, ishromiram i opet odnesem tockove kod njega i da mu OBJASNIM kako da obavi centriranje. Naravno, poludeo je sto je morao opet isti posao da radi, a pare nece dobiti.
Jedini covek kojem nisam nista morao da kazem je bio Atko koji je farbanje i limarske radove odradio savrseno! Jos mi je covek naplatio samo materijal, a inace uzima 200eura za varta ili blatobran na kolima. Koristio je Glasuritove proizvode i bas se pogodilo da je i metalik bordo koju sam zeleo Glasuritova.
I tako, bilo je milion takvih situacija.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod luci » Sub Jan 09, 2010 3:55 pm

pa ti si poslu pristupio profesionalno, kako bi pristupio da si radio bilo sta drugo, majstori su ti koji su koji su navikli da hvataju krivine gde god je moguce..
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 3:59 pm

Ovo je trenutna situacija u podrumu.
Slika
Zelenog sam kupio za 1500din zbog par sitnih delova koji su mi trebali da bi zavrsio crvenog ali mi se skoro javila ideja da ga ostavim ovako skrnavog do kraja ali da mu masinu napucam. Imam viska cilindar i karb od Tomosovog BT-a pa bi to nabacio. Trebao bi da ide nekih 80km/h, a mozda i vise. Ponijev cilindar daje 2KS pri 5500 o/min, a BT-ov 6KS pri 8200 o/min. Ako se to jos malo naturpija... ima da leti! :)

A boja za crvenog je morala biti ova --> SlikaSlika

Problem je bio taj da smo imali recepturu kao sto sam vec pisao ali nismo znali proizvodjaca. Momak od kojeg je drugar (Mi$a koji mi je i dao puha) kupio BMW-a je poginuo i zbog toga smo morali sa BMW-om da idemo po gradu po farbarama dok na Klisi u farbari Duga nisu rekli: znam koja je to boja, secam se kad je decko dosao i trazio nesto posebno da ofarba tog BMW-a. I tako sam ja dosao do farbe koja je iz exkluzivne linije glasurita...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 4:03 pm

luci je napisao:pa ti si poslu pristupio profesionalno, kako bi pristupio da si radio bilo sta drugo, majstori su ti koji su koji su navikli da hvataju krivine gde god je moguce..


Pa da, ali ih je njihovo hvatanje krivine kostalo toga da su morali opet da rade ali ovaj put o svom trosku. Nazalost sam i ja morao opet da radim isti posao, a to me je dovodilo do ludila i zamalo sam par puta i odustao od celog posla.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod luci » Sub Jan 09, 2010 4:47 pm

pa ti si ima osrece da si se dobro postavio, inace si mogao proci sa duplim placanjem svega, zbog greske majstora, ne bi bio prvi...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod starac vujadin » Sub Jan 09, 2010 7:21 pm

Cestitam na urednom pristupu poslu i sto si isterao sto naumio. To je u Srbiji tesko. Odlicna skola za neke buduce projekte.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 884
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sub Jan 09, 2010 7:45 pm

Slazem se sa tobom da je odlicna skola za buduce projekte. Dok sam ga radio, u sustini sam dobro ispipao teren. Sada otprilike znam gde, sta i kako mogu da uradim + sam se bas izvestio u poliranju. Pony mi je sada i reklama za moj rad. Uvek kada sam pricao o tome kako bi ja nesto napravio i kako bi to dobro ispalo - ljudi nisu bas najozbiljnije to shvatali. Sada, kada vide ponija - sve im je jasno. :) On mi je takodje i "ulaznica" u krug restauratora (za pocetak ulaznica na ovaj forum iako nije auto).
Dogovorio sam slikanje cim dodje lepo vreme pa da mogu da ga odvezem kod drugara u studio. Hocu da imam prave profi slike.
Trebam jos da ga prevedem na sebe i onda je definitivno kraj svega. Uzasno se nerviram oko toga sto je on tako projektovan da nije predvidjeno mesto za tablicu, a moram je staviti...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Kiki » Pon Jan 18, 2010 12:49 pm

Samo dve reci: SVAKA CAST! Kada vidim koliko si se namucio oko motora i kad se samo setim da mene cika isto takva detaljna restauracija auta,jao :crazy:
Korisnikov avatar
Kiki
 
Postovi: 403
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 3:05 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Pon Jan 18, 2010 1:57 pm

Hvala... :)
Ti si u jos goroj situaciji nego sto sam ja bio. Tvoj auto je jos stariji i jos redji nego moj motor pa te ceka jos puno vise truda...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod jgrbesic » Čet Jan 21, 2010 6:11 pm

starac vujadin je napisao:Cestitam na urednom pristupu poslu i sto si isterao sto naumio. To je u Srbiji tesko. Odlicna skola za neke buduce projekte.
Korisnikov avatar
jgrbesic
 
Postovi: 4
Pridružio se: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod jgrbesic » Čet Jan 21, 2010 6:17 pm

moj pony exspres orginal iz 1973
ŠIROKI BRIJEG
05012010232.jpg
05012010232.jpg (1.11 MiB) Pogledano 9986 puta
Prikačeni fajlovi
02012010229.jpg
02012010229.jpg (1013.54 KiB) Pogledano 9986 puta
Korisnikov avatar
jgrbesic
 
Postovi: 4
Pridružio se: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Sre Jan 27, 2010 3:02 pm

Lepo je ocuvan pony. Kamo srece da je moj bio takav kad sam poceo da ga radim. Da sam na tvom mestu, ulozio bi nesto para u ponija i vratio ga u fabricko stanje. Lepse pedale, originalni far, originalni sic,... neko drugo zadnje svetlo koje ce mu lepse stajati,...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod gelera » Čet Jan 28, 2010 4:04 pm

Svaka cast,lep rad veliki trud i upornost za respekt.Lepo bi bilo da je umesto Pony Expres-a odradjen neki predratni ili posleratni glamurozniji motocikl!Ako se autor nije umorio i dosadasnji rad mu nije tesko pao pomocicumu da pronadje jos vecu caroliju.gelera
Korisnikov avatar
gelera
 
Postovi: 65
Pridružio se: Čet Jan 28, 2010 3:31 pm
Oldtajmer: Autobianchi A112 Junior!

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod jgrbesic » Čet Jan 28, 2010 4:54 pm

:wave: POZDRAV IZ ŠIROKOG BRIJEGA
Poslednji put menjao jgrbesic dana Čet Jan 28, 2010 5:01 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
jgrbesic
 
Postovi: 4
Pridružio se: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod jgrbesic » Čet Jan 28, 2010 4:57 pm

jgrbesic je napisao:
Goxi Novi Sad je napisao:Lepo je ocuvan pony. Kamo srece da je moj bio takav kad sam poceo da ga radim. Da sam na tvom mestu, ulozio bi nesto para u ponija i vratio ga u fabricko stanje. Lepse pedale, originalni far, originalni sic,... neko drugo zadnje svetlo koje ce mu lepse stajati,...

Moj pony je samo moj jer sam ga kupio kao dijete od 14 godina, koja je to bila uživancija danas mi to nebi mogao podariti ni Boing.
Ležao je u mome pdrumu od osamdesetih sve do ljetos kad sam ga odlučio malo srediti, upalio je paraktički na dva okretaja pedala a sad pali na samo pet cmm okretaja i sad je ko iz tovarne.
Far je orginalan sic je od Pucha maxi kao i zadnje svijetlo pedale su novje izdanje, a svakako ću se potruditi da i ovo nabavom orginal.
Tebi sve čestitke za tvoj rad draže mi je to sve viditi nego da mi neko pokloni bilo koji sada motor jer ovo danas je sve plastika. Čuvaj pony exspres jer on ima dušu PUNO POZDRAVA IZ ZAPADNE HERCEGOVINE!
Prikačeni fajlovi
10122009161.jpg
10122009161.jpg (1.05 MiB) Pogledano 9882 puta
Poslednji put menjao jgrbesic dana Čet Jan 28, 2010 5:51 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
jgrbesic
 
Postovi: 4
Pridružio se: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Čet Jan 28, 2010 5:41 pm

gelera je napisao:Svaka cast,lep rad veliki trud i upornost za respekt.Lepo bi bilo da je umesto Pony Expres-a odradjen neki predratni ili posleratni glamurozniji motocikl!Ako se autor nije umorio i dosadasnji rad mu nije tesko pao pomocicu mu da pronadje jos vecu caroliju.gelera


Autor je bio premoren ali se vec oporavio. Jedini problem je sto nema para ni apenca da uradi, a i da ima para nema vremena za ovakav posao dok se fakultet ne zavrsi. Jos 9 ispita treba da se polozi... Kad se stavi tacka na skolu, onda opet akcija pocinje.
U svakom slucaju, hvala za ponudjenu pomoc i imacu to na umu kad bude zatrebalo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod gelera » Čet Jan 28, 2010 11:28 pm

Jasno,skola na prvom mestu sto da ne ali mozda kad je pauza od ucenja ili treba odmor posle polozenog ispita bar pripreme napraviti za neki naredni poduhvat....Jasam trenuino u potrazi za delovima horex regine 350 sport iz 52-ge,problemsumi plitki blatobrani i bar malo bolji rezervar za gorivo kutija za alat i orginal km sat i neke sitnije delove u tom traganju naisaosam na triumpha bdg 250 h 2 taktni nemacki, nisam mogao da odolim da ga ne kupim, mada na zalost ni on nije kompletan pa sad ujedno i za njega trazim delove...Prijatelj je trazeci delove za mene nasao tomos puha 250 cena nebi trebala da je velika pa ako ti se tako nesto svidja mogu pomoci drugarski da ga pazaris...meni bi bilo mnogo da se sad upustam i u 3-ci projekat a ni 2 koja sam zapoceo nisam kompletirao...
Korisnikov avatar
gelera
 
Postovi: 65
Pridružio se: Čet Jan 28, 2010 3:31 pm
Oldtajmer: Autobianchi A112 Junior!

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Pon Jul 19, 2010 12:03 pm

I tome je dosao kraj...
Danima se zajebavam oko registracije puha.
Jedva nahvatao coveka da odradimo kupoprodajni ugovor, pa plati svu papirologiju (cekanje u redovima),...
Suma sumarum: presao 30km, potosio 5000din i stajao u SUP-u 9 sati i 30min!!!!!!!!!
Sva moguca osecanja od ocaja do srece sam doziveo, ukocenost ledja i nogu u vise faza, glad, potrebu za pisanjem,... ma mogao sam knjigu da napisem o procesu prve registacije vozila!
Sramota koliko smo mi neuredjena drzava i koliko ti vremena treba za obavljanje tako proste stvari.

1. Kupoprodajni ugovor: 1000din
2. Tehnicki pregled: 1000din
3. Taksa za vadjenje nove tablice i saobracajne: 552din
4. Administartivne takse: 1310din
5. Platio sam osiguranje u DDOR-u 930din

= 4800din

Sad imam novu saobracajnu i novu tablicu na kojoj i dalje stoji petokraka. Ostaje mi jos da smislim kako da prikacim tablicu na puha.

Cilindar, klip i 2 kompleta dihtunga su poruceni u AIRSAL-u!
Bice standard 38mm.

Napravio sam konacno i zatezace za lance. Dve podloske, 2 imbus srafa M5, komadic inox-a i prohrom u spreju.
Malo varenja, malo smirglanja i poliranja...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

I pored zatezaca za lance, puhic je dobio i najbolju mogucu svecicu! ::D:
NGK BR6HIX
SlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Pon Nov 01, 2010 1:15 pm

Dugo nisam pisao na ovom forumu...
Naredne postove sam prekopirao sa "tomos forum srbija".

26.7.'10.
Zadnjih nekoliko dana se bakcem sa retrovizorom za puha koji mi je postao zaista neophodan. To ce biti jos 1 veoma koristan, a i lep detalj na puhicu.
Evo slike da vidite kako se to radi...

Od ovoga sam poceo: Slika
Slika Stavio sam novo ogledalo koje udaljava da bi sto vise video u retrovizoru --> Slika
i odneo sam ga na farbanje. Bice u krem boji kao i blatobrani.
Nosac nisam imao i nisam znao gde cu ga naci pa sam zato odlagao sredjivanje retrovizora. Plasila me je sama ideja da moram da ga pravim, a i ko zna kako bi ispao. Puna glava ideja ali mi se ni jedna nije cinila dovoljno dobrom. I tako se ja pozalim drugaru koji pravi trajka (ima ga u temi "ostali motori") i on se nasmeje i izvadi 2 komada iz korpe sa delovima za trajka! Ja poludeo od srece! Kupio je retrovizore i uz njih dobio te nosace, a ne trebaju mu jer ce ih uvrnuti u korman.
Slika
SlikaSlika
Bilo mi je jako ruzno i glomazno bi izgledalo da retrovizor pricvrstim tako sto ce jedna matica biti iznad, a jedna ispod ovog nosaca pa sam smislio drugi sistem... Inace, fabricko resenje kacenja je bas takvo sa dve matice.
Slika Zavarena podloska sa CO2 --> Slika
Radio je i biax: SlikaSlika
pa fina smirgla na brusilici: SlikaSlika
A onda je doslo vreme za poliranje i tu je uskocila moja lepota i zavrsila posao :D
SlikaSlika ja sam samo finisirao Slika
SlikaSlikaSlika
Sada je sipka spremna za hromiranje, retrovizor ce biti uskoro ofarban i ostaje mi jos da skinem cink sa nosaca i da ga ispoliram. Posle toga nosim na hromiranje i kraj posla.
P.S. Marini sam posle ispolirao srebrnu narukvicu sto je posebno odusevilo. :D

6.8.'10.
SlikaSlikaSlikaSlika

Posto vec vise od mesec dana imam problema sa lerom, malo sam se pozabavio sa karbom i resio sam problem.
Usput sam ga i ispolirao.
SlikaSlikaSlikaSlika

10.8.'10.
Danas je napravljeno i zadnje svetlo sa crvenim LED diodama. Odlucio sam se za LED iz prostog razloga sto je bilo vrlo slabo svetlo (svega 0.6w) i vec mi je jednom pregorela sijalica. Diode su jace i gotovo neunistive pa su zato i dobile mesto na puhu.
SlikaSlika

19.8.'10.
Stigao retrovizor sa farbanja posle 25 dana... Ofarban je osrednje ali moze da prodje. Voleo bi da je bolje uradjen. Zbog cekanja nije nista kostalo ali sam im odneo koka kolu u znak zahvalnosti.

Slika Slika

24.8.'10.
Stigli delovi sa hromiranja! Retrovizor je kompletiran!!!
Takodje sam ishromirao i srafice za tablicu + 2 komada za karburator.

SlikaSlikaSlika

Hromiranje ovoga sa slike i skidanje cinka sa metalne ploce od koje cu napraviti nosac tablice = 300din

25.8.'10.
Jebi ga... Nemam vise volje da teram do perfekcije. Nije toliko upadljiv retrovizor pa se ni losa farba ne primeti toliko. Jednog dana cu i to prefarbati pa ce biti bolje.

Namontirao sam ga i mnogo je dobro sto vise ne moram stalno da se okrecem. Retrovizor mi je bas trebao. Moracu i na apenca da stavim ali 2 komada.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlika

I zamenio sam osovinicu od sauga jer vise nisam mogao da gledam onu nepripremljenu za hromiranje. Razlika je i vise nego ocigledna.
SlikaSlika
Dzabe se sija kad je sva u rupama...

24.9.'10.
Sa velikim zakasnjenjem kacim slike sa XVI skupa oldtajmera u organizaciji AMK Veteran.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlika

30.9.'10.
Crno-bele papuce stigle veceras iz Ljubljane.

Slika Slika Slika

15.10.'10.
Vec 3 dana traje sajam automobila u Novom Sadu. Svake godine organizator pozove i clanove mog oldtajmerskog kluba da dovezu svoja vozila pa je tako bilo i ove godine. Posto sam sada i ja clan, moja mala sprava je dobila svoje mesto na sajmu.
Reakcije ljudi su fantasticne! Razne su price. Dobio sam vec nekoliko ponuda za restauraciju pa cemo videti sta ce na kraju ispasti od svega toga. Danas je i jedna devojka uzela moj broj jer ima pony-ja koji je pokvaren, a zeli da ga vozi. Kaze: kupila sam neko kinesko sranje koje je odma i crklo. Zali boze para. Poni je pravi motor u odnosu na kineza i jako bi volela da mogu da ga vozim. Nudio mi je jedan covek kolibrija tomosovog iz '64. u zamenu za restauraciju nekog drugog motora koji ima. Naravno, rekao sam mu da moj trud vredi 10 puta vise nego sto taj kolibri kosta...

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika

I niko mi ne veruje kada kazem da je taj motor sa slike u stvari bas taj koji gledaju ispred sebe. Posle kazu "ok, mozda je to taj ram ali sve ostalo si zamenio" i ja im na to kazem da nisam nista menjao vec sam svaki deo sredio. E tu onda ostanu zabezeknuti...
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Re: ROG Pony Express by Goxi Novi Sad

Postod Goxi Novi Sad » Čet Apr 07, 2011 12:52 am

Konacno sam se ponovio i sa NOVIM zadnjim lancanikom!
Da nije bilo jednog decka sa tomos foruma koji mi je poslao link za aukciju na limundu - ostao bi bez lancanika.
Uz lancanik sam kupio i potpuno novu zadnju glavcinu i lancanik za lanac od pedala. :) Hahaha! Sledi skidanje cinka, poliranje pa hromiranje. Pravio mi je problem ovaj lancanik od kaisara koji je do sada bio na puhu zato sto venac sa zubima nije stajao u osi sa prednjim lancanikom. Sada ce i taj problem biti resen + ce poni ici brze jer ovaj lancanik ima 45zuba, a kaisarov 48. Cena i vise nego odlicna (400din), a deo potpuno nov! Za ovo mogu da kazem da sam zaista imao srece.

Slika

Slika Slika

Stigli cilindar i klip iz Barselone!!!!!! Od juna prosle godine ih ocekujem.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Cilindar je prilicno lose uradjen spolja ali je zato unutra extra! Karike su 1.5mm, usisni i izduvni kanal su mnogo veci nego na originalnom cilindru, prelivni su drugaciji i to mi se posebno dopada. Nadam se da vise nece biti onog zvuka koji ima svaki pony express kada se drzi konstantan gas. Motor zvuci kao da trokira i to mrzim.
Da nije bilo vlasnika MOTO-BIKE-a, nikada ne bi dosao do ovog cilindra. :) PUNO MU HVALA!!!

Pocece i ovakve cilindre da uvozi pa da znate, ako nekome zatreba.

Uz pravi lancanik, nov cil. i klip + novu klipnjacu koju sam takodje nabavio - postace apsolutno nov.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
Goxi Novi Sad
 
Postovi: 302
Pridružio se: Čet Dec 31, 2009 4:40 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: Chrysler Sunbeam 1300 '77.
ROG Pony Express '78.
TOMOS APN4 '80.
TOMOS Colibri 04 '63.
TOMOS T14TL '77.

Sledeća

Povratak na Motocikli

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron