fiat 850 sport coupe

fiat 850 sport coupe

Postod djape1977 » Pon Jan 04, 2010 10:19 pm

jedan od fiatovih modela koji zasluzuje svoju temu.
verujem da na ovom forumu ima ljudi koji o to m autu znaju mnogo vise od mene tako da napred i navalite, temu otvaram za sve ljubitelje i poznavaoce.

naravno, u celoj prici se krije i licni interes: prosle godine sam pazario jedan 850sc. pristojan primerak svoje sorte i da se lepo srediti. verovatno sam ga preplatio ali sad sto je tu je. nisu bas mnogo retki mada ima puno ljudi koji bi voleli da ih imaju a jos vise onih koji o tome samo pricaju :mrgreen:

radi pali ide. motor je po svemu sudeci u sasvim pristojnom stanju. limarijski - pa vidite i sami. nije strasno. enterijer - tu i tamo. sto se mene tice, najvise me privlaci neka blaga restomod varijanta. da auto spolja ostane u originalu. jedino bih ga malo spustio u prednjem delu i stavio bih mu neke lepe i sire felne, u skladu sa njegovim dizajnom. voleo bih da mu malo osavremenim vozne karakterisike. sitne modifikacije trapova i kocnica, malo jaci motor i 5 brzinski menjac.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

e sad, ako sam nesto do sada naucio o sredjivanju automobila, ne treba ni pocinjati dok svi, ili bar 90%, potrebnih delova ne bude pripremljeno. posto to jos nije slucaj, za sada su sve opcije otvorene.
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: fiat 850 sport coupe

Postod trollhattan » Pon Jan 04, 2010 10:56 pm

Bogami,imaces dosta posla.Ali ako ga volis,nije strasno.Vidjao sam i horor primerke.
Taj je model,inace bas sladak,svako se okrece za njim kad ga vidi.Mali Ferari.
Ili,kako su pisali italijanski auto-novinari:Ferari za siromasne pleboje.
Imam jedan,odlican.Ne vozim ga,stoji u garazi,hteo sam da ga poklonim cerki,ali
se udala i radi i zivi u GB.Malo ljudi zna da mu je posebnost sto se motor obrce u levo.
Slika
Samo jos,izvini na primedbi,ovde nebi trebalo da reklamiramo svoja vozila,vec da
pisemo kako su nastala,tehnika,konstrukcija,istorija prodaje,uspesi...
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: fiat 850 sport coupe

Postod luci » Pon Jan 04, 2010 11:06 pm

moj stric ima odlicnog, vec smo o tome pricali, vozio sam ga solidno zestoko, malo lakse nego sto vozim svog juga, isprepadao me je nacisto, volan je previse lagan, a i stalno sam imao osecaj da ce da se otkaci dupe... inace za mene je auto taman, da sam visi ne bi mogoa da stanem za volan.. i posto ovaj ima centralnu konzolu, gas je uzasno nedostupan...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: fiat 850 sport coupe

Postod trollhattan » Pon Jan 04, 2010 11:23 pm

To je istina,sve pedale su tesne,za balerine(ili trkacke patike).
Al mnogo mi je zabavan za proterivanje kroz krivine.
Slika
Kad sam imao 15 godina,sekao sam vene da ga imam,putovao sam kod familije u Cacak
i prolazio pored kuce Milosa Lijeskica,koji se lepo takmicio sa njim,imao dva komada,
pa zavirivao preko ograde sta to oni cackaju.
Ovaj sam kupio 1997. u Pirotu,vlasnik direktor Elektrodistribucije(pok)pa auto stajao
i stajao u garazi sa nekih 40K km.Par godina vozila moja zena,al' kad se ona dograbi
menjaca,mene srce zaboli(polozila na Yugo-u).
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 12:05 am

Isto sto sam rekao i predhodnom vlasniku, kazem i tebi, ja taj auto vidim kao repliku Abartha OT 2000 i nikako drugacije
Predhodni vlasnik je moj dobar drugar ali da budemo realni, on nema viziju, znanje i skill da napravi tako nesto. Ja mislim da ti imas i zbog toga mozda bi trebao da razmisljas u tom pravcu.

Slika
Slika


Mislim da nema potrebe bas praviti klon repliku ( sa sve tockom napred i sl ) ali verujem da bi mild varijanta bila skroz ok. Razmisli malo u tom pravcu, restauracija jeste ok ali vec ima nekoliko odlicno sacuvanih 850ka sa kojima ne mozes da se meris po originalnosti i sacuvanosti, ali zato nema ni jedan Abarth, cak je i originala nesto smesno napravljeno ;)

Ne moram da ti pricam o potenciju, izvodljivosti, 2.0 motoru i mehanici, to znas jedno 20x bolje nego ja
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod trollhattan » Uto Jan 05, 2010 12:34 am

Razmisljanje ti je interesantno,ali cudno.Mislim da je rezon obrnut.Abart je iskoristio
potencijal jednog serijskog vozila.Pa i Simca,to mislim znas.
Ruku na srce,jos i ne znam sta bih sa njim,nemam vise prostora,sve mi je po tudjim garazama,a projekti su mi vise okrenuti SAAB-ima.Jbg,imam 54 godine,a zivot je tako
kratak za sve sto sam hteo...
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 12:42 am

Djapetov primerak znam nekoliko godina, od kad je dosao u ruke, proslog vlasnika i od tad klepecem na temu klona Abartha. Prosli vlasnik nije lik za tako nesto ali mislim da Djape jeste. Sa druge strane, kapiram da je kolicina posla, novca i vremena potrebnog da bi se taj 850 doveo u neko pristojno, originalno stanje, ista ili slicna, onome sto je potrebno da se napravi priblizna replika. Original 850 jeste lep prizor a Abarth OT 2000 replika je ludnica!
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod trollhattan » Uto Jan 05, 2010 12:57 am

Ubacio si mi buvu za razmisljanje.
Al nisam ti ja za neke replike.
Po pitanju originalnosti,ako mislis na svetlo plavi,pa udaran je,iako picanski cuvan.
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 1:02 am

To mi je bila i namera, da razmisljate na tu temu... ;)
Izmedju ostalog, mislim na svetlo plavi i jos par odlicno sacuvanih. Uvek je cenjeniji odlicno sacuvan i nerestauriran primerak nego odlicno restauriran i limarijski uradjen auto... Zato mislim da Djape ne bi trebao da se cima i dostize neke standarde originalnosti i restauracije kad moze da ima interesantnu kreaciju, retku i na zapadu a opet da bude skroz u njegovom fazonu...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod luci » Uto Jan 05, 2010 1:45 am

pa super je to sve, posebno ako se o tome prica, ja sam slicnu stvar govorio stricu, on ima i jednog koji bi prosao za to solidno dobro... pitanje je gde naci recimo te prosirene rubove i takve slicne stvari, ipak nije bas sve u radu, kog bi za ovu modifikaciju trebalo ko zna koliko mnogo, ako bi se islo na 2.0 motor....
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: fiat 850 sport coupe

Postod djape1977 » Uto Jan 05, 2010 1:46 am

sto se reklame sopstvenog vozila tice, nije mi to namera, vec da pokrenem temu o zanimljivom modelu oldtajmera i da naucim ponesto novo i da razmenim misljenja i ideje jer, kako rekoh, sve su opcije otvorene. oni koji znaju za ovaj moj primerak od ranije, znaju i za najveci problem tog auta o kojem ne bih javno. samim tim, sasvim je moguca varijanta da postane trkalica za trke u evropskom sampionatu oldtajmera, ili mozda auto za hillclimb. i meni se motala po glavi varijanta sa 2,0 motorom, mada to znaci drasticne izmene donjeg postroja i unutrasnjih komponenti karoserije.

mozda je ovo realnija varijanta: 1300. e sad, alfisti upomoc! meni ovaj motor lici na alfin dohc. a tek zadnje ogibljenje!!!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 1:58 am

Ni jedan od tvojih problema nije neresiv... a cini mi se da je najveci od njih, zadnje vesanje. Da li je moguc transplant sa nekog drugog auta?




p.s. tema je odlicna, 850 je super autic, nemoj da se brines oko samoreklame, svima je jasno da nema losih namera. na srecu ovo je tema gde mozemo da raspravljamo o kolima koje su svi videli ( neki i imaju ) a ne o modelima za koje je malo ko cuo :)
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod luci » Uto Jan 05, 2010 2:31 am

moj deda je kao sto sam verujem vec spominjao kupio 850 sc novog iz zastave i posteno ga vozio najmanje 10 godina..

jedan dan pojavljuje se profesor knjizevnosti na casu i prstom pravac pokazuje na mog caleta i kaze: "ovaj vas drugar ima oca manijaka, zamslite molim vas kroz deronjsku krivinu je prosao sa 150 kmh"

deronjska krivina nije spektakularna ali da bi je tim autom prosao sa 150 mora si da budes malo blesav... ipak auto je bio solidno dobar cim ga deda nikad nije lupao a tako ga je vozio... moram videti sas stricem da uzmem jednu sliku pa cu skenirati cisto da ima i jedna period slika, onako iz dvorista...
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: fiat 850 sport coupe

Postod super 600 » Uto Jan 05, 2010 12:08 pm

Sad ste mi baš zaboli špenadlu u gu'icu! A taman sam rešio da se malo manem ovih stvar! :lol: Teško žabu u vodu naterati. Onaj motor Hemi nema veze sa Alfom. Abarth je godinama na Fiatove blokove postavljao slične glave sopstvene konstrukcije pod zajednničkim nazivom "bialbero" (700, 1000, 1300, 1600, 2000). Odoh da oposlim nešto pa se uključujem. Imam već (interesantno) puno ideja! :D
Korisnikov avatar
super 600
 
Postovi: 583
Pridružio se: Pet Dec 11, 2009 12:08 am

Re: fiat 850 sport coupe

Postod djape1977 » Uto Jan 05, 2010 1:53 pm

hmmm. trapovi su, koiko sam mogao da ustanovim, abartova sklepacina od delova raznih fiatovih trapova iz tog vremena, ali ima i delova specijalno pravljenih i livenih u malim serijama i po potrebi. u prevodu, trebalo bi sve to napraviti uz koriscenje delova od drugih modela do kojih se moze doci. kupovina abarth komponenti je iskljucena jer je sve sto ima na sebi abart oznaku skupo do zla boga. govorim o hiljadama evra kad bi bili originalni delovi. verujem da mi je moje dosadasnje iskustvo na temu trapova, uz savetodavnu pomoc starijih i iskusnijih, dovoljno da se to sve odradi.

motor je uglavnom jednostavna stvar. fiatov DOHC, 1.8 po meni pruza najbolje performanse. najbolji odnos precnik/hod klipa, fabricki je 107-111ks u zavisnosti od verzije, a bez mnogo mudrosti moze da ide na 130ks sto bi u ovoj prici bilo sasvim ok. imam tih motora i delova za njih, a i pomalo iskustva sa njima.

pitanje je koji menjac? trebalo bi da je poreklom sa vozila od stotinak KS, da je u origimalu bio na autu sa uzduzno postavljenim motorom i prednjim pogonom. padaju mi na pamet audi 80/100, alfa 33, reno 18 i moskvic aleko, ako je uopste imao 5 brzina? ima li jos neki auto sa tom konfiguracijom a da je kod nas lako dostupan? ne pominjite mi kojekakve egzotike, gde to da nadjem?
potrebno je da bude iz auta od oko 100ks jer kad bi na menjac predvidjen za 50ks (fabricki od 850) okacio 130ks, brzo bi mu dosao glave.
smer rotacije: fiatov dohc se okrece kontra od originalnog motora iz 850. znaci potreban je i menjac istog smera. kako se okrecu motori gore pomenutih vozila? sta se desava kad se ceo sklop motor/menjac, predvidjen da stoji napred, okrene za 180 stepeni i postavi nazad? dobijem 5 brzina za rikverc i jednu za napred? kako to resiti?


alternativa zezanciji sa motorima i menjacima: remontovan motor za abarth 1000 OT mogu da kupim za oko 1500e. vredi li onda zezati se sa ubacivanjem drugog motora? koliko je taj 1000 ot jak? kapiram da nema ni govora o obrtnom momentu, radi na nenormalno visoke obrtaje. koliko je pouzdan? da ne bude svai put kad ga nagazim generalka.


iskreno, abarth 2000 sa svojim drasticno rasirenim krilima mi se bas i ne svidja. radije bih nesto kao abarth 1300 ili nesto u ovom fazonu:
Slika
Slika
Slika
Slika
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 2:17 pm

- siguran sam da je bolje da imas tvoj 1.8 nego repariran abarth 1000, bez obzira na originalnost. to posmatram kroz kvalitet, pouzdanost i izdrzljivost.

- znam jos nekoliko menjaca ( uzduz motor-fwd ) ali su svi skupi i retki, Renault-Alfa-Audi, bilo koji od njih samo da je sto manji jer su ti dimenzije bitne, posto je i auto mali. ako se brines oko smerova, koliko se secam, zubcanici mogu da se preslazu i da dobijes 5 napred i jednu nazad, umesto obrnuto

- ako kazes da vesanje mozes da napravis, onda super.

- estetika je tvoj licni izbor, tu nema mesanja, mada mozda malo siri rubovi, to bi bilo ok





mada, lep je i sa ovakvim rubovima, nema sta

Slika
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod Sasha » Uto Jan 05, 2010 3:00 pm

Mene kod ovog auta jako brine balans, pogotovo ako se ubaci 1.8 motor. Napred je lak kao pero, sva težina je na zadnjoj osovini. Drugo, potrebno je uraditi kompletnu zamenu trapova, a samim tim širiti rubove zbog drugih poluosovina. Ima tu jako puno posla i isplati se samo ako sam radiš. Ozbiljan rolbar je obavezan, pošto je 850 sc strukturno jako slab i bilo koji jači motor, bez ojačavanja karoserije, bi ga rasturio. Meni je prvo palo na pamet ubacivanje Alfinog boxera 1.7 8v. Nisko težište, lakši motor od 1.8, vrti se kao nenormalan i ima jeben zvuk.
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Re: fiat 850 sport coupe

Postod super 600 » Uto Jan 05, 2010 4:04 pm

' ti banke i administraciju ove komendije od države! 'ajde sad da smirim živce i vratim se omiljenom slatkišu 850 SC. Moja razmišljanja se kruto inženjerski kreću ovako:
- Hemi je u pravu, vraćati taj auto u pravo stanje je deplasirano. Puno rada i para bez rezultata.
- A ako se već pravi neki efikasni i simpatiko bastard, dalje razmišljam nema nikakve potrebe da motor "visi" iza zadnje osovine. Sasvim lepo može da se postavi transverzalno, sa sve petobrzinskim menjačem i poluosovinama. Tako bi se doduše "uštinulo" malo od zadnjeg sedišta, koje pretpostavljam i neće preterano biti u funkciji. Pozitivni rezultati su bolji raspored težine i ležanje na putu. Prvo što mi je palo na pamet od kombinacija je motor- menjač iz 128 SC, 1300 ccm i 75 KS, koji se čas posla dotera do 100 KS i puna kapa za uživanje.
- Unutrašnju strukturu lepo ukrutiti u limu i uz pomoć par cevki koje bi obuhvatile i diskretni kavez za vozača.
- Prednja i zadnja krila i poklopac prtljažnika (vidi se da je truleks) izvesti u plastici.
- Veliki sam protivnik selidbe vešanja sa drugih vozila. To RADI, ali nikad kako treba. Za vešanje stojim na raspolaganju, kao i za dizajn i oblikovanje i izradu kalupa i krila.
Evo, malo sam nabacao teza pa izvolite!

Slika

Ovo je zadnje vešanje koje sam radio za super 600 i radilo je kao zver.
Korisnikov avatar
super 600
 
Postovi: 583
Pridružio se: Pet Dec 11, 2009 12:08 am

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 4:21 pm

I Sasha je u pravu kad kaze da je balans potencijalan problem ali ako se motor postavi transverzalno sa menjacem ispred ( da ide na ustrb kabine ) onda ce i pored vece tezine, neka ravnoteza biti ocuvana. Na kraju krajeva, ako je Porsche mogao da serijski pravi balaste na ranim 911, ne vidim sto to ne bi mogao i Djape... ;)


Sa druge strane, mislim da Alfin boxer ne bi mogao da stane, suvise sirok blok za suvise usku karoseriju...
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod Sasha » Uto Jan 05, 2010 4:45 pm

Pa logično je da ako se motor postavi ispred zadnje osovine tj. ka sredini, da će problem balansa biti rešen ali to opet za sobom povlači velike prepravke. Te rane 911 su katastrofalno ležale, balast tu ne pomaže mnogo, a i dodaje težinu.Ta njihova koncepcija da motor visi iza zadnje osovine je užasna, kasnije su to rešili elektronikom, pošto drugačije ne može. Jedino pravo rešenje je motor na mestu zadnjeg sedišta ali se dobija neupotrebljiv auto za svakodnevnu vožnju. Boxer bi stao uz male modifikacije na limu, a dobio bi dozu egzotike. 850 cs boxer 1.7 by Alfa Romeo, lepo zvuči :lol: :D ;)
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Re: fiat 850 sport coupe

Postod djape1977 » Uto Jan 05, 2010 5:59 pm

a ne, ne svidja mi se alfin bokser iz 1001 razloga. da si rekao alfin dohc pa i ajde, taj bar lici na abartov originalni dohc 1300 ili 2000.

varijanta sa poprecnim motorom mi bas i nije prirasla srcu, ima tu verovatno mnogo vise posla mada je i izbor mnogo veci. kad u abartu nisu menjali originalnu konfiguraciju motora i menjaca, kapiram da ni ja necu imati potrebe to da radim. zadnje sediste mi bas i nije bitno u zivotu inace.

sto se trapova i ostale pomoci tice, sve cu vas rado podsetiti na ovu pricu kad za to dodje vreme. kao sto rekoh, imam i ja pomalo iskustva na temu mehanike.

neki projekti na kojima sam ucestvovao i neki moji projekti...
Slika

Slika

Slika

razlika izmedju 850sc i abarth 2000
Slika

motor 2000 u originalnoj varijanti
Slika

motor fiat 2000 dohc u replika abart varijanti
Slika
Slika


enterijer replike
Slika
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: fiat 850 sport coupe

Postod djape1977 » Uto Jan 05, 2010 6:02 pm

sasha i hemi, ajde kad se najzad budete potukli, zovite me da gledam. uvek sam voleo dobar boks mec, samo dok nema udaranja ispod pojasa i ujedanja za usi...

sasha, bez uvrede, ali da hocu da ubacujem motor drugog proizvodjaca, uzeo bih lepo hondin V-tec i resio pitanje jednom za svagda
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: fiat 850 sport coupe

Postod trollhattan » Uto Jan 05, 2010 8:16 pm

Lepa ideja,dobra diskusija.Takav bi auto bio otrov.
Ja ipak nebih dirao svoj auto,jer je u takvom stanju da nemam sta da ulazem.
A ono je bogami zesci posao i zahteva vise raznih mahera.
Korisnikov avatar
trollhattan
 
Postovi: 604
Pridružio se: Ned Sep 06, 2009 8:31 pm

Re: fiat 850 sport coupe

Postod HEMI 426 » Uto Jan 05, 2010 8:43 pm

Ne znam koliko je Hondin Vtec dobra ideja zbog pipave glave i elektronike. Replika Abartha, cak i okvirna, bi trebala da bude cista mehanika ;)
Slika
Korisnikov avatar
HEMI 426
 
Postovi: 7348
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:38 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: fiat 850 sport coupe

Postod Sasha » Uto Jan 05, 2010 8:44 pm

Djape, to je samo jedan od predloga, kakvo crno vredjanje :lol: :lol: :lol:
Koliko vidim(po karteru) i ovaj 2.0 motor je na/iza zadnje osovine što nije rešenje. Ako već kažeš da ti zadnja sedišta ne trebaju onda je rešenje vrlo očigledno i možeš da trpaš šta hoćeš ;)
Korisnikov avatar
Sasha
 
Postovi: 3149
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:24 pm
Lokacija: Novi Sad
Oldtajmer: .....................................
1972. Gt 1600 Junior
1974. Alfa Romeo Bertone Gtv 2.0
1982. Alfa Romeo Gtv 3.0 v6
1985. Alfa Romeo Gtv 2.0

Sledeća

Povratak na Fiat

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost