Stranica 1 od 1

Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jun 30, 2014 1:56 pm
od spity 1500
Pretpostavljam da postavljam pitanje gde treba... Imam mali problem sa menjacem na mom Triumph Spitfire 1500... Kada u toku voznje prebacujem iz 4. brzine u 3. menjac "zakrci"... Sinhrone mi je neki "majstor" vec zamenio pa sam pribego starom triku - ubacio sam gusce motorno ulje, ali i dalje krci samo kada prebacujem u nizi stepen iz 4. brzine... Elem, da skratim pricu... Da li je neko imao posla sa nekim majstorem koji zna sa menjacima? :)

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jun 30, 2014 6:33 pm
od Zloca944
Goran menjac iz Zemuna,ako ti treba pusticu ti broj na p.p.
Meni je radio menjace za Porsche-e i odlican je.Radi sve vrste manuelnih menjaca.Nabavlja i delove,sve sto treba.

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jun 30, 2014 7:18 pm
od djape1977
preskoci ga, meni nije uspeo da uradi menjac za 132ku iz 3 pokusaja, na kraju sam ga sam uradio.

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Sub Jul 05, 2014 5:38 pm
od spity 1500
Dakle, najbolje sam... Ili kako nas narod kaze`U se` i u svoje kljuse` :)

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Ned Jul 06, 2014 10:03 am
od djape1977
znas zokija iz zarkova? dobar majstor, ali je puko na licnom planu. ima znanje, ali bez delova niko ne moze da ti to uradi.

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Ned Jul 06, 2014 8:51 pm
od stranac u noci
Duplo kvacilo sa odmerenim medjugasom prilikom vracanja u nizu brzinu i vozi i uzivaj... Ko ce to da ti popravlja. :?

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jul 14, 2014 3:06 pm
od spity 1500
stranac u noci je napisao:Duplo kvacilo sa odmerenim medjugasom prilikom vracanja u nizu brzinu i vozi i uzivaj... Ko ce to da ti popravlja. :?

Ucim duplo kvacilo sa medju gasom ali za sad bas i ne ide... :? Mozda manje krci, al krci...

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jul 14, 2014 3:14 pm
od spity 1500
Hvala na pomoci... Ostaje mi ipak da na zimu sa kumovljevim cicom uletim u garazu pa cemo da ga sredimo... Prava je privilegija poznavati ga! Preko 50 god mehanicar koji zna sve o starim vozilima! Ne radi vise pa ga treba zamoliti da krene a sad je pristao... Neki nazovi najbolji majstor u kraju u kom zivim 3 puta je radio na motoru - morala je generalka naravno... Posle 3 zamene dihtunga glave kada je ponovo pomesao vodu, odslepam Spitija do njega (160km slepanja) i Cica za 2 sata otkrije sta je problem i sredi! I sad vozim i uzivam! Nije mi on nego taj nazovi majstor radio menjac i to opet iz 3 pokusaja al je jedno sredio, a drugo ne radi... Muka je doci do pravih majstora!

Re: Servis menjaca

PostPoslato: Pon Jul 14, 2014 3:33 pm
od 911s [SK]
Malo je off, ali se tiče problematike - ovih dana dovodim u red jednog Taunusa, koji je već bio kod par kao majstora i poznavalaca starih Fordova... Razvodnik postavljen pogrešno, kao i paljenje naravno, smeša veze s vezom nema nego je namešteno samo da se motor ne ugasi, ima 100 konja a ide kao da ima duplo manje i trese se u leru samo što ne ispadne, zazor na ventilima ne postoji (listić od 0.05 mm ne prolazi, a bregasta nije u bloku pa da kažeš da se vremenom raštelovalo), skinuti i izgubljeni leptiri sauha, a kao posledica su i izgoreli ventili. Dalje, alternator i anlaser potpuno crkli, silent blokovi na prednjem trapu zamenjeni al trap nije ispravljan pa se su se sad i novi uštinuli, letva je bila za baciti al je ipak uradjen remont i ona je i dalje za baciti, ležajevi stradali i pretegnuti iako novih ima na sve strane da se kupe, navoj na ručici menjača zalepljen kao da svi ostali Fordovi u jedno 20togodišnjem periodu ne nose istu ručicu i sad ne može da se skine a ispala iz svih brzina... I posle kažu teško održavati stari auto...