[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4539: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3711)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4541: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3711)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4542: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3711)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4543: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3711)
Oldtajmeri | Forum • Pogledaj temu - Opel Ascona B

Opel Ascona B

Opel Ascona B

Postod mrva » Uto Jan 24, 2012 1:27 am

Opel Ascona b
u segmentu srednje klase automobila (kategorizacija toga vremena),proizvodila se od avgusta 1975 do avgusta 1981. Manji facelift 1979 u izmeni maske i hromiranih branika koji su zamenjeni plastičnim.
Prodavala se u verziji sa dvoje i četvoro vrata.

DxŠxV - 4.321m x 1.68 m x 1.38 m
pogon na zadnjim točkovima
rezervoar 50 litara
standardni naplaci 165 SR 13
motor uzdužno postavljen
četvorostepeni manuelni menjač (osim Ascone 400-petostepeni) ili trostepeni automatski

Motori: svi 4 cilindra,2 ventila po cilindru (osim Ascone 400 koji je bio 16 ventilski)

1.3 N 1.297 cm3, 60 KS /5800, 96 Nm/3800, 145 km/s, 8,9l
1.3 S 1.297 cm3, 75 KS/5800, 101Nm/4200, ------------------
1.6 N 1.584 cm3, 60 KS/5000, 103Nm/3000, 145 km/s, 9,9l
1.6 S 1.584 cm3, 75 KS/5000, 117Nm/3000, 158km/s, 9,0l
1.9 N 1.897 cm3, 75 KS/4800, 135Nm/2200, 158km/s, 9,9l
1.9 S 1.897 cm3, 90 KS-------------------------------------------
2.0 N 1.979 cm3, 90 KS/5200, 145Nm/3800, 168km/s, 10,8l
2.0 S 1.979 cm3, 100KS/5200, 153Nm/3800, 180km/h, 9,4l
2.0 E 1.979 cm3, 110KS/5400, 162Nm/3400, 182km/h, 8,4l
2.0 D 1.998 cm3, 58KS/4200, 115Nm/2400, 137km/h, 8,1l (dizel)

Model E,sa ubrizgavanjem (Bosch L-Jetronic) se pojavio januara 1980.

U februaru 1979, 1.3 motori su zamenjeni 1.2 motorima:
1.2 N 1.196 cm3 i 55 KS
1.2 S 1.196 cm3 i 60 KS

Informacije:
Wikipedia
Automobile-catalog.com
Ultimatespecs.com

O Asconi 400 naknadno


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
mrva
 
Postovi: 198
Pridružio se: Pon Jan 09, 2012 11:04 pm
Lokacija: Petrovaradin
Oldtajmer:

Re: Opel Ascona B

Postod mrva » Pon Feb 06, 2012 7:23 pm

Ascona b 400 / rally

Projekat koji se razvijao uporedo sa Mantom b 400, 1980-81 godine, a u kojem su ucestvovali Irmscher, kao stilista enterijera i ekterijera i Cosworth. Irmscher je uradio sve prepravke karoserije,kako estetska,tako i potrebna olaksanja.
Cosworth je razvio 16-ventilsku glavu za Opelov 2.0 motor, koji zbog tehnickih poteskoca je koristio bregastu osovinu 2.3D motora, vece klipove i klipnjace i prerastao u 2.4E motor koji se ugradjivao u oba modela. Trgovacki modeli su imali snagu 106 kW pomocu Boschovog sistema ubrizgavanja (GSi, GT/E), a trkacki snagu od 169 kW. Moguca je bila dogradnja na cak 250 kW uz koriscenje standardnih delova.
Zvanicno rodjena marta 1978, nakon dve godine dobijanja potrebnih dozvola i homologacija je zapocela proizvodnja i proizvedena u 5516 primeraka. Nastala je na karoseriji Ascone b sa dvoje vrata.


Izvori:
Wikipedia
Ultimatespecs.com
www.mantaworld.com
www.rally-info.com za podatke o takmicenjima

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
mrva
 
Postovi: 198
Pridružio se: Pon Jan 09, 2012 11:04 pm
Lokacija: Petrovaradin
Oldtajmer:

Re: Opel Ascona B

Postod Ante V8 » Sre Dec 24, 2014 1:52 pm

Kolega samo bi ispravio jednu sitnicu.
1979 OPEL uvodi OHC motor i 1.2 N i S OHV zamjenjuju modernim 1.3 OHC motorom.
Za slijedeće motore 1.2N i S OHV,1.3 N OHC i 1.6N CIH je korišten lakši zadnji most sa tanjim poluosovinama ,te manjim 200mm dobošima omjera 4.2 i 3,89 .
Dok ostali motori uključujući 1.3 S OHC 75KS su imali jače zadnje mostove i deblje poluosovine i veće doboše od 230 mm.Omjeri diferencijala su bili različiti od 3,89-3,44 ovisno od motora i opreme te tržišta isporuke.
Korisnikov avatar
Ante V8
 
Postovi: 225
Pridružio se: Sub Dec 06, 2014 7:31 pm
Oldtajmer:

Re: Opel Ascona B

Postod mrva » Čet Dec 25, 2014 10:38 pm

Naravno! ;)
Korisnikov avatar
mrva
 
Postovi: 198
Pridružio se: Pon Jan 09, 2012 11:04 pm
Lokacija: Petrovaradin
Oldtajmer:


Povratak na Opel

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron