moj oplo...

Re: moj oplo...

Postod V Z-101 » Pon Apr 04, 2016 9:30 pm

Svaka čast na trudu! :thumbup: Bit će to pila i po.
Korisnikov avatar
V Z-101
 
Postovi: 20
Pridružio se: Sub Jun 22, 2013 3:48 pm
Oldtajmer: Z-101

Re: moj oplo...

Postod UmetnostNaTockovima » Pon Avg 15, 2016 12:26 am

Napreduje li ova opasna gangsterska makina? Ovaj automobil ima da se nadje u balkanskoj verziji The Godfather filma.
Izradjujem crteze vaseg ili automobila iz vasih snova po narudzbini. Kontakt u inbox!
Korisnikov avatar
UmetnostNaTockovima
 
Postovi: 190
Pridružio se: Sre Dec 23, 2015 8:18 pm
Oldtajmer: Trenutno nemam vozilo u vlasnistvu, automobili snova -1959 Cadillac Series 62 Convertible i 1955-58 Bel Air

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Uto Avg 30, 2016 7:01 pm

nesto napretka je bilo :

idemo dalje.

skuhao sam kedere vodilice stakala zadnjih vrata u glicerinu da lakse se ugrade :

Slika

problem ih je nabiti u nosace malo :

Slika

nosaci stakala na sajlama.. malo su bili struli od stajanja na polu :

Slika

pa karton template za staklo :

Slika

pase karton :

Slika

staklo pase :

Slika

krenulo se oko motora :

prvo sa mog bloka (Series 1 motor) skinuto prednji nosac nosaca motora i sam nosac :

Slika

izrezao stari zupcanik dolje (Posto su na svima upresani na bregaste, a ovaj je bio seized as fuck) i scupao nosac dolje. zatim sam obrezao prsten okolo da mogu staviti taj isti na postojecu plocu novog motora , jer taj je series 2 , i nema tog nosaca , al vecina sitnica je istovjetna).

Slika

dijelovi kvacila i zvona sa starog motora. na staorm zamasnjaku sam dao istokariti nove rupe za series 2 motor i medjuprsten koji ce se upresat , tak da je zamasnjak fino u centru .

Slika

korpa stara je ispravna , samo smo ispolirali di ide tarni kuplung lezaj i prenitali staru lamelu.

stara ruka lezaja kvacila se pojela od godina koristenja :

Slika

pa smo nadovarili :

Slika

i izbrusili da je sad fino puna i nema lufta u vodilici na zvonu :

Slika

ruka lagera i lager spojeni. osiguraci su davno istrunuli , pa smo s 2-5 mm zicom za autogeno i tig varenje napravili osigurace . Drze :

Slika

nakon sto smo izvrtili motor , provjerili kompresiju . jedan usisni ventil na trecem cilindru nije dihtao....
skinuli smo sve s bloka :

Slika

ovo ide na pjeskarenje i cincanje (Ovo je mali dio toga) :

Slika

provjera zazora na ventilima je ustanovila da je nesto izmedju sica ventila i ventila :

Slika

usis 3 i 4 cilindra :

Slika

nakon ciscenja , usisavanja i opet mjerenja kompresije sve je 5. Jos jedna provjerica :

Slika

odustao od pjeskarenja i cincanja balansera cim sam skuzio da ima uber meku gumu izmedju. budem samo lagano polakirao u crno , kad ocistim :

Slika

skinuo sam ostatke nosaca koji su postojali i dao ih raditi :

Slika

I treba ovjes rastaviti i maknuti sa karoserije , jer se motor i getriba ugradjiva prvo , i onda samo ovjes stisne motor gore...

Slika

za ovaj tjedan , dosta .

P.S. Motor ne otvaramo , jer em mi se ne da cekati dihtung glave 3 tjedan koji kosta 130 eura, em motor je ociscen , dignuo je pritisak ulja , i ima kompresiju i drzi tlak sustav hladjenja. za prvi test run ostaje takav, u medjuvremenu ostaje u komadu.
P.S.S. Motor izgleda da je sa rekorda A 6 coupe-a. 90 ks po broju motora. Finih 40 KS vise od standardnog kapitan motora.



evo manji update :

stigao sun visor za kapitana :)

Slika

da lici nest ala ovo :

https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Kapi ... 1_(1951-53)_am_2009-10-13_ret.jpg

(Moj je starija linija , al kuzite bit xD :))

i video motora :)

Slika

dosli dijelovi sa pjeskarenja i cincanja :

Slika

nosac na zvonu :

Slika

dekl zupcanika i nosac gore :

Slika

druga strana gore :

Slika

novi nosaci motora :

Slika

ovjes dolje :

Slika

detalj . nakon gro godina jos se vidi kod dijela i oplo znak :

Slika

odmah sam skinuo i poluzje za kuplung da se ispjeskari i pocinca...nakon uspjesnog skidanja otkrio mazaliocu iu da jos ima masti xD :D

Slika


skinuo sve dijelove koji su se sa poda skinut dali za pjeskarenje i cincanje jer je odozdola jos dosta slican kapitanu koji je bio u zemlji , pa ce ici bitumen gore, da oni budu sjajni i lijepi :

Slika

Slika

detalj nosaca koji drzi motor u karoseriji :

Slika

motor je konacno unutra. medjutim , nemam slika. morao sam na klopu i cugu u klet.


evo par slikica :

ocekivah da ce postat nizi , nije :(

Slika

malo prasnjaf :)

Slika

getribce :

Slika

i unutrasnjost motora :

Slika


karterinjo se vadi van jer ne pase kak treba i nasjeda na most :

Slika

muljcek u njemu :

Slika

malo sranja i na pumpi :

Slika

karterinjo stari pase likE a GLOOOOVE :

Slika

SAMO RJESITI OVU RDJICU xD :D

Slika




cupanje vijaka s ispuha :

Slika

odlucih velike limove (KARTER , POKLOPAC VENTILA , POKLOPAC LIFTERA) kromirati...sto znaci ovo :

Slika

pretvoriti u ovo :

Slika

slika golom motora :

Slika

dosla druga tura s pocincavanja :

Slika

racva kocnice je malce trula :

Slika

pa smo ispjeskarili to :

Slika

pa krenuli ju rastavljati :

Slika

rastavljeno :

Slika

tlacni prekidac stop svijetla RADI!!!! :D

svecke s motora :

Slika

nozno stiskalo za paljenje motora.
ispjeskareno , pocincani metal , aluminij ociscen , stavljena nova opruga i voila :

Slika

nabavljen kocioni cilindar s cijelim tijelom : rastavljen :

Slika

uspio sam rastaviti (Fleksom) stari kocioni... sad imam sve dijelove osim gumica da slozim glavni kocioni cilindar :

Slika

sve na hrpici :

Slika

posto je kolega s foruma bero, dofurao dijelove iz maribora, trebalo je urediti i alnaser....

ovo je sto je pisalo na njemu :

Slika

rastavljen je ustanovljeno , da je skoro sve odlicno , osim pikse jedne. sto je zakon , jer dodje 3.5 kn :)

evo slikica rastavljanja :

Slika

kod bendiksa :

Slika

nakon toga sam ga ocistio , polakirao odvojene dijelove, popravio izolaciju , sastavio i isprobao :

Slika

i uglavljen na mjesto :

Slika


stavljao kuplung na mjesto i otkrio da mi nesta fali, ima previse lufta izmedju dvije poluge:

Slika

sjetio se jednog dijela kojeg sam nasao u blatu :

Slika

krenuo cistiti , razradjivati i voila :

Slika

ugradjeno :

Slika

slozio i saltung. poluzje i to... tak da sad mogu i mjenjat brzine , i nema lufta <3

Slika
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Zoza » Čet Sep 01, 2016 9:05 am

Mislim da bi ti pasovali osigurači potisnog ležaja od Moskviča 1500 odnosno 2140, pošto i on ima sličnu viljušku. Svaka čast za radove :thumbup:
Nemoj silom, uzmi veći čekić!
Korisnikov avatar
Zoza
 
Postovi: 351
Pridružio se: Pon Sep 27, 2010 7:17 pm
Lokacija: Beograd

Re: moj oplo...

Postod UmetnostNaTockovima » Pet Sep 02, 2016 10:08 am

Svaka cast, podrska za dalje, jedva cekam gotov auto!
Izradjujem crteze vaseg ili automobila iz vasih snova po narudzbini. Kontakt u inbox!
Korisnikov avatar
UmetnostNaTockovima
 
Postovi: 190
Pridružio se: Sre Dec 23, 2015 8:18 pm
Oldtajmer: Trenutno nemam vozilo u vlasnistvu, automobili snova -1959 Cadillac Series 62 Convertible i 1955-58 Bel Air

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Ned Sep 04, 2016 1:57 pm

Put do kresanja motora je bio trnovit... al upalio je....

ajmo redom :

semering na radilici je pasao dimenzijama od semeringa poluosovine peugeota 607 :D

Slika

Slika

Slika

karburator nazalost nisam uspio osvojiti na ebay aukciji , tak da sam pripasao V4 karb s modificiranom dizom .

Slika

ispuh je trebalo zadusiti i sloziti 2U1 :

Slika

karterinjo je bio brutalno trul :
pa krenimo :

Slika

Slika

cep sam nabavio od vau vau grupacije , pa je trebalo maticu sloziti na karter :

Slika

Slika

odfurao karter pocincati , nakon pocincavanja , jos se otvorilo rupica , koje sam zavario i krajni rezultat je ovo :

Slika

stigli mi limovi s kromiranja , nazalost, stanje lima je bilo katafakinstroficno , pa je kromiranje jos ispalo mckay...

Slika

malo diht mase i fiksiramo novi dihtung :

Slika

slika motora :

Slika

fun fact: rotor i kapa pasu od porsche 911 1967. good to know.

drugi dan paljenja vec sam kapitana prozvao muckim djubretom i da prestane tlaciti ovaj jadni napaceni narod :D

Slika
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Ned Sep 04, 2016 2:15 pm

https://www.youtube.com/watch?v=yapkk6y6ezo

isprike sto zvucim ko skolarka :D
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Rekord E1 » Pon Sep 05, 2016 8:41 pm

Cestitke za upornost i uradjen posao :clap: :thumbup:
Korisnikov avatar
Rekord E1
 
Postovi: 232
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 8:25 pm
Oldtajmer: Opel Rekord E1
Opel Commodore C

Re: moj oplo...

Postod UmetnostNaTockovima » Pon Sep 12, 2016 4:48 pm

Svaka cast na odradjenom poslu, divno zvuci motor, samo napred. Snimi i klip prve voznje, to se sada jedva ceka na mojoj adresi!
Izradjujem crteze vaseg ili automobila iz vasih snova po narudzbini. Kontakt u inbox!
Korisnikov avatar
UmetnostNaTockovima
 
Postovi: 190
Pridružio se: Sre Dec 23, 2015 8:18 pm
Oldtajmer: Trenutno nemam vozilo u vlasnistvu, automobili snova -1959 Cadillac Series 62 Convertible i 1955-58 Bel Air

Re: moj oplo...

Postod Dfast » Pon Sep 12, 2016 6:20 pm

Ova definitivno nije restauracija vec vaskrsenje.
Svaka cast na dosad uradjenom.
Ford GPW 1945: viewtopic.php?f=91&t=6031
Mahindra CJ3B 1968: viewtopic.php?f=91&t=6973
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 138
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: moj oplo...

Postod UmetnostNaTockovima » Čet Dec 01, 2016 5:11 pm

Gde je lepotica i kako napreduje?
Izradjujem crteze vaseg ili automobila iz vasih snova po narudzbini. Kontakt u inbox!
Korisnikov avatar
UmetnostNaTockovima
 
Postovi: 190
Pridružio se: Sre Dec 23, 2015 8:18 pm
Oldtajmer: Trenutno nemam vozilo u vlasnistvu, automobili snova -1959 Cadillac Series 62 Convertible i 1955-58 Bel Air

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Pon Jan 16, 2017 8:05 pm

Konacno nakon dugo vremena se nest desava...

Na secu je onaj rekordic , tamo sam nabavio gornji dio kucista termostata za motor :

Slika

ima cak i Opel starinski logo, taj logo je prestao se koristiti 1953 godine :

Slika

pa sam krenuo raditi dihtung :

Slika

Slika

pocincani ventilator i remenica :

Slika

naravno, reparirao sam vodenu pumpu. Nazalost nemam slika kak je izgledala prije , jer je opao camaro na mene s dizalice i puknuo mi mob na pola stari , al recimo da je stekala, da je osovina elektro bila zavarena za prsten koji drzi remenicu i da je rupa za vodu da curi kad gumigeleng prdne bila zavarena. sad je prakticno nova...

Slika

ploca od pumpe pocincana i onda polakirana jos. :

Slika

sve skupa nasarafljeno :

Slika

kiler se pripasiva :

Slika

I KONACNO. NAKON GODINU DANA I CIJENA OD 500-400 EURA, NASAO JEDAN GRIJAC UNUTRASNJOSTI U POLJSKOJ. ZA "SAMO" 120 EURA ...

Slika

Medjutim , taj kiler treba pripasati na kapitena. nosaci su kraci , nema grijanje stakala i to.. pa krenimo redom :

Slika

Slika

Pa amlo estetic uveme :

Slika

Slika

i skoro gotov dio. jos sam malo uredio ovo ispolirano na klapnama , al eto , izgleda ko kapitan grijalica.

Slika

Fun fact . U motor , hladnjak i grijac ide 15 litara rashladne tekucime , prvo sam ulio destilat da isprere sto ima u sustavu. bas zanimljivo...
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Смиљанић Никола » Čet Jan 19, 2017 3:57 pm

Боже мој, кад сам кренуо да пратим тему мислио сам да се зајебаваш са оном зарђалом гомилом гвожђа..
Свака част, ово није рестаурација, ни резерекција, ово је црна магија, некромансија...
Korisnikov avatar
Смиљанић Никола
 
Postovi: 11
Pridružio se: Pet Jan 06, 2017 12:16 pm
Oldtajmer: Ford Taunus XL 1973.god

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Čet Jan 19, 2017 8:08 pm

hvala.. a crn je ,i dijeluje mi magicn s oblikom. moguce da je crna magija :D


da mogu upaliti motor i da radi na mjestu dulje vremena da vidim koje su mu boljke morao sam staviti pumpu vode u pogon = novi remen i presloziti dinamu. dinamo je bilo zastekano. lageri se nisu dali okretat... pa sam rastavio ga :

Slika

promjenio lagere , promjenio cetkice, sve ocistio i isprao , podmazao , sastavio i voila :


Slika

Jel zna di bi mogao naci onaj maaaali regler koji se sarafio direkt na dinama? takav je kapitan imao u orginalu.

ocistio stari truli remen koji se nalazio na motoru i nasao ove oznake :

Slika

posto stari remen je duboko isao na koloture i imao gro lufta kad se napne , uzeo sam s ovim oznaka remen.

Slika

pase fino :

Slika

i detalj grijaca kabine s pedalom za paljenje motora.

Slika
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Ned Mar 26, 2017 10:55 am

rjesavam sitnice ispod haube jos uvijek.

slozio pin za zatvoriti haubu :

Slika

i nosac haube je bio a pickle. al srecom, upoznah legendu uz svedske , ciji je otac bio prvi vlasnik opela koji on posjeduje (Kapitan 1938) , pa mi je poslikao kak bi to trebalo izgledat u orginalu :

Slika

Slika

i moja verzija :D

Slika

Slika

nije prelose. sipka je bila donirana od jedne male Corse C koja se voli darivat xD :D

i delalo se dalje.

sajle od brisaca i km su bile ispjeskarene prije kojih cetiri godine. pa su stajale ... od brisaca je cak sajla ostala cijela u buziru , medjutim od km sata je strula iznutra. nakon nesto muke ocistili smo buzir :


Slika


pa smo ih dali pocincati :

Slika

covjek u Svetom Ivanu Zabno je napravio po uzorku sajlu unutanrju za km sat :)

Slika

pa ugradnja :

Slika

Slika

jel tko zna koja se smjesa koristila tipa u starim ladama i starim autima opcenito , za dihtanje spojeva di idu zice i crijeva prije pojave gume ? naime , kapitan ima jako malo tih guma, u orginalu i na slikama sve je zamusano tom nekom masom...

takojder, brave zadnje haube su bile raspadnute i desintegrirane . nakon ohoho trazenja nasao sam opruge koje pasu i slozili smo kucista itd.

Slika

i odmah to dali pocincati :

Slika


to je to. u planu je posto su rucice haube skupe ko suho zlato , jednu preostalu napraviti i popraviti , i onda izliti komade i sloziti si rucice nove ...

Slika




jel se radilo ? radilo se :D

iz nizozemske mi je covjek , koji mi stalno salje tehnicke diagrame i stvari poslao kvakicu bunkera sta ima viska , al koja je ostecena (model za kljuc) .

popunio rupe , i poslao na lijevanje :

Slika

Slika

uzorak za pin je moja stara kvaka...

Slika

slagao sam i torzionu sponu ... ovo je guma orginalna...

Slika

medjutim pase od oplo merive :D

Slika

takodjer. pakne su malo dobile po tamburi :

Slika

tarni sloj koji je od asbesta je morao jednostavno ici ca...

Slika

pa sam skinuo zakovice i maknuo ga .

Slika

trebalo je i cilindre rastaviti. prvo sam skinuo metalne prstene i vijke za stelanje potrosnje.
to je bilo puno grijanja , al uspijeh je bio na dohvat ruke xD :D

Slika


pa smo krenuli izbijat van dijelove :D

Slika

ovako izgleda 70-ak godina nediranja xD :D

Slika

dijelovi prednjih cilindara :

Slika

uzete mjere gumica :

Slika


i sta sada... hmmm. a nista, sad cemo sve to dati na cincanje :D

Slika

pa slozio sam gumicu i zube za cep za dekl ventila :

Slika

stavljen novi tarni sloj na pakne :

Slika

ocistio kucista cilindara kocionih. skinuo puknute vijke i popravio navoje , pa sve polakirao :
Slika

i mockup cilindra kak bi trebao izgledat i tijela cilindra pripremljenog z augradnju. najbolnija stvar u svemu je sto ovi u GUMA METALU mi nece prodat gumice. KOJE SRANJE. ....

Slika


i tak. gumice date na izradu...

ja sve postavio da ne pogubim dijelove...

Slika

i napravio cijevcice za stabilizator stangu prednjeg kraja..

Slika
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Re: moj oplo...

Postod Amigaboy » Ned Apr 16, 2017 1:30 pm

dalje se slajakalo. krenuo sam onak , da cu kupiti lagere za dobose tak da ono.. vise ne vise kotaci i da se fino okrece...
krenuli odmah problemi...
netko je ocito vec prije (Znaci u 60-ima ) nadovarivao da bi usao uzi lager, te je zbog toga vozaceva strana stajala na hero kojih 4 cm nagiba (Jeben camber xD :D )

Slika

a ni osovina nije u boljem stanju :

Slika

lageri su svi imali lufta po osovini i po glavcini...

ostecenja su bila brutalna :

Slika

nista..odluka je pala. izmjerio sam osovinu...promjeri su 27 i 18. lageri koji su pasali su bili zapanjujuci. Veliki lager je industrijski. pase odlicno. onak . TVORNICKI NA DIJAMETRE I SIRINU . Manji lager jedini u toj dimenziji osovine je za VAU VAU GNOJ modele. samo je prsten trebalo istokariti :


slika lagera (zapakirani su vau vau , par je ovih velikih. jedan sam veliki je lager koji je bio unutra. sta je bio imao lufta i onak, strunule kuglice:

Slika

slika dobosa kad su stigli sa strojne obrade. pociscen tarni sloj, uredjen prsten za manji lager. skuzih da su dva dobosa razlicita :

Slika

Slika

nakon brusenja, ciscenja , i lakiranja cink bojom :

Slika

dosle i gumice ... dao sam ih rqaditi , na kraju u ciaku nasao reparatur kit :

Slika

ugradjeno na ovjes :

Slika

sljedece s ovjesom ce ici opruge dolje da se pociste rukavci i ispjeskare opruge ...

kako to izgleda kad se stavi dobos gore..nastelavanje potrosenosti je epic jednostavno :

rupe u dobosu se direktno postavljene ispred vijaka za stelanje na cilindrima. epic dobro.

Slika

kocnice su na redu...

par sitnica od glavnog kocionog cilindra je dato na cincanje :

Slika


kuciste cilindra sam cijelog prelemio odozdola di je pustao. prelakirao u crnu boju...

Slika

Gumice prek ebaya il onih njemackih oldtimer ducana kostaju oko 80-90 eura. oni koji u hrvatistanu imaju cak i vise komada , ne zele prodat/dat za uzorak da se napravi (Jedan gospodin iz makarske) . pa sam istrazivao i otkrio da fleetmaster iz 1936-1945 ima ISTE ISTE GUMICE, DAPACE , NEPOVRATNI VENTIL JE ORIGINALNOG OBLIKA , A NE KAO PREPRODUKCIJE KOJE VOLE ZASTEKAT PRITISAK NA SUSTAVU I SKURITI SVA CETIRI KOTACA- tak mi gospodin iz nizozemske bar tvrdi da na njihovim 200 jura glavnim cilindrima svakih par godina moraju cupat ventil i zamjeniti gumicu unutra).. nista, set dodje 16 dolara . i 15 dolara shipping. jebo te hrvatski jal -.-

kutija osiguraca je isto precijenjena do bola. 90 jura. moja je blago katastrofa ...

Slika

al eto , imah par kutija osiguraca za stare aute , i malo know how-a , trufa, i prebacio te pinove :

Slika

fits like a glooooove :

Slika


i jedan mali video :D





[youtube]https://youtu.be/qRjFK65FXQk[/youtube]
Korisnikov avatar
Amigaboy
 
Postovi: 85
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 3:06 pm
Oldtajmer: Lincoln Continental MARK IV
Taunus P5 17M
Capri MK1 1700 GT
Opek Kapitan 1950

Prethodni

Povratak na Automobili članova

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron