Fiat 126

Re: Fiat 126

Postod babarth » Uto Feb 16, 2010 9:59 pm

to mu reci abarth forever ....pa ja sam se vozio na motoru 305 km na sat na dva tocka lutko i vrlo dobro znam sta je brzina i adrenalin ali pola od toga u fici ili peglici e to je prava stvar a da nepricam o 200 ili 220 na sat u fici pa sneo bi jaje od straha...... :shh: ;)
Korisnikov avatar
babarth
 
Postovi: 94
Pridružio se: Sre Jan 13, 2010 10:50 pm

Re: Fiat 126

Postod milannik » Uto Feb 16, 2010 10:03 pm

Jbg, deo za bubu mozda i nadjem, ali abath deo za peglu, slabije. A i ako ga nadjem, verovatno kosta poprilicno...
Korisnikov avatar
milannik
 
Postovi: 50
Pridružio se: Pon Jun 08, 2009 8:32 pm
Lokacija: Niš

Re: Fiat 126

Postod super 600 » Sre Feb 17, 2010 1:22 am

Delovi za sve modele Abarta mogu da se nađu. Nisu baš jeftini, slažem se, ali original je uvek original.
Korisnikov avatar
super 600
 
Postovi: 583
Pridružio se: Pet Dec 11, 2009 12:08 am

Re: Fiat 126

Postod stranac u noci » Pon Okt 29, 2012 1:06 pm

super 600 je napisao:Sad ste me naterali da se i ja uključim. Drugu "peglicu" u Bg imao sam ja, prvu (iste boje) imao je ataše za štampu italijanske ambasade. Tada sam još imao i FIAT 500 koji posle svih izmena više nije ličio na sebe. Fotografija ispod napravljena je 1975. u Trstu, posle prve od više modifikacija, i bila je to prva "nasvirana" 126-tica u BG. Vraćam film šta sam sve radio sa tada dostupnim kitovima Abarth:
- Zamenio cilindre, klipove, klipnjače( olakšane) i doveo je na 800 ccm.
- bregastu sa oštrijim bregovima i promenjenim uglovima otvaranja
- karburator (još uvek jednogrli) ali prečnika 38 mm
- izduvni lonac tipa "mali top"
- tiristorsko paljenje Abarth
Naravno da nisam imao prilike da sve to merim, ali po fabričkoj specifikaciji to je trebalo da snagu poveća na nekih 48KS.
Od ostalih radova:
- Zamenio sve doboše kočnica olakšanim i modifikovanim za nove felne i gume 165/80 x 10
- Ugradio plastične okvire na krilima zbog guma koje su "izletele" iz karoserije
- Prednji spojler
- Nova instrument tabla sa obrtomerom
- Instrumenti za pritisak i temperaturu ulja
Verovatno još nekih stvari, ali davno beše...
U drugoj fazi zapremina je povećana na 1000 ccm uz nove cilindre, klipove, klipnjače, radilicu...Sad je na red došla i nova glava motora sa kolektorom za dvogrli horizontalni karburator Weber 40 DCOE, novi izduv, olakšani aluminijumski ventilator za hlađenje Alquatto, alternator, aluminijumski karter za ulje zapremine 4,5 l iste firme (abartov je bio nešto manji), rekuperator ulja, novi centrifugalni prečistač ulja...verovatno još koješta, ali ovo je bilo osnovno.
Menjač je dobio dodatak za 5-u, šper diferencijal, napred sam ugradio disk kočnice, ispod poda ram od hrom- molibden cevi, vrata, poklopac motora, prtljažnika "bacio u plastiku", sva stakla osim šoferšajbne zamenio pleksijem, sve u svemu "pegla" je težila oko 490 kg i mereno na štopericu išla oko 190 km/h.
Znam da je posle mene 126 sredio neki momak sa Zvezdare koji je ugradio Gianinni motor 800 ccm, a onda su sledile malobrojne druge modifikacije. Ja nisam želeo da se odvajam od osnovne varijante, znači sve na osnovnom bloku, 2 cilindra i vazduh i sve što je bilo u okviru standardnih modifikacija. Sledeći ozbiljan projekat napravila su moja dva odlična drugara, da ne pominjem imena, ubacivši motor iz NSU TT (tačno u Dunavskoj ulici). Onda sam, pošto sam se silno nauživao deljući na putu BMW i slične izvikane, peglu prodao i poprilično ispustio šta se dalje radilo sa njima.

Slika

Kolika li je mogucnost da je ovaj autic i danas kod nekog, negde, sa ovim delovima sacuvan u vecoj ili manjoj meri? Senzacija bi bilo danas videti ovog autenticno i u svoje vreme "abartovanog" fiata 126! :o Nekako mi je suludasto da je tek tako izvozan i u staro gvozdje prosledjen... :?
Samo mene slusaj i daleko ces dogurati!
Inzinjer za oblikovanje kupaca i proizvodnju novih potreba.
Korisnikov avatar
stranac u noci
 
Postovi: 473
Pridružio se: Ned Okt 07, 2012 1:00 pm
Lokacija: Lepenski Vir
Oldtajmer: Zastava/Fiat 132 gls 1800, lancia k coupe 4.16 2000 turbo

Re: Fiat 126

Postod Miodrag Tomasevic » Čet Jan 05, 2017 6:26 pm

Zdravo svima ja sam nov na ovom forumu i imam jedno pitanje...Imam peglicu pa me zanima koji bi trebalo da bude broj obrtaja motora na leru s'obzirom da u njegovoj tehnickoj knjizi pise da bi to trebalo biti od 800-900 ali u tom slucaju izgleda da je gas previse jak...?
Trenutno ja sam nastelovao ler gas na miran rad motora ali ni priblizno na 800 obrtaja. Imam uredjaj kojim bih mogao to da izmerim ali nisam siguran kako i gde se povezuje...Hvala na pomoci!!
Korisnikov avatar
Miodrag Tomasevic
 
Postovi: 1
Pridružio se: Čet Jan 05, 2017 6:21 pm
Oldtajmer: Fiat 126pgl

Re: Fiat 126

Postod Saleksandar » Čet Apr 06, 2017 11:17 pm

Какав је модел што се тиче квалитета?
Да ли се лако одржава,без неких потешкоћа?
BMW 700.
Korisnikov avatar
Saleksandar
 
Postovi: 23
Pridružio se: Pet Mar 24, 2017 6:11 pm

Re: Fiat 126

Postod stranac u noci » Pon Apr 17, 2017 1:44 pm

Ocajan kvalitet rezervnih delova...
Samo mene slusaj i daleko ces dogurati!
Inzinjer za oblikovanje kupaca i proizvodnju novih potreba.
Korisnikov avatar
stranac u noci
 
Postovi: 473
Pridružio se: Ned Okt 07, 2012 1:00 pm
Lokacija: Lepenski Vir
Oldtajmer: Zastava/Fiat 132 gls 1800, lancia k coupe 4.16 2000 turbo

Prethodni

Povratak na Fiat

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost