BMW2002 misljenje

Mercedes-Benz, BMW, Porsche, Opel, Auto Union, Volkswagen und anderen...

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Sre Jun 25, 2014 6:49 am

Slika
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Sre Jun 25, 2014 6:49 am

Slika
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Sre Jun 25, 2014 6:59 am

Uspeo sam da postavim slike!!!
Znam da se mnogima od vas nece dopasti ono sto vidi-auto nije originalni oldtajmer,ali tako mi se dopalo da ga sredim.Imam jos dva bmw-a 1602,tako da cu sledeceg sredjivati da bude u so originalnijem stanju,a ovaj sam radio za svakodnevnu voznju.
Ovo srto vidite na slikama je auto isprskan tecnim cementom,da bi bio sto ravniji a i da gitovi ispod ne "povuku"vremenom sto obicno rezultira pojavom talasa.
Punih 10 meseci radim na njemu,bukvalno je u jednom momentu SVE bilo skinuto sa auta,bila je gola skoljka.Svaki detalj,svaki ugao ili cosak je obradjen,prvo obicnim antirostom pa zatim WURTHOM konvertorom rdje o kom sam pisao.
Na motoru naknadno zamenjeni:
-vodena pumpa
-SVA gumena creva
-lezajevi alternatora
-semering radilice
-cetkice alternatora
Kupio sam SVA kociona creva,nova,(holenderi odgovaraju od golfa dvojke), i nove kocione plocice.Sad trebam odneti paknove na lepljenje,narucio sam nove zadnje kocione cilindre( 850 din komad),a zatim cu naruciti gumice prednjih kocionih cilindara(rade se po narudzbini u Zrenjaninu,tako sam nacuo).
Glavni kocioni cilindar cu takodje kupiti nov.

Hajde pisite :oops:
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod beogradski_fantom » Sre Jun 25, 2014 10:39 am

U nekom drugom slucaju solidno bih te iskritikovao, ALI, posto je auto u startu vec bio radjen vise puta, i nije sa bas nalazio u ekstra stanju, sva ova neoriginalnost na njemu nije toliko strasna. Mada iskreno, sta si mu stavljao ovu odvratnu plastikariju od branika... bez toga je lepsi. Pazi da ne preteras sa gitom jer ako je sutidi po slikama, ima ga poprilicno. Kostao te sigurno dosta, kosta ce te jos, ali upamti samo jednu stvar - ovo sto radis radis za sebe, jer trziste za prodaju ovakvih vozila voma je skuceno. Ako ga ikada budes prodavao, racunaj da ces biti u debelom minusu, pod uslvom da ga uopste prodas. Eto toliko...
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Sre Jun 25, 2014 4:19 pm

beogradski_fantom je napisao:U nekom drugom slucaju solidno bih te iskritikovao, ALI, posto je auto u startu vec bio radjen vise puta, i nije sa bas nalazio u ekstra stanju, sva ova neoriginalnost na njemu nije toliko strasna. Mada iskreno, sta si mu stavljao ovu odvratnu plastikariju od branika... bez toga je lepsi. Pazi da ne preteras sa gitom jer ako je sutidi po slikama, ima ga poprilicno. Kostao te sigurno dosta, kosta ce te jos, ali upamti samo jednu stvar - ovo sto radis radis za sebe, jer trziste za prodaju ovakvih vozila voma je skuceno. Ako ga ikada budes prodavao, racunaj da ces biti u debelom minusu, pod uslvom da ga uopste prodas. Eto toliko...


Jako cenim tvoje misljenje,drago mi je da si video slike.
Ima gita na autu,ali ni priblizno koliko je imao kad sam ga kupio.Slajfovan je mesec dana,da poskidam naslage i naslage gita koje su predhodnom vlasniku majstori nabacili.A i dobar deo delova limarije je odsecen i bacen(oplate vrata,pragovi,rubovi..).
Ja sam ga na ovim slikama skoro celog prelio tecnim cementom.Onda sam cekao 12 dana da se propisno osusi.Tecni cement u stvari sluzi za finis pred spric git,i ako se dovoljno saceka da usahne,on stvori jednu cvrstu celinu.Da mi se ne bi posle farbanja gitovi ispod njega vitoperili,sto je cest slucaj-ofarba se auto,bude prilicno ravan,i posle par meseci pojave se risovi i razni talasi.
Branik i plasticne pragove sam stavio da bi dobio neku varijantu specificnog auta,videces kad ga ofarbam da ce se sve to stopiti u jednu neoriginalnu ali ipak interesantnu celinu.Ofarbacu ga u plavu metalik boju,i ona je cudna,sam sam je zamesao.
Od prodaje znam da nema nista,jer prvo volim taj auto,sve sam potpuno sam uradio,mnogo sam se namucio,ali nije mi bilo tesko.Znam da cu ga voziti,trebalo bi da ovaj srebrni bmw ipak pobedi vreme,a mogao je otici u staro gvozdje.
Da ga ja nisam kupio,niko ne bi :lol:
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod Gruja » Sre Jun 25, 2014 5:32 pm

Ukusi se razlikuju tako da ne bih komentarisao nacin (stil) sredjivanja ali ne mogu da precutim za branik... Sve je to ok da hoces da imas auto koji se razlikuje itd ali mislim da sa tim branikom pravis OGROMNU gresku!

Ma koliko sve ostalo ispalo dobro to ce biti prva stvar koja ce biti uocena na autu i koja bode oci, u losem smislu. Ja licno obozavam taj prednji deo od 02 i mislim da ce auto izgubiti to sto ga cini upadljivim.

Po meni je mnogo bolje da ga ostavis bez prednjeg branika :D

U svakom slucaju, drago mi je da se rade 02-ke po Srbiji, imas moju podrsku :thumbup:

Puno srece u daljim radovima :wave:
Korisnikov avatar
Gruja
 
Postovi: 157
Pridružio se: Ned Nov 08, 2009 11:00 pm

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Čet Jun 26, 2014 5:45 am

Hvala Grujo na datom misljenju.U pravu ste obojica sto se tice branika i plasticnih pragova koje sam postavio preko fabricki limenih.Imam jos dva bmw-a 1602 koje cu srediti bas sto originalnije.Jedan od ta dva je kupljen od takoreci prvog vlasnika,covek ga je kupio 1971-e godine kad je auto imao samo jednu godinu starosti.I drzao ga je kod sebe sve do jesenas,kad sam ga ja kupio od njega.Taj bmw ima oznaku 1600-2,SVE na njemu je originalno,cak ima i niklovane ratkapne.Ali je limarijski dosta propao.Kad njega budem na jesen poceo da sredjujem,nece biti eksperimentisanja,dobice posle sredjivanje limarije sve svoje originalno nazad.
A ovog kako ga je nazvao fantom "srebrnog"bas radim onako sa apetitom,za moju dusu,i da se vozikam okolo sa njime,Cak sam kupio i DVD za njega,a planiram da ugradjujem i neku vrstu klime.
Dvojki je sve manje u Srbiji,eno u oglasima ima samo dve,traze za njih po 2800e,i ako ih ne prodaju ove godine,dogodine ce dobijati vise.
Bila je jedna narandzasta dvojka u oglasima,sredjivana kao replika alpine,covek je trazio 6000e pre mesec-dva,i vidim da je nema vise oglasima.
A u narednom postu cu pisati malo o licnom stecenom iskustvu sa ovim modelom u proteklih 10 meseci koliko ga sredjujem.
Poslednji put menjao stalker92 dana Pet Jun 27, 2014 8:19 am, izmenjena samo jedanput
Rezlog: nema potrebe da citiras poruku direktno iznad tvoje, podrazumeva se da odgovaras na nju
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Čet Jun 26, 2014 8:13 am

Ja cu sad pisati moje licne utiske,sto nikako ne mora biti u potpunosti tacno.To je samo jedno misljenje vise,i tako ga i treba posmatrati.Svaka sugestija,kritika,misljenje su dobrodosli.

BMW serije 02 je limarijski izuzetno cvrst auto.Nemacka fabrika je te 1966-te godine ocigledno imala jasnu politiku:izradjene su verovatno izuzetno skupe prese,koje su bukvalno SVUDA gde se pojavio prostor za to-ojacavale limove jednostavnim kanalima i usecima.Npr.ako uzmete obicnu tablu 1x1 metar crnog lima debljine 0.4 mm,uvek kad je uhvatite za ivicu i pokusate da je podignete,ona ce se uvijati.A taj isti lim samo po sredini presavijte tako da se stvori kanal,i podici cete tablu bez problema.BMW serije 02 je po mojoj proceni preterano ojacan auto.Mogu da zamislim sta se dogadjalo 70-tih godina kad se u bezazlenijim sudarima neki auto sudari sa ovim modelom bmw-a.Verovatno su vozaci pojedinih drugih marki automobila bili zaprepasceni sta im je u slabijem sudaru ostalo od auta kad ih udari mali bmw serije 02.
Ono sto je ispod svakog nivoa svakako je njihova fabricka zastita.Hemija je tu podbacila debelo,jer nije zastitila onako kvalitetan i cvrst auto-korozija je vremenom jela sav taj Nemacki trud.Zato ih i nema u prevelikom broju sacuvanih.
Ono sto sam takodje primetio-lim na ovom modelu je izuzetno kvalitetan,mozete obrusiti neku povrsinu i ona ce dovoljno dugo ostati cista.Uvijanje lima je skoro pa zanemarljivo.
Licno sam,eksperimenta radi,uspeo da obicnim elektricnim aparatom na peckanje i uz slabu amperazu sastavim dva lima na ovom modelu.

Pisacu malo o postupku resavanja problema oko limarije.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Čet Jun 26, 2014 8:35 am

Moj nacin zastite bocnih vrata auta bez peskiranja.

-Da bi ste uspesno zastitili vrata vaseg ljubimca,morate ih skinuti sa auta.
-Poskidajte SVE mehanizme,bocno i leptir staklo.
-Dobicete golu skoljku vrata
-Sipajte antirost(moze beohemikov)u bocicu sa pumpicom,i uspricajte(natopite)sve uglove,coskove,ispricajte ih svuda.
-Povremeno malim celicnim cetkama sastruzite mesta gde vam se cini da ima ozbiljnije korozije.
-OBAVEZNO okrenite vrata naopacke.Primeticete da se na mestu gde izlazi staklo nalazi DUPLI lim,idealno mesto za stvaranje korozije.Uspricajte sve.
-Kad vrata odstoje 24h,nemojte da vam bude zao da date 80e za wurthov konveror rdje.Isto i njega uspricajte na istim mestima.
-Kad njegova hemija odradi svoje,(prvo ce lim poplaveti,pa pocrneti),kompresorom ispricajte neku od zastitnih osnovnih boja koja je kompitabilna sa wurthovim konvertorom rdje(ta osnovna boja ne treba da u sebi sadrzi cink u vecoj meri).
-Ofarbajte unutrasnjost vrata bojom koja je na vasem autu,nemojte stedeti,jer boja ipak stiti lim.
-Kad vam unutrasnjost vrata bude pravilno zasticena,odradili ste veliki posao.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod beogradski_fantom » Čet Jun 26, 2014 11:53 am

BMW 2002 je vazio za automobil sa jako tankom limarijom za svoje vreme. Hteli su maksimalno da sacuvaju na tezini kako bi motor dosao do izrazaja. Naravno, BMW je BMW i kvalitet je neuporediv sa proizvodjacima srednje klase.

Sto se tice oglasa u Srbiji, nemoj ih uzimati previse ozbiljno. Ovde je neko pravilo da kada Mile hoce da proda auto, prvo gleda mobile.de, tamo vidi nesto od 10 soma, pa na osnovu toga formira cenu. Vecina toga sto se moze naci na netu je materijal za rasturanje i vredi taman na kilo. To ili preprodavci. Od svih modela 02 u Srbiji danas njih 10-15 vredi nesto. Ostalo otpisi.
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: BMW2002 misljenje

Postod Sale NS » Čet Jun 26, 2014 1:18 pm

Upravo to, u potpunosti se slazem sa fantomom od reci do reci.
Every single day, from dawn till dusk, you a find things to touch the heart and soul..Bmw A Way Of Life.
Korisnikov avatar
Sale NS
 
Postovi: 1001
Pridružio se: Pon Okt 05, 2009 9:54 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW2002 misljenje

Postod djape1977 » Čet Jun 26, 2014 11:48 pm

nedavno sam gledao jedan 1602, limun zuta boja, rastavljen da se uradi llimarija. auto je generalno u dobrom stanju za svoje godine.
konstrukcijski, meni koji sam navikao na fiate, nista posebno. ni jak ni slab. vrlo slicna konstrukcija fiatima 124 i 125 i 131. limarija je kilava kao i kod svih automobila te ere. fabricka antikorozivna zastita je vise stvorila probleme nego ih predupredila.
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Pet Jun 27, 2014 6:04 am

beogradski_fantom je napisao:BMW 2002 je vazio za automobil sa jako tankom limarijom za svoje vreme. Hteli su maksimalno da sacuvaju na tezini kako bi motor dosao do izrazaja. Naravno, BMW je BMW i kvalitet je neuporediv sa proizvodjacima srednje klase.

Sto se tice oglasa u Srbiji, nemoj ih uzimati previse ozbiljno. Ovde je neko pravilo da kada Mile hoce da proda auto, prvo gleda mobile.de, tamo vidi nesto od 10 soma, pa na osnovu toga formira cenu. Vecina toga sto se moze naci na netu je materijal za rasturanje i vredi taman na kilo. To ili preprodavci. Od svih modela 02 u Srbiji danas njih 10-15 vredi nesto. Ostalo otpisi.

Samo bi mi falilo da je imao deblji lim,i sa ovim sam se namucio :lol:
Sto se prodaje tice,tu sam potpuno neutralan.Neces verovati,ali ja sa ovim autom nisam do sad presano ni 1 kilometar.Kako smo ga skinuli sa slepa,upalio sam ga,otisao do prvog ugla ulice i vratio u garazu i od tad iz garaze izadje samo kad ga izguram napolje da ocistim radionicu.
Ja se cak NIKAD nisam ni vozio u bmw-u serije 02,nemam pojma kakvi su to automobili.A imam ih ukupno 3 komada.
Imao sam e21,i njega poznajem odlicno,ali 02 nikad.
Ako mi se ne dopadne kako se ponasa na putu i kako ide,gledacu da ga prodam.Na kraju,uvek postoji solucija da ga licno odvezem u Nemacku i ostavim kod brata u garazu,pa neka se on potrudi da tamo izvuce nesto,bilo koliko.
Ali,nesto mi govori da je auto odlican za voznju.
Sad cu pisati sta sam juce zamenio na njemu.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Pet Jun 27, 2014 6:07 am

djape1977 je napisao:nedavno sam gledao jedan 1602, limun zuta boja, rastavljen da se uradi llimarija. auto je generalno u dobrom stanju za svoje godine.
konstrukcijski, meni koji sam navikao na fiate, nista posebno. ni jak ni slab. vrlo slicna konstrukcija fiatima 124 i 125 i 131. limarija je kilava kao i kod svih automobila te ere. fabricka antikorozivna zastita je vise stvorila probleme nego ih predupredila.


Isti zakljucak sam i ja doneo sto se tice antikorozivne zastte.Recimo,golf 2 (kojeg nikad nisam voleo niti imao) je imao obican lim,ali je zato antkorozivna zastita bila stvarno vrhunska.Zato su i opstali do dana danasnjeg,a vozice se jos dugo.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Pet Jun 27, 2014 6:08 am

Sale NS je napisao:Upravo to, u potpunosti se slazem sa fantomom od reci do reci.

Ma samo da on ide dobro,necu ni pomisljati na prodaju.Ali,videcemo,pisacu i prve utiske sa voznje.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod beogradski_fantom » Pet Jun 27, 2014 7:17 am

oldvan je napisao:Samo bi mi falilo da je imao deblji lim,i sa ovim sam se namucio :lol:
Sto se prodaje tice,tu sam potpuno neutralan.Neces verovati,ali ja sa ovim autom nisam do sad presano ni 1 kilometar.Kako smo ga skinuli sa slepa,upalio sam ga,otisao do prvog ugla ulice i vratio u garazu i od tad iz garaze izadje samo kad ga izguram napolje da ocistim radionicu.
Ja se cak NIKAD nisam ni vozio u bmw-u serije 02,nemam pojma kakvi su to automobili.A imam ih ukupno 3 komada.
Imao sam e21,i njega poznajem odlicno,ali 02 nikad.
Ako mi se ne dopadne kako se ponasa na putu i kako ide,gledacu da ga prodam.Na kraju,uvek postoji solucija da ga licno odvezem u Nemacku i ostavim kod brata u garazu,pa neka se on potrudi da tamo izvuce nesto,bilo koliko.
Ali,nesto mi govori da je auto odlican za voznju.
Sad cu pisati sta sam juce zamenio na njemu.


Serija 02 je poznata po tome sto dosta dobro lezi na putu i u krivinama se ponasa kao i na ravnom, stabilno pod punom snagom. Pod uslovom da je auto ispravan, moze lako da parira i mnogim savremenim primercima. U svoje vreme je u klasi vazio za poprilicno startan auto sa 100 kmh za 10 sekundi. Danas je to normlano, ali tada je svakako bilo vredno paznje. Pod uslovom da se ne siluju i redovno odrzavaju, motor i menjac su mu neunistivi i mogu da guraju dok se kilometar sat ne obrne vise puta. Problem je medjutim sto je vecina dvojki koja je zavrsila u Srbiji trpela od loseg odrzavanja, bahatih vlasnika i raznih havarija. Jako je malo onih koji su svoje vreme proveli u normalnim usliovima voznje. Ima ocivanih, ali se nalaze cesto koliko se dobija i sedmica na lotou. Dvojka puno pruza ali i puno trazi. M10 od 2000 kubika jede minimum 15, i to pod uslovom da je savrseno nastimovan. Ima tu takodje jos dosta kvarljive robe u vidu elektrike, rezervoara koji truli, kedera i dihtunga koji pistaju itd... no racunaj da svaki stari auto trazi paznju i cesto odrzavanje pa i ovaj.

Ako te zanima, imam kod kuce jos delova za dvojke, originalnih i nekoriscenih. Posalji PP ako si zainteresovan.
Korisnikov avatar
beogradski_fantom
 
Postovi: 1508
Pridružio se: Pon Apr 20, 2009 11:52 am

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Sub Jun 28, 2014 11:25 am

beogradski_fantom je napisao:
oldvan je napisao:Samo bi mi falilo da je imao deblji lim,i sa ovim sam se namucio :lol:
Sto se prodaje tice,tu sam potpuno neutralan.Neces verovati,ali ja sa ovim autom nisam do sad presano ni 1 kilometar.Kako smo ga skinuli sa slepa,upalio sam ga,otisao do prvog ugla ulice i vratio u garazu i od tad iz garaze izadje samo kad ga izguram napolje da ocistim radionicu.
Ja se cak NIKAD nisam ni vozio u bmw-u serije 02,nemam pojma kakvi su to automobili.A imam ih ukupno 3 komada.
Imao sam e21,i njega poznajem odlicno,ali 02 nikad.
Ako mi se ne dopadne kako se ponasa na putu i kako ide,gledacu da ga prodam.Na kraju,uvek postoji solucija da ga licno odvezem u Nemacku i ostavim kod brata u garazu,pa neka se on potrudi da tamo izvuce nesto,bilo koliko.
Ali,nesto mi govori da je auto odlican za voznju.
Sad cu pisati sta sam juce zamenio na njemu.


Serija 02 je poznata po tome sto dosta dobro lezi na putu i u krivinama se ponasa kao i na ravnom, stabilno pod punom snagom. Pod uslovom da je auto ispravan, moze lako da parira i mnogim savremenim primercima. U svoje vreme je u klasi vazio za poprilicno startan auto sa 100 kmh za 10 sekundi. Danas je to normlano, ali tada je svakako bilo vredno paznje. Pod uslovom da se ne siluju i redovno odrzavaju, motor i menjac su mu neunistivi i mogu da guraju dok se kilometar sat ne obrne vise puta. Problem je medjutim sto je vecina dvojki koja je zavrsila u Srbiji trpela od loseg odrzavanja, bahatih vlasnika i raznih havarija. Jako je malo onih koji su svoje vreme proveli u normalnim usliovima voznje. Ima ocivanih, ali se nalaze cesto koliko se dobija i sedmica na lotou. Dvojka puno pruza ali i puno trazi. M10 od 2000 kubika jede minimum 15, i to pod uslovom da je savrseno nastimovan. Ima tu takodje jos dosta kvarljive robe u vidu elektrike, rezervoara koji truli, kedera i dihtunga koji pistaju itd... no racunaj da svaki stari auto trazi paznju i cesto odrzavanje pa i ovaj.

Ako te zanima, imam kod kuce jos delova za dvojke, originalnih i nekoriscenih. Posalji PP ako si zainteresovan.



Upravo zbog ovakvih tekstova odlucio sam da kupim ovaj moodel.Jedan moj drug iz srednje skole mi je takodje isto rekao da 02 ima odlicne vozne karakteristike.A i vremenom,sto sam ih vise gledao po internetu to su mi se vise dopadali ovi modeli.Jedno je sigurno:jos uvek se nisam pokajao,i jedva cekam da ga provozam.Jutros sam do 5 h bio u radionici i pod svetlom lampi sa led diodama proveravao gitovanje.Sutra po podne planiram da nabacim spric git,i tokom sledece nedelje ga farbam.
Ono na cemu od prvog dana insistiram kod ovog auta je tehnicka ispravnost.
Zamenio sam i komplet prednjih lezajeva na tockovima.
Ono sto me je malo iznerviralo je cinjenica da su prednji spoljni konusno valjkasti lezajevi ISTI kao od opel kadeta koji ih koristi na zadnjim tockovima.Mogao sam da kupim jeftinije :mrgreen:
Menjao sam i semeringe na prednjim glavcinama koji sluze da ne ulazi prasina u glavcine.
Pitanje je kakvi su lezajevi u zadnjim glavcinama,i njih bi zamenio.
Ako nesto moze da me iznervira u voznji to je kad lezajevi tockova "pevaju".

Sad cu ti poslati pp.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod 911s [SK] » Sub Jun 28, 2014 11:03 pm

Nemaš potrebe da menjaš originalne delove iz prve ugradnje koji su dobri, posebno kada uzmeš u obzir da im bilo koji kasniji zamenski nisu ni prineti po kvalitetu.
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Ned Jun 29, 2014 9:54 am

911s [SK] je napisao:Nemaš potrebe da menjaš originalne delove iz prve ugradnje koji su dobri, posebno kada uzmeš u obzir da im bilo koji kasniji zamenski nisu ni prineti po kvalitetu.

Ja sam u pauzama limarijskih radova radio mehaniku,i rastavljanjem prednjih glavcina video da su bas ti spoljni lezajevi prednjih tockova imali riseve u kosuljicama.Nisam ga vozio,ali sam siguran da su lezajevi pevali,narocito prednji levi.
Sto sam vide gledao,sve vise sam nalazio zamorene delove,i kad sam vec usao u ovu pricu,onda cu ga zavrsiti da bude potpuno ispravan.
Ne znam kako ce ispasti kad ga ofarbam,ali bar racunam na to da ce biti mehanicki skoro pa savrsen.
Mozda ce prelaziti dnevno po 50 km,ako mi se bude dopao.
Da li neko zna dimenzije zadnjih lezajeva na tockovima?
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod bmw e21 baur » Ned Jun 29, 2014 6:43 pm

Lepo je vracati dusu nekom trulezu koji je stajao na nekoj livadi, ispod neke nadsresnice ili cuvan od prethodnih vlasnika u garazama u kojima se regulise temperatura,ali mi je krivo kada se automobili prodaju "preko" ,jer je ovo trziste i ovako osakaceno sa automobilima koji su u grupi oldtajmera. Nije mi namera da bilo koga vredjam,samo iznosim svoje misljenje na sajtu ljubitelja oldtajmera.
Korisnikov avatar
bmw e21 baur
 
Postovi: 138
Pridružio se: Ned Nov 06, 2011 9:15 pm
Oldtajmer: bmw e21 320/6 baur

Re: BMW2002 misljenje

Postod boscha » Ned Jun 29, 2014 7:21 pm

Generalno BMW do 1983 je ono sto mene "radi" I imam respect prema svakom ko se upusti u rad na nekom od starijih modela....
Licno, spremam se za rad na e21-ci, trenutno sam u fazi sredjivanja garaze I nabavke delova, bukvalno sa svih strana sveta...

Inace, misljenja sam da restauracija vredi jedino ako se auto vraca u izvorno stanje, ali postujem I drugaciji pristup I misljenje.
Vracao ga u original Ili ne - to je trcanja maratona a ne trke na 100 metara, tako da, kolega - polako I strpljivo sa 2002-jkom.
Ono sto meni malo smeta - je sto si glavni detalj 60-tih I 70tih uklonio - a to je hrom I zamenio ga 90-tim I 2000-tim - plastikom, na branik mislim, al OK, vredno je postovanja posao u koji si krenuo I imas moju podrsku.
Korisnikov avatar
boscha
 
Postovi: 178
Pridružio se: Sub Okt 29, 2011 6:51 am
Lokacija: Belgrade
Oldtajmer: BMW E21 315 (1983)

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Pet Jul 04, 2014 7:01 am

bmw e21 baur je napisao:Lepo je vracati dusu nekom trulezu koji je stajao na nekoj livadi, ispod neke nadsresnice ili cuvan od prethodnih vlasnika u garazama u kojima se regulise temperatura,ali mi je krivo kada se automobili prodaju "preko" ,jer je ovo trziste i ovako osakaceno sa automobilima koji su u grupi oldtajmera. Nije mi namera da bilo koga vredjam,samo iznosim svoje misljenje na sajtu ljubitelja oldtajmera.

Ja sam toliko volje,truda,znanja,preciznosti uneo u ovaj auto koji trenutno zavrsavam,da cu svakom dati da ga provoza ali ga nikad necu prodati.Jednostavno,uspomena sa kolko sam ljubavi prema njemu sredjivao deo po deo je jaca od novca.
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Pet Jul 04, 2014 7:05 am

boscha je napisao:Generalno BMW do 1983 je ono sto mene "radi" I imam respect prema svakom ko se upusti u rad na nekom od starijih modela....
Licno, spremam se za rad na e21-ci, trenutno sam u fazi sredjivanja garaze I nabavke delova, bukvalno sa svih strana sveta...

Inace, misljenja sam da restauracija vredi jedino ako se auto vraca u izvorno stanje, ali postujem I drugaciji pristup I misljenje.
Vracao ga u original Ili ne - to je trcanja maratona a ne trke na 100 metara, tako da, kolega - polako I strpljivo sa 2002-jkom.
Ono sto meni malo smeta - je sto si glavni detalj 60-tih I 70tih uklonio - a to je hrom I zamenio ga 90-tim I 2000-tim - plastikom, na branik mislim, al OK, vredno je postovanja posao u koji si krenuo I imas moju podrsku.

Hvala druze na podrsci.I jedva cekam da ga konacno zavrsim i okacim slike.
Kad budem okacio slike,zamolicu SVE vas koji ste me podrzavali da ISKRENO napisete na sta auto lici.
Meni se dopada,ali sve manje podseca na oldtajmera,vise na nesto cudno ali ipak prepoznatljivo.Jos ako bude dobro isao,kako sto ocekujem,ima da mu cesto menjam setove guma jer bas nameravam da ga svakodnevno vozim. :D
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Uto Avg 26, 2014 5:41 am

Slika
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

Re: BMW2002 misljenje

Postod oldvan » Uto Avg 26, 2014 5:44 am

Pisite vasa misljenja,auto je gotov i vec se vozim uveliko sa njime.
Slika
Korisnikov avatar
oldvan
 
Postovi: 103
Pridružio se: Ned Avg 04, 2013 12:13 am
Oldtajmer: bmw 2002,bmw 1602,bmw 1600-2 florida

PrethodniSledeća

Povratak na Nemacka autoindustrija

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost