NSU i NSU Pretis

Klasika na dva tocka

NSU i NSU Pretis

Postod DobriDiv » Uto Dec 24, 2013 12:45 am

POzdrav....

Moze li neko ko se razume da mi kaze koji su modeli NSU i NSU Pretis bili zastupljeni nekada kod nas.... koji su dvotaktni koji cetvorotaktni?

Po kojoj ceni moze da se nadje neki 4taktni za restauraciju....?

Hvala!
Korisnikov avatar
DobriDiv
 
Postovi: 8
Pridružio se: Pon Maj 20, 2013 10:45 am
Lokacija: Vrnjacka Bnaja
Oldtajmer: Zastava 750, APN 4H

Re: NSU i NSU Pretis

Postod DobriDiv » Pet Dec 27, 2013 9:56 pm

Ima li NSUologa? :)
Korisnikov avatar
DobriDiv
 
Postovi: 8
Pridružio se: Pon Maj 20, 2013 10:45 am
Lokacija: Vrnjacka Bnaja
Oldtajmer: Zastava 750, APN 4H

Re: NSU i NSU Pretis

Postod Dfast » Ned Dec 29, 2013 7:59 pm

Najzastupljeniji su bili Max250 i 175 i Prima 175.
Dvotaktni nsu je imao 200 kubika i mislim da ih je bilo manje od cetvorotaktnih ili su jednostavno bili vise ugrozeni usled neadekvatnog odrzavanja.
Cena je kao i uvek malo stvar trzizsta a malo i stvar srece :-).
Ford GPW 1945: viewtopic.php?f=91&t=6031
Mahindra CJ3B 1968: viewtopic.php?f=91&t=6973
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 141
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: NSU i NSU Pretis

Postod DobriDiv » Pon Dec 30, 2013 11:16 am

Hvala na odgovoru... u medjuvremenu sam dobio informaciju da se model 250 cc praivio sam u nemackoj.... a kod nas samo 175.
Korisnikov avatar
DobriDiv
 
Postovi: 8
Pridružio se: Pon Maj 20, 2013 10:45 am
Lokacija: Vrnjacka Bnaja
Oldtajmer: Zastava 750, APN 4H

Re: NSU i NSU Pretis

Postod Dfast » Sub Jan 11, 2014 10:33 pm

Pa i nije :wave: , pravili su se oba i 250 i 175.
Evo knjizice:

http://forum.bjbikers.com/index.php?/to ... p__1509457
Ford GPW 1945: viewtopic.php?f=91&t=6031
Mahindra CJ3B 1968: viewtopic.php?f=91&t=6973
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 141
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: NSU i NSU Pretis

Postod DobriDiv » Pet Jan 24, 2014 10:30 pm

e hvala na odgovoru ...mada ne vidim u knjizici da se pominje 250 cc?
Korisnikov avatar
DobriDiv
 
Postovi: 8
Pridružio se: Pon Maj 20, 2013 10:45 am
Lokacija: Vrnjacka Bnaja
Oldtajmer: Zastava 750, APN 4H

Re: NSU i NSU Pretis

Postod igortrail » Pon Okt 27, 2014 7:04 pm

pozdrav. malo kasnim sa odgovorom ali evo ovako:nsu 175ccm se radio u vogosci kao pretis, nemacki model je maxi. 250ccm max postoje vise modela: standard max, slecijal i super max. postojao je i enduro gelender max dosta redak, kao i max za austrijsko trziste 300ccm. super maks je koristila nasa vojska 60ih. nasao sam podatak da se i 250 sklapao u vogosci ali nisam bas siguran u to. od 4 takta tu je nsu osl 250, 350 konsul 350 i 500. postoji i ts 500 predratni model. dvotaktnih je bilo stvarno dosta od 49ccm do 200ccm.ne treba zaboraviti da je nsu bila ozbiljna firma, sa mnogin rekordima i odlicnim motociklima . bili su dosta ispred svog vremena. mnoga njihova resenja su kopirali i usavrsili japanci. max sa svojih 18ks pedesetih godina bio je cudo, i domaci zadatak za bmw.
Korisnikov avatar
igortrail
 
Postovi: 1
Pridružio se: Uto Okt 02, 2012 9:34 pm
Oldtajmer: nsu konsul 500

Re: NSU i NSU Pretis

Postod DobriDiv » Ned Nov 16, 2014 3:55 pm

Hvala na odgovoru...

Mada BMW r50 iz 50ih godina ima 28KW
Korisnikov avatar
DobriDiv
 
Postovi: 8
Pridružio se: Pon Maj 20, 2013 10:45 am
Lokacija: Vrnjacka Bnaja
Oldtajmer: Zastava 750, APN 4H

Re: NSU i NSU Pretis

Postod sudozuki » Sre Jan 21, 2015 3:51 pm

Lep pozdrav, zamolio bih nekog da mi objasni da li postoji razlike izmedju nsu 175 maxi nemacke proizvodnje, i nsu 175 maxi pretisov, ustvari da li isti delovi odgovaraju sa jednog na drugi i obrnuto, a ako ne sta nije isto unapred hvala
Korisnikov avatar
sudozuki
 
Postovi: 1
Pridružio se: Uto Jan 20, 2015 9:32 pm
Oldtajmer: NSU PRETIS

Re: NSU i NSU Pretis

Postod mcrmirko » Čet Jan 22, 2015 9:53 am

U principu sve pasuje,ali nemački ima bolji zupčanik prve brzine,u kojem je zub za kurblu koji je kod nemačkog širi nego kod sarajevskog.Pošto je proklizavanje kurble jedan od najvećih problema na ovom modelu,poželjno je naći nemački deo.Cela mašina se može prepoznati po odlivcima iznutra na našem ima znak 21 maj a na namačkom nsu znak.Ako nadjem oba dela postaviću fotke.Inače drugi ozbiljan problem kod pretisa su pojedene klackalice i bregasta! To se ipak rešava na licu mesta,a za kurblu ide mašina dole i komplet se rastavlja!
Korisnikov avatar
mcrmirko
 
Postovi: 34
Pridružio se: Pet Okt 11, 2013 4:33 pm
Lokacija: SOMBOR
Oldtajmer: Gilera 500 LTE iz 1938 godine
Triton 650 iz 1961 godine
Horex Imperator 400 iz 1955 godine
I gomile engleskog gvožđa za restauraciju

Re: NSU i NSU Pretis

Postod tdex » Čet Jul 30, 2015 9:51 pm

Poštovani,
nabavio sam motor NSU iz 1957.godine, tip 125 OSB. Motor nije u voznom stanju i nedostaju mu neki delovi koji se nalaze na glavi motora. Interesuje me da li odgovaraju delovi od Pretisa veće kubikaže npr 175 ili gde bih mogao da nađem nedostajuće delove (zavrtnje za ekscentar, klackalice, deo auspuha i još što -šta jer nisam još utvrdio šta fali.
Korisnikov avatar
tdex
 
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Jul 27, 2015 9:38 pm
Oldtajmer: NSU Pretis

Re: NSU i NSU Pretis

Postod nenad » Pet Jul 31, 2015 1:17 pm

Samo redovno prati oglase I nacices svasta!

barem za NSU!

Strpjenja moras imati!
Korisnikov avatar
nenad
 
Postovi: 210
Pridružio se: Pon Dec 07, 2009 9:59 am


Povratak na Motocikli

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost