Lambretta

Klasika na dva tocka

Lambretta

Postod nenad » Sre Jan 13, 2010 12:29 pm

Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod HEMI 426 » Sre Jan 13, 2010 12:53 pm

Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Lambretta

Postod starac vujadin » Sre Jan 13, 2010 5:07 pm

Rivalitet izmedju Vespe i Lambrete je jedan od najvecih i najzescih u auto industriji. U "ono vreme" nije bilo retkost da se ljubitelji i fizicki obracunavaju u ubedjivanju koji je skuter bolji.
Korisnikov avatar
starac vujadin
 
Postovi: 888
Pridružio se: Uto Apr 14, 2009 8:18 pm

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 1:02 pm

E evo ovako
najpre cu krenuti sa predstavljanjem modela A
http://sctrcst.com/wp-content/uploads/2 ... a-1947.jpg

Slika


Godina proizvodnje 1947 - 1948
Proizvedeno primeraka: 9.669
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Однос компресије: 6:1
КС при о / мин: 4.1 @ 4500
преноса: 3 брзине (стопа промене)
прву брзину: 12,3: 1
Друга брзина: 6,12: 1
трећа брзина: 4,17: 1
подмазивање: 5%
Карбуратор: Делл'Орто мр 16
чок: 16 мм / хр
Слајд: 55
Главни млазни: 65
распршавање: 260
игла: Л9
пилот-млазни: 45
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 26 дегрееес БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 7 "
гума: 3.50 кс 7
максимална брзина: 42 мпх
укупне суве масе: 121 кг
Poslednji put menjao nenad dana Uto Feb 09, 2010 11:41 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 1:15 pm

Model: lambretta B

Slika

Godina proizvodnje: 1948 - 1950
произведена количина: 35.014
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Однос компресије: 6:1
КС при о / мин: 4.1 @ 4500
преноса: 3 брзине (стопа промене)
прву брзину: 12,3: 1
Друга брзина: 6,12: 1
трећа брзина: 4,17: 1
подмазивање: 5%
Карбуратор: Делл'Орто мр 16
чок: 16 мм / хр
Слајд: 55
Главни млазни: 65
распршавање: 260
игла: Л9
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 26-28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: пресованог челика
гума: 3.50 кс 8
максимална брзина: 40 мпх
укупне суве масе: 121 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 1:21 pm

Model: Lambretta C

Slika
Godina proizvodnje: 1950 - 1951
произведена количина: 87.500
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Однос компресије: 6:1
КС при о / мин: 4,3 @ 4500
преноса: 3 брзине (стопа промене)
прву брзину: 13.0: 1
Друга продавница: 7.0: 1
трећа брзина: 4,8: 1
подмазивање: непознато
Карбуратор: Делл'Орто мр 16
чок: 16 мм / хр
Главни млазни: 65
Стартер млазни:?
пилот-млазни:?
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 26-28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: пресованог челика
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 42 мпх
укупне суве масе: 154 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 1:22 pm

Jedna ovakva je i u mojem vlasništvu!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod HEMI 426 » Uto Feb 09, 2010 1:58 pm

Nenade, odakle si?
Svaka cast za predstavljanje Lambretta, ja o tome ne znam nista. :thumbup:
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:04 pm

Beograd!


Ovo je tek početak!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod HEMI 426 » Uto Feb 09, 2010 2:10 pm

Nastavi da kacis price i informacije, molim te a ja cu da kacim slike starih reklama jer mi je ceo taj trip oko starih skutera ( modsi i sl ) jako interesantan... :D

Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:17 pm

Lambretta LC

Slika

1950 - 1951
произведена количина: 42.500
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 125 ццм
КС при о / мин: 4,3 @ 4500
преноса: 3 брзине (промени руке)
подмазивање: непознато
Карбуратор: Делл'Орто мр 16
чок: 16 мм / хр
Главни-јет:?
Стартер млазни:?
пилот-млазни:?
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 26 степени БТДЦ
напон: 6-волт
макс статора излаз: 6В - 27У
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 42 мпх
укупне суве масе: 176 кг

Imao prilike da ga kupim, ali odustao jer su prodavci zeljni vece zarade nestrucno odradili posao restauracije!

( Gitovali su sve sto su mogli i stavjali od svega i svačega delove samo da bi radilo!)
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:26 pm

Lambretta E

Slika



Godina proizvodnje:1953 - 1954
произведена количина: 42.352
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Коефицијент компресије: 6.3: 1
КС при о / мин: 3.8 @ 4500
преноса: 3 брзине (промени руке)
подмазивање: непознато
Карбуратор: Делл'Орто ГЈ 14 Б1
чок: 14 мм / хр
Главни млазни: 68
Стартер млазни:?
пилот-млазни:?
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 25 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 44 мпх
укупне суве масе: 128 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:29 pm

Lambretta F


Slika
GOdina proizvodnje: 1954 - 1955
amount produced: 32,701
engine: single cylinder, air cooled 2-stroke
induction: piston ported
bore: 52 mm
stroke: 58 mm
cubic capacity: 123 cc
compression ratio: 6.3: 1
bhp at rpm: 3.8 @ 4500
transmission: 3 speed (hand change)
lubrication: unknown
carburetor: Dell'Orto MU 14 C1
choke: 14 mm
main jet: 72
starter jet: ??
pilot jet: ??
ignition: contact breaker & points
ignition timing: 25 degrees BTDC
breaker gap: 0.3-0.4 mm
voltage: 6 volt
wheels: 8"
wheel hubs: cast
tires: 4.00 x 8
max speed: 44 mph
total dry weight: 132 lbs
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:30 pm

Neko ce reci da su ove dve poslednje iste ali pogledajte zadnji amortizer!

Ima joss sitnica koje ih razlikuju!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:35 pm

E sada ide nesto vec poznato nasoj javnosti!


Lambretta D MK1

Slika

1951 - 1953
количина произведене: 69,000
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 5 @ 4600
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 5%
Карбуратор: Делл'ОртоМА 18 Б2 или Б3
чок: 18 мм / хр
Главни млазни: 75
Стартер млазни:?
пилот-млазни: 40
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
макс статора излаз: 6В - 27У
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: пресованог челика
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 45 мпх
укупне суве масе: 154 кг

Mnogi ih se secaju a i dosta su vozene kod nas!

Ja takodje verno cuvam jedan primerak!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:40 pm

Lambretta d125 MK2

Slika


God. proizvodnje:1953 - 1954
amount produced: 53,641
engine: single cylinder, air cooled 2-stroke
induction: piston ported
bore: 52 mm
stroke: 58 mm
cubic capacity: 123 cc
compression ratio: 6.5: 1
bhp at rpm: 5 @ 4600
transmission: 3 speed (hand change)
1st gear: 12.9: 1
2nd gear: 7.5: 1
3rd gear: 4.75: 1
lubrication: 5%
carburetor: Dell'OrtoMA 18 B2 or B3
choke: 18 mm
main jet: 75
starter jet: ??
pilot jet: ??
ignition: contact breaker & points
ignition timing: 28 degrees BTDC
breaker gap: 0.3-0.4 mm
max stator output: 6v - 27w
voltage: 6 volt
wheels: 8"
wheel hubs: pressed steel
tires: 4.00 x 8
max speed: 45 mph
total dry weight: 154 lbs
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:45 pm

Lambretta d 150 mk2
Slika


1954 - 1955
произведена количина: 33.758
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 57 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 148 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 6 @ 4750
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 6%
Карбуратор: Делл'Орто мр 19 Б4
чок: 19 мм / хр
Главни млазни: 72
вентил вентил: Н75
распршивач: 255Б
Стартер млазне: 50 (пре него што мотор нема 8200)
Стартер млазне: 75 (по мотор нема 8201)
игла: Д3
игла позиција: бр. 2
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 24-26 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 49 мпх
укупне суве масе: 165 кг



Lambretta d mk3

Slika

God. proizvodnje: 1956
произведена количина: 20.835
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 57 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 148 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 6 @ 4750
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 6%
Карбуратор: Делл'Орто мр 19 Б4
чок: 19 мм / хр
Главни млазни: 72
вентил вентил: Н75
распршивач: 255Б
Стартер млазне: 50 (пре него што мотор нема 8200)
Стартер млазне: 75 (по мотор нема 8201)
игла: Д3
игла позиција: бр. 2
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 24-26 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 49 мпх
укупне суве масе: 165 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:50 pm

Lambretta Ld 125 mk1


Slika

1951 - 1953
произведена количина: 53.197
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 5 @ 4600
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 5%
Карбуратор: Делл'ОртоМА 18 Б2 или Б3
чок: 18 мм / хр
Главни млазни: 75
Стартер млазни:?
пилот-млазни: 40
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
макс статора излаз: 6В - 27У
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 45 мпх
укупне суве масе: 187 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 2:53 pm

Lambretta ld 125 mk2

Slika

1953 - 1956
произведена количина: 78.468
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 5 @ 4600
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 5%
Карбуратор: Делл'ОртоМА 18 Б2 или Б3
чок: 18 мм / хр
Главни млазни: 75
Стартер млазни:?
пилот-млазни: 40
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
макс статора излаз: 6В - 27У
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 45 мпх
укупне суве масе: 187 кг


Lambretta ld 125 mk3

Slika

1957 - 1958
произведена количина: 43.635
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 52 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 123 ццм
Коефицијент компресије: 6.3: 1
КС при о / мин: 5.0 @ 4600
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 6%
Карбуратор: Делл'Орто мр 18 Б4
чок: 18 мм / хр
Главни млазни: 68
Стартер млазни:?
пилот-млазни:?
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 28 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0,4 - 0,5 мм
напон: 6-волт
макс статора излаз: 6В - 27У
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 46 мпх
укупне суве масе: 194 кг
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 3:00 pm

Malo da predahnem pa idemo daje tek smo na početku!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Feb 09, 2010 4:02 pm

Lambretta Ld 150 mk1 -mk3

Mk1
Slika

MK2
Slika

Mk3
Slika

1954 - 1957
произведена количина: 109.344
мотор: један цилиндар, ваздушним хладјењем 2-ход
индукција: клип пословних активности подржаних
роди: 57 мм / хр
ход: 58 мм / хр
кубних капацитет: 148 ццм
Коефицијент компресије: 6.5: 1
КС при о / мин: 6 @ 4750
преноса: 3 брзине (промени руке)
1ст Геар: 12,9: 1
2. брзина: 7,5: 1
3. брзина: 4,75: 1
подмазивање: 6%
Карбуратор: Делл'Орто мр 19 Б4
чок: 19 мм / хр
Главни млазни: 72
вентил вентил: Н75
распршивач: 255Б
Стартер млазне: 50 (пре него што мотор нема 8200)
Стартер млазне: 75 (по мотор нема 8201)
игла: Д3
игла позиција: бр. 2
Игнитион: контакт прекидача и тачке
паљење Време: 24-26 степени БТДЦ
прекидача јаз: 0.3-0.4 мм / хр
напон: 6-волт
точкови: 8 "
точак хабови: баци
гума: 4.00 кс 8
максимална брзина: 49 мпх
укупне суве масе: 194 кг

Ovo je serija jako poznatih modela pre nazovimo nove ere u dizajnu i teh rešenima Lambrette!

Sa ovim modelom se završava era kardanskog prenosa tj tanjirastih zupčanika i vratila i počinje era lanaca i lančanika!~

Lambrettu lD su takodje proizvodili po licenci Španci ( Servetta) i Nemci (NSU)

Na osnovu ovog modela nastala je i cuvena Prima III koja se proizvodila u Sarajevu
Sta reci sve ostalo je istorija!





U novu eru idemo sa sledecim modelom , a i moto trke sam izostavio i modele za trke pa cu se malo i na to vratiti!~
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod jugomotor » Uto Feb 09, 2010 7:55 pm

DA radjen je i kod nas,
Korisnikov avatar
jugomotor
 
Postovi: 204
Pridružio se: Sub Okt 17, 2009 4:41 pm

Re: Lambretta

Postod maberyu » Sub Feb 20, 2010 11:52 am

Pozdrav svima. Ja sam ponosni vlasnik Lambrette 150D iz 1956g. Ispravna, ali imam problema kada je palim. Neznam nikoga ko bi mi pomogao i resio taj problem Svaki savet ili informacija je dobrodosla.
Korisnikov avatar
maberyu
 
Postovi: 1
Pridružio se: Sub Feb 20, 2010 11:28 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Sub Feb 20, 2010 10:42 pm

Problem sa paljnjem!


Kurbla ili struja!

Ajde malo pojasni

Ako je krubla u pitanju mozda je otisla opruga !
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Re: Lambretta

Postod nenad » Uto Mar 16, 2010 12:48 pm

Poslednja prinova u porodici!

http://yfrog.com/5lphoto0440jx
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am

Sledeća

Povratak na Motocikli

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost