Ford Escort Mk2-pomoc

Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 02, 2011 11:54 am

Pozdrav svim clanovim, skoro sam video ovaj forum i mislim da je dobro sto se vlasnici oldajmera mogu okupiti na jednom mestu. I ja vozim jednog oldajmera, Ford Escort MK2 zapadno nemacki iz 1979 godine. Posedujem ga 15 godina a vozim aktivno 5, bio je to caletov auto pa sam ga ja jos od malena zavoleo.

Medjutim javi se veliki problem... :cry:
Posto imam taj auto jako dugo i kako je u srednje dobrom stanju, tokom dugih niz godina ima sam razlicite kvarove na njemu tako da sam pored majstora savladao dosta iz mehanike automobila. Moj Ford nosi masinu 1300 cmm, to je Kent x flow motor. Taj motor sam ubacio od Ford Capri Mk1 i remontovao ga, vozim ga nekih 50.000 kilometara. Medjutim on se razlikuje od Kent-a 1300 cmm koji je bio ubacivan u Escort Mk2, ima duzi blok sa duzim klipnjacama i razlikuju se komore na glavi i klipovima.
Pre nekih nedelju dana primetim da motor neradi stabilno, izmerim kompresiju i naravno nema je na prvom klipu. Izvadim motor i otvorim ga i ustanovim da su slomnjene karike i da je na moju nesrecu i klip izgoreo. :cry:
Nisam mogao da nadjem original klip pa sam stavio privremeno od drugog motora koji je 1300 cmm, naravno iz Escort Mk2. Ali naravno ima problema jer se klip razlikuje u komori za sagorevanje pa sam tim motor radi nestabilno na niskim obrtajima.

Pokusao sa da nadjme klip na par mesta i nisam uspeo, pa bih zamolio sve clanove za pomoc ako imaju takav kilp ili ako znaju ko je rashodovao takve fordove da mi se jave ovde na forumu ili na e-mail neskomilosavljevic@gmail.com
Klip je Fomoco-v, od Ford Capri Mk1 a saznao sam da su ugradjivani i u Ford Cortina. To je motor na prvoj specijali, precnik klipa je 81.5. A evo i slike kako izgleda, pa ako neko poseduje ili zna ko ima zamolio bih da mi se javi. Hvala unapred.

Slika

Slika
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod 911s [SK] » Sub Apr 02, 2011 12:19 pm

Postoje tri verzije tog 1.3 Kenta, sa 54, 57, 70 konja, prvi ima kompresiju 8.0 : 1 (takozvani LC - low compression), a druga dva 9.2 : 1 (HC).
Ali svi oni imaju isti prečnik cilindra i isti hod klipa, identično.
Znam gde se za 100 evra može kupiti ceo drugi Escort sa 1.3 motorom, doduše Mk1, ne znam da li je HC ili LC. Nisi napisao koju od te dve verzije si imao nekad a koju sad?
Da ti auto možda ne stoji ispod Beogradjanke? :)
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 02, 2011 12:51 pm

Znam im celu istoriju, rashodovao sam 3 komada MK2 i 2 komada Mk1 pa cak i jednog Caprija. Ja sam oduvek vozio ovaj Mk2 a inace sam iz Vranja. Neznam koje je tacno konjske snage ali proslo mi je kroz ruke vise od 6 motora i svi su isti jedino ovaj koji ja imam se razlikuje i naravno nemogu se naci delovi za njega. Inace imam jos jedan motor koji neznam jos uvek u kakvom je stanju ali prioritet mi je ako mogu da popravim ovaj koji vec vozim jer jos uvek nije iskoriscen, radilica i hilzne i karike su u dobrom stanju. Inace znam da postoje HC i LC motori, razlikuju se u glavama, glava motora koji zelim da popravim ima komoru oko ventila a postoji i glava koja nema komore-ventili su ravni sa glavom, i naravno ova druga je mnogo cesta a prva sa komorama jako retka kod nas.

Moj Escort je nosio LC 1100cmm motor a sad sam ubacio 1300 HC motor. Naravno, precnik cilindra za 1300cmm je isti i kod jednih i drugih ali razika je u duzini cilindra i duzini klipnjaca. Sad sam ubacio klip od 1300cmm LC privremeno pa mi pravi problem sto on ima vecu komoru za sagorevanje.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod Van » Pon Apr 04, 2011 6:03 pm

Kent je isao u eskorta MK3 1.3 . Derivat tog motora je isao u ford KA .
Sto se zezas sa popravkama , kupi i stavi bilo koji drugi fordov motor . Stavi 1.6 OHC iz siere , ili 2.0 .
Stavi 16 v zetec , ako hoces bas da ti auto ide .... Jeftiniji ti je motor , nego da popravljas taj star 30 i kusur godina koji ima komoru za sagorevanje u klipu. Pa to je prastar dizajn .
Klip ti je izgoreo zbog loseg paljenja ili siromasne smese . Ako krike puknu , one su samo pukle , ne povuku pola klipa za sobom
Korisnikov avatar
Van
 
Postovi: 117
Pridružio se: Pet Jun 18, 2010 5:13 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Pet Apr 08, 2011 2:27 am

Vec je dosta novca tokom svih godina ulozeno u taj auto, da sam bio stariji kad je bio kupljen napravio bih solidan auto. Sada posto je remontovan motor nekako sam vise za stanje sto blize fabrickom. Nisam ocekivao da i klip sagori, mada cale mi napravio problem, cuo u voznji kad su pukle karike i vozio ga i dalje nije se nadao da je to, tad je jos uvek imao neku kompresiju. Moguce da je sagoreo zbog slabe smese jer je nosio karburator od zastave 128, sticajem okolnosti dosao sam do fordovog karubatora za taj motor koji je u dobrom stanju pa se spremam da ga ubacim. Zasad sam zakrpio motor za osnovne potrebe ali i dalje trazim klip :)
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod Van » Sre Apr 13, 2011 5:03 pm

I dalje ti kazem , stavi OHC motor (siere, taunus ,...) . Ja ne bi vracao klip u moto r gde je vec jednom izgoreo . Da li je smesa , paljenje , glava ili sta vec drugo u pitanju ili jednostavno los materijal od koga su napravljeni klipovi. Verovatno ti u cilindar ima riseve od polomljene karike , tako da je i izgubio na kompresiji . I povrh svega to je smrdljivi kent , koji testerise kao dizel motor i nema nikakvu snagu
Korisnikov avatar
Van
 
Postovi: 117
Pridružio se: Pet Jun 18, 2010 5:13 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod 911s [SK] » Sre Apr 13, 2011 6:14 pm

Pa baš se ne bih složio to za Kenta, imao sam prilike da vozim dva sa pravim kilometražama ispod 150.000 km, kada su ispravni sa novim lancem i uljem nečujni su u leru, u ostalim obrtajima ništa bučniji od bilo kog drugog Fordovog motora istih godina, mali potrošači, za živahniju vožnju je doduše potrebno zavrteti ih iznad 3000 ali šta je tu loše.
1.6 HC u Escortu ide bolje od 2.0 u Taunusu, a o potrošnji i (danas nažalost bitnoj) registraciji da ne pričam.
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 16, 2011 12:41 am

Provereni cilindar, nema riseva (inace ne bih ga pravio da ima jer je suludo) i naravno stavljen je samo taj prvi klip iz 1.3 LC Kent-a na prvoj specijali, razlikuje se u komori za sagorevanje (to verovatno niko dosad nije radio, ali nisam imao drugo resenje odmah, privremeno je). Sto se tice kvaliteta Kent-a slozio bih se sa kolegom 911s, nisam imao prilike da radim sa Kent-om 1.6 ali imam dobro iskustvo sa 1.1 i 1.3 i kad se lepo odradi generalna sa original delovima, lepo se nasteluje, motor jako lepo i tiho radi. E sad to je motor ne tako velikih sposobnosti za ekstremniju voznju ali je OK za klasicni porodicni auto.Evo vec ga vozim i nema bitne razlike u snazi, jos uvek ne trosi ulje i ne duva. Inace ponavljam da u taj auto ne zelim da ubacujem drugi motor jer ga zelim u fabrickom stanju, inace kolega Van imam u planu da restauriram nekog Ford-ovog oldtajmera i da mu ubacim ozbiljniji motor ali to kad finansije dozvole.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod Van » Sub Apr 16, 2011 1:08 am

Nece dugo sa 3 ista i jednim razlicitim klipom
Korisnikov avatar
Van
 
Postovi: 117
Pridružio se: Pet Jun 18, 2010 5:13 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 16, 2011 10:13 am

Za sad ide mada upravu si kolega Van nezna se koliko ce tako da ide. Ionako sam pronasao ceo Escort Mk2 sa ocuvanijom sasijom i Kent-om 1.3 pa razmisljam da odem i da ga pogledam, smatram da je povoljan pa bih ga uzeo sa sebe.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod 911s [SK] » Sub Apr 16, 2011 12:11 pm

Svaka čast ako dole još uvek ima odličnih primeraka.
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod luci » Sub Apr 16, 2011 12:16 pm

nece dugo sigurno, na mom autu je neko to uradio pa mi je napravio cirkus samo takav... taj klip razlicit je pukao skroz oko kompresionog prostora..
Slika
Korisnikov avatar
luci
 
Postovi: 1569
Pridružio se: Sre Apr 08, 2009 12:52 pm
Oldtajmer: 1972 Ford Escort 1300 GT

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 16, 2011 3:40 pm

Sve je moguce, cesto ga vozim na autoput pod vecim obrtajima pa ce tad da pokaze, ili ce da radi ili ce nastati havarija koja ce taj motor poslati na otpad.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod Van » Sub Apr 16, 2011 9:18 pm

Batali se toga .Ako ti je bas stalo da vozis kent , skini ga sa neke fijeste iz devedesetih , ili sa ford KA . Nije bas 100 % isti ali u sustini kent .
A ja da se pitam stavio bi bilo koji drugi fordov motor , koji se kaci na te menjace . Svi fordovi 4 cil motori do zetec-e motora mogu da se zasrafe na bilo koji menjac za 4 cil . To j e 5 potpuno razlicitih tipova motora , a svaki sa svojim podderivatima ...
Ne znam odakle ti ideja da stavis jedna razliciti klip ? A sa sruge strane insistiras da sve bude oruginalno... Pa nije to RS1600 ili Lotus ili RS2000 ( ovo se da lako napraviti ) pa da insistiras da sve bude originalno ...
Korisnikov avatar
Van
 
Postovi: 117
Pridružio se: Pet Jun 18, 2010 5:13 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Sub Apr 23, 2011 1:31 am

911s [SK] je napisao:Svaka čast ako dole još uvek ima odličnih primeraka.


Ovde dole je to vozilo bilo omiljeno '80 - '90-tih, pogotovo na Kosovu. Verovatno je najvise tih modela bilo upravo ovde u odnosu na celu zemlju ( mislim samo na Srbiju). Ali nazalost ne tako dobro odrazvanje prozrukovalo je to da su otpadi pojeli 90% primeraka. :(
Licno mom auto je potrebna restauracija limarije (problem su patosi i grede) mada on to na moju veliku zalost ne verujem da ce doziveti a velika mi je zelja da vozim taj model mada mozda i uznem kroz nekoliko godina neki Taunus ili Capri pa sredim auto za sebe.
Sto se tice dobrih i ocuvanih Escort-a Mk2 ovde dole znam za dva, jedan i odrazvam, taj je u jaako dobrom stanju ali potrebna mu je samo zamena prednjih amortizera i blago poliranje, a drugom je potrebna mala restauracija radi zastite limarije inace je jos uvek kompletno u farbickom stanju. Par komada je u skorijoj proslosti zavrsilo na otpadima :( , a cetiri komada se jos uvek kotrljaju.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod 911s [SK] » Sub Apr 23, 2011 10:12 am

Jesu li svi obični Base - L ili ima i nekih zanimljivih primeraka?
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Ned Apr 24, 2011 12:21 am

Samo je jedan Ghia ostali su svi Base. Skoro sam imao u vlasnistvu jedan iz '76, mislim da je i on bio base 1.3L, taj je bio skinut sa sajma a ja sam mu bio treci vlasnik. Trebalo ga je farbati inace mu je sasija bila jako ocuvana ali motor mu je bio los... Inace moj motor sam skoro testirao na duzoj relaciji i pod malo vecim opterecenjem i razlika u snazi skoro je neprimetna, jos uvek nema problema zbog klipa, nadam se da ih nece biti :)
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod 911s [SK] » Ned Apr 24, 2011 1:07 am

Obavezno poslikaj taj Ghia pa okači na forum. :)
Ford weist den Weg.
Everything we do, it's driven by you!
Slika
Korisnikov avatar
911s [SK]
 
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 6:48 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: :::::::::
1963 Consul Corsair
1968 12M coupé
1969 12M
1969 Escort Mk1 2door
1971 Escort Mk1 4door
1970 17M
1979 Escort Mk2
1983 Granada Mk3 2.3 GL
1983 Sierra Mk1 Ghia
1998 Escort Mk6

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod NesaF » Ned Apr 24, 2011 11:13 am

Hocu, naravno, cim ga budem video, covek ga jako retko vozi.
Korisnikov avatar
NesaF
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 02, 2011 10:48 am
Lokacija: Vranje
Oldtajmer: Ford Escort MK2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod smajo podgorica » Pon Jun 06, 2011 2:43 pm

molim ako neko ima djelove za ford escort mk2 da mi se javi...
moj br tel je 069 315 321
ja sam smajo i iz podgorice sam...
ili na mail mucic07@gmail.com
pozz
Korisnikov avatar
smajo podgorica
 
Postovi: 1
Pridružio se: Pon Jun 06, 2011 2:30 pm
Oldtajmer: ford escort mk2

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod arsa » Sub Jul 14, 2012 11:29 pm

Pozdrav za forumaše :wave: ! interesuje me razvodna kapa za mk2 iz 1976-da kupim naravno,po mogućnosti novu.Izvinjavam se ako nisam na pravoj temi :crazy:
Korisnikov avatar
arsa
 
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Okt 25, 2011 10:32 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod arsa » Ned Jul 15, 2012 4:45 pm

Evo kad bolje razmislim treba mi i i alnaser za njega (eskorta mk2). da li paše alnaser sa nekog drugog eskorta-3,4? :wave:
Korisnikov avatar
arsa
 
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Okt 25, 2011 10:32 pm

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod goranisrael » Sub Okt 27, 2012 3:48 pm

pozdrav
evo i mene novog clana foruma
ja se nalazim u israelu i posedujem escorta mk2 1300 ku 1976 god
posto ga sredivam sada hteo bi znati dali mi moze neko pomoci u vezi delova trebami hladnjak ,koceoni cilinder sa dve rupe i vakum
zadnji koceoni cilideri
prednji cilinderi
ali naj bitnije je hladnjak ostalo mogu da remontiram sam
i sve gume na trapu sto idu i zadnje hvala puno
Korisnikov avatar
goranisrael
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Okt 27, 2012 3:42 pm
Oldtajmer: ford escort mk 2 1300

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod goranisrael » Čet Okt 02, 2014 10:26 pm

Pozdrav svima kupio sam motor kent 1600 lc za ford eskort i staje bolje lc ili hc i sta mi treba da ga prepravim za hc
Korisnikov avatar
goranisrael
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Okt 27, 2012 3:42 pm
Oldtajmer: ford escort mk 2 1300

Re: Ford Escort Mk2-pomoc

Postod goranisrael » Čet Okt 02, 2014 10:28 pm

Pomozite mi da znam sta da radim sa njime posto moram da mu radim generalnu
Korisnikov avatar
goranisrael
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Okt 27, 2012 3:42 pm
Oldtajmer: ford escort mk 2 1300


Povratak na Mehanika

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron