Fiat 124 Sport Spider 1970

Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod braca23 » Uto Okt 02, 2012 9:42 am

Pozdrav, svima. Nisam dugo učestvovao u radu ovog foruma, ali me je Reanault Floride-tema inspirisala da i ja napravim temu o radovima koji se odvijaju na mom vozilu.

Slika Slika Slika

Mnogi od vas se verovatno sećaju ovog lepog automobila, a pretpostavljam da mnogi znaju i detalje o stanju istog.
Ukratko ovaj auto je moj omiljeni auto već dugo vremena. Konkretno za ovaj auto sam znao samo sa ulice, i kada sam video da je na prodaju, odlučio sam da ga konačno imam. Ispostavilo se da je on u mnogo lošijem stanju nego što sam ja ili bilo ko od vas (bar ko je o tome razmišljao) mogao da pretpostavim. Da bio je brižno uglancan spolja, ali nestvarno truo iznutra. Što se mene tiče toliko o tome. Kada sam se suočio sa tim, odlučio sam da ovaj auto za potrebe moje strasti i uživanciju moje porodice dovedem u red. I to je upravo ono što se već neko vreme dešava.
U narednim postovim ću prikazivati šta je do sada urađeno na autu, kao i ono što se u datom momentu radi. Naravno, ko god bude imao potrebu da da neki konstruktivan komentar ili savet, rado ću se odazvati.
Poslednji put menjao braca23 dana Uto Apr 25, 2017 10:19 pm, izmenjena 3 puta
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod Danilo » Uto Okt 02, 2012 9:55 am

svaka cast za odabir auta, kao i za pristup u sredjivanju, malo ljudi bi se usudilo da od onoga pravi auto. licno sam imao priliku da se uverim u strucnost radova i ne sumnjam da ce na kraju biti vrhunski restauriran. srecno u daljim radovima!
Korisnikov avatar
Danilo
 
Postovi: 332
Pridružio se: Sub Sep 04, 2010 9:52 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: 1981 Fiat Ritmo 105TC MK1
1991 Yugo Koral 55
1990 Mercedes 230CE

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod bzuva » Uto Okt 02, 2012 12:57 pm

Ojsa Braco, dobrodosao :D
Korisnikov avatar
bzuva
 
Postovi: 3176
Pridružio se: Ned Okt 25, 2009 1:21 pm
Oldtajmer: 1972. BMW 1602

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod braca23 » Uto Okt 02, 2012 9:51 pm

@Danilo - Hvala ti, i ja navijam za tvoje radove na Ritmu. :thumbup: Pa da se nakad provozamo zajedno kada obojica završimo kola. Inače što se tiče kvaliteta radova koji se trenutno izvode na kolima, doći će to na red, pa ćemo koju reč i o tome. ;)
@bzuva - Ćao drugar! :)

Moram priznati da ne posedujem mnogo fotografija pre početka radova, ali kada sam već krenuo od ovih koje imam, možda bi bilo zgodno da opišem u kom pravcu ću pokušati da vodim ovaj projekat. Na autu je po mom mišljenju po dosta originalnih detalja (exterijer/enterijer) sačuvano. Ipak neke stvari i fale.
Jedna od prvih dilema mi je bila - godina proizvodnje automobila, odnosno serija kojoj pripada. U papirima se vodi da je auto 1970. godište. Originalna pločica sa podacima vozila je bila u jako lošem stanju, pa sa nje neki od podataka nisu mogli da se pročitaju, ali na kraju sam nekako uspeo da dešifrujem da moj Spider pripada BS seriji i da je shodno broju šasije ipak proizveden 1971. godine.

Slika Slika

Na fotografijama iznad je prikazan Fiat 124 Sport Spider BS u originalnom izdanju. Po mom mišljenju to je dizajnerski najkompletnija verzija ovog Fiatovog modela. Obzirom da je reč o drugoj seriji, on je po pitanju nekih tehničkih i dizajnerskih detalja usavršen, a opet na sebi ima dovoljno hromiranih delova barem prema mom ukusu. Moj auto će izgledati kao auto na fotografijama, sa blagim intervencijama na nekim detaljima, koji mi se na originalnoj verziji inače ne dopadaju.

U tom periodu, paralelno su u Fiatu ugrađivali dve varijante motora od 1438ccm i 1608ccm. Moj auto je bio jedan od onih 1971. u koje je ugrađen motor od 1438ccm. Bio je to klasični i dobro poznat Fiatov agregat iz tog vremena sa dve bregaste u glavi i jednim dvogrlim napajanjem. Motor od 1608ccm je bio pojačani 1600 motor koji je već bio poznat iz Fiata 125. Jedna od najbitnijh razlika u odnosu na 1400, je bilo dvostruko vertikalno dvogrlo napajanje.

1438ccm
Slika Slika
1608ccm
Slika Slika

Motor koji sam ja zatekao u autu je bio od Fiata 132, zaveden na 1995ccm. Koliko sam se do sada uputio, 1400 mašinu je malo teže pronaći kod nas, lošije stoje stvari po pitanju rezervnih delova (u slučaju neke ozbiljnije havarije), a ni meni se baš nešto ne sviđa ideja da kada imam priliku, ne ubacim malo jači motor. Ipak 1600 motor da bi se sklopio poput originalnog, potrebno je izdvojiti ozbiljnu sumu novca, kako bih pronašao i platio sve delove koji prave razliku u odnosu na standardni 1608 motor (posebna originalna Fiatova usisna grana za dva vertikalna IDF karburatora, kućište bregaste, koje prima razvodnik na desnoj strani agregata, posebno kućište filtera za vazduh pravljeno samo za potrebe 124 Spider i 124 Coupe modela i verovatno još ponešto što do sada nisam skapirao). Pored tog problema, moje mišljenje je da je taj motor neobjašnjivo jak za jednog kabrioleta, pogotovo kada imam u vidu da u fabričkom uputstvu piše da sa tim motorom u 5. stepenu prenosa Fiat 124 Sport Spider razvija "preko 180km/h".
Zbog svega toga imam ideju da napravim kompromis između originalnog izgleda i veće kubikaže. Pokušaću da sastavim 1608ccm motor iz Fiata 125, koji spolja izgleda kao 1438ccm koji je originalno bio u vozilu. Koliko sam do sada shvatio, to je moguće, a o detaljima ću naravno pisati ovde kada dođem do tog dela posla.
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod Danilo » Uto Okt 02, 2012 10:05 pm

Pre nekoliko godina mi je jedan momak ponudio par IDF karburatora sa usisnom granom za tvoj motor, za neke dosta male pare, hteo sam da ih uzmem, ali se ubrzo predomislio i odustao od prodaje. Tada nisam znao da je taj set serijski isao na neki auto, vec sam mislio da je neka aftermarket izvedba neke tjunerske radionice za neki 125 ili 131 ili sta vec. Ja sam hteo da ih uzmem za druga, za Ladu Nivu sa motorom od 132.
Ako hoces, mogu pokusati da te spojim sa tim deckom, mozda se predomislio po pitanju prodaje...
Korisnikov avatar
Danilo
 
Postovi: 332
Pridružio se: Sub Sep 04, 2010 9:52 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: 1981 Fiat Ritmo 105TC MK1
1991 Yugo Koral 55
1990 Mercedes 230CE

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod Kiki » Uto Okt 02, 2012 10:07 pm

Najpre sve cestitke na automobilu :clap: I ja sam veliki fan kabrioleta,ali je tvoj auto u daleeeeeeeeeeko boljem stanju,tako da ce kod tebe zavrsnica da sledi mnogo brze nego kod mene.I hvala sto kazes da si inspiraciju nasao kod moje Floride :thumbup:
Korisnikov avatar
Kiki
 
Postovi: 403
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 3:05 pm

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod braca23 » Uto Okt 02, 2012 10:16 pm

@Danilo - Imaš PM.
@Kiki - Hvala na lepim rečima. :lol: Voleo bih da si u pravu po pitanju stanja mog auta, ali videćeš i sam kasnije u kakvom je zapravo stanju ... to se na ovim spoljašnjim prikazima ne vidi.
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod Kiki » Uto Okt 02, 2012 10:23 pm

braca23 je napisao:@Danilo - Imaš PM.
@Kiki - Hvala na lepim rečima. :lol: Voleo bih da si u pravu po pitanju stanja mog auta, ali videćeš i sam kasnije u kakvom je zapravo stanju ... to se na ovim spoljašnjim prikazima ne vidi.


Al si ga barem provozao pretpostavljam?A ja samo sklonim ceradu i cucim u njemu :lol:
Korisnikov avatar
Kiki
 
Postovi: 403
Pridružio se: Pon Apr 13, 2009 3:05 pm

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod OMP » Sre Okt 03, 2012 12:19 am

poz kolega po autu :)
kod mene je 1608 motor ali na zalost samo sa jednim dvogrlim karbom, sto i nije lose jer tako vizuelno izgleda kao 1400 motor sto je u stvari i islo na AC seriju 124ke, jedino je taj 1608 malo problem sa delovima tipa dihtunzi i sl. ali moze sve da se nadje ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji automobilizma u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
 
Postovi: 2560
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:16 pm
Lokacija: Krusevac
Oldtajmer: fiat 124 AC under construction

Re: Fiat 124 Sport Spider 1970

Postod braca23 » Sre Okt 03, 2012 9:18 am

OMP je napisao:poz kolega po autu :)
kod mene je 1608 motor ali na zalost samo sa jednim dvogrlim karbom, sto i nije lose jer tako vizuelno izgleda kao 1400 motor sto je u stvari i islo na AC seriju 124ke, jedino je taj 1608 malo problem sa delovima tipa dihtunzi i sl. ali moze sve da se nadje ;)

Pozdrav, drago mi je da smo se upoznali! Pomalo sam pratio šta si pisao o svojim kolima, pa sam u neku ruku upoznat. U svakom slučaju želim ti da uspeš da sačuvaš taj primerak na drumu. :thumbup: A opet ako bude prilike da nešto mogu da pomognem, biće mi drago.
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Pet Okt 05, 2012 1:48 pm

Kada se otvori poklopac motora Fiata 124 Sport Spider, trebalo bi da se zatekne neki prizor poput ovoga na naredne dve fotografije ... recimo.

Slika
Slika

Motorni prostor na mom autu je, složićete se, izgledao značajno drugačije.

Slika
Slika

Primetićete da tu ima raznih "inventivnih" momenata (poput sivog creva od veš mašine, koje bi trebalo da radi posao iberlaufa :shock: koje inače dominira drugom fotografijom). Sve je "besprekorno čisto i originalno". Gde god da pogledate, videćete zamenu za ono što treba da bude. :roll: Hajde čisto na blic da skrenem pažnju na spolja vidljive stvari : kablovi i el. instalacija na sve strane raskupusana, motorni prostor i mnogi delovi ofarbani nekom ne kvalitetnom crnom bojom koja se već ljuštila na sve strane, ugrađen neki mentolski (pretpostavljam) najjeftini akumulator, by pass koji ide od glave motora do hladnjaka :wtf: , čantra rashladne tečnosti izgleda kao da ima koleru ili bilo koju drugu veneru :lol: , kućišta filtera za vazduh nema jer je ugrađen motor od 2000ccm, koji je po rečima experta za te motore (našeg druga Djapeta) fizički viši u odnosu na odlivak 1600ccm za 2cm, pa originalno kućište filtera za vazduh ne može da stane pod ovaj oblik haube, sve prljavo i masno .... i tako.
Poslednji put menjao braca23 dana Pet Okt 05, 2012 3:59 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod Sale NS » Pet Okt 05, 2012 3:18 pm

Sa srecom u daljim radovima... :mrgreen:
Every single day, from dawn till dusk, you a find things to touch the heart and soul..Bmw A Way Of Life.
Korisnikov avatar
Sale NS
 
Postovi: 1002
Pridružio se: Pon Okt 05, 2009 9:54 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod djape1977 » Sub Okt 06, 2012 7:47 am

bio je poprilican svinjac pod haubom zaista, ali je bar motor sam po sebi bio dobar, dok ga nisu dohvatili neki drugi eksperti za fiate...

bypass od glave do hladnjaka je posledica bolimekurcizma. mrzelo ih je da potraze odgovarajuce crevo.

takodje, izjava eksperta za americke oldije da je fiatov DOHC "go k**** i ne ide nikako" je posledica toga sto je on (ili njegovi majstori) uzupcio motor tako da je omasio za 2 zuba na radilici, nekih 10tak stepeni...
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Sub Okt 06, 2012 4:40 pm

Kada već pominjemo motorni prostor i motor, važno je, onako usput, :) pomenuti da je motor, koji je bio u autu, doživeo veću havariju, posle možda svega 60-70 km vožnje. :o Nisam stigao da upoznam bilo šta na kolima, pa ni motor, a auto je već bio nepokretan.
Ja naradije ne bih ulazio u to kako je došlo do toga da radilica udari u "malu bregastu" i probije bok bloka motora, jer mi to sada nije ni važno. Auto je, po onome što ćete kasnije videti, svejedno morao da se radi, a ovo je samo bila "višnja na vrhu".
Na fotografijama je obeleženo mesto gde je radilica izbila malu bregastu i napravila rupu na desnoj strani bloka motora, kroz koju je mogla ruka da se provuče.

dan posle havarije
Slika
i jedno par nedelja kasnije kada je motor bio izvađen iz auta
Slika
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod djape1977 » Sub Okt 06, 2012 6:13 pm

ajde i to da kazem, kad je vec rec o fiatovom DOHC motoru:

nisam u zivotu video motor sa jasnije oznacenim reperima za zupcenje. prost kao pasulj.

sto se tice sudaranja male bregaste i radilice, to je posledica neznanja "majstora".

procedura zupcenja motora je sledeca:

sloziti remenice na repere.
nategnuti i zategnuti spaner.
OKRETATI MOTOR RUCNO (GEDOROM, OKASTIM KLJUCEM ITD) DOK RADILICA NE NAPRAVI NAJMANJE 3-4 PUNA KRUGA.
OTPUSTITI SPANER I PONOVO GA NATEGNUTI.

poslednja dva koraka su majstori preskocili i eto sta se onda dogodi...
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Pon Okt 08, 2012 8:07 pm

Danasnje novosti :
stigle lajsne koje idu ispod vrata a iznad "poklopca" sajtne

Slika Slika

Originalna pozicija lajsne.

Slika

Na mojim kolima nije bilo ni originalne sajtne, a kamoli originalnih lajsni. To sada do montaze ide kod Djapeta, cija radionica se trenutno bavi limarskim radovima na mom autu.

Slika

Pored toga, jos jedan lep detalj za moj auto je nabavljen danas kod istog coveka - taster sirene koji ce stajati na volanu. Plan je da znak sa lovorikama, koji moja 124ka ima na prednjoj masci, se nadje na volanu, rucici menjaca i eventualno cepovima felni.

Slika
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod stranac u noci » Pon Okt 08, 2012 8:34 pm

bas lepo! :thumbup:
Samo mene slusaj i daleko ces dogurati!
Inzinjer za oblikovanje kupaca i proizvodnju novih potreba.
Korisnikov avatar
stranac u noci
 
Postovi: 473
Pridružio se: Ned Okt 07, 2012 1:00 pm
Lokacija: Lepenski Vir
Oldtajmer: Zastava/Fiat 132 gls 1800, lancia k coupe 4.16 2000 turbo

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod Danilo » Pon Okt 08, 2012 8:55 pm

takav taster sirene imam na ritmu :)
Korisnikov avatar
Danilo
 
Postovi: 332
Pridružio se: Sub Sep 04, 2010 9:52 pm
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: 1981 Fiat Ritmo 105TC MK1
1991 Yugo Koral 55
1990 Mercedes 230CE

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod VladanD » Sub Okt 13, 2012 4:14 am

Druze odlican izbor auta .

I sam merkam dve 124ke Spider Obe AS.

jedna 1967 a jedna 1968 nazalost ova druga je precenjena jedino moze da posluzi kao donor delova .

Sve najbolje u daljim radovima .

Auto je u dobrim rukama.
Korisnikov avatar
VladanD
 
Postovi: 238
Pridružio se: Sre Jun 29, 2011 3:29 pm
Oldtajmer: Fiat 500A Furgoncino 1941; Alfa Romeo Duetto 1969;Alfa Romeo Spider 1971;Triumph Spitfire 1978; Alfa romeo Spider 1986; Yugo Cabrio 1992;

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Sub Okt 13, 2012 2:19 pm

@VladanD
Pozdrav drugar! Uvek je dobro upoznati makar i budućeg vlasnika Spider-a ovde u domovini :clap: . Da ne govorim o tome kako bih voleo da vidim neki od ta dva AS-a u drumskoj akciji 8-) . Ja sam rad da se umrežim sa svim vlasnicima Spider-a kod nas za rad razmene iskustava i druge ispomoći, kada je moguće. Ako dodješ u posed tih vozila, zovi slobodno, rado bih da ih vidim. Sa druge strane ako ikada budeš hteo da vidiš moja kola - nema problema. Važno je drugarstvo! :wave:

Da nastavimo serijal :lol: ...
Posle havarije sam odlučio da sam rasturim motor prvi put u životu. Ionako više nisam imao šta da pokvarim, pa mi je bilo skroz opušteno. U tom sam odlučio da potražim broj šasije, tamo gde bi trebao da bude, čisto da bih ga uporedio sa onim što je utisnuto na identifikacionoj pločici. Prethodni vlasnici su smatrali da broj šasije ne treba da se vidi, pa je bio zamaskiran gitom i bojom (vidljivo na fotografiji). Bilo bi dobro da je to bila jedina stvar na ovim kolima koja je maskirana gitom :| , ali o tome kasnije.

Slika

Ako je bitno za bilo šta, broj na šasiji se poklopio sa brojem na identifikacionoj pločici. 124 BS 0029661 je broj šasije jednog od 11361 vozila proizvedenog 1971. godine u koja je ugrađen 1438ccm DOHC motor sa oznakom 124AC.040. To je ono što sam ja uspeo da protumačim na ovom sajtu, a shodno broju šasije : http://www.international-auto.com/index ... =ad&aid=60

Započeta demontaža ... (obratiti pažnju na rešenje filtera za vazduh na karburatoru :roll: )

Slika

Demontiran karburator ...

Slika

... hladnjak ...

Slika
Slika

... akumulator ...

Slika

... ekspanzioni sud.

Slika

Još jedan "lep" detalj koji govori o načinu na koji je bio tretiran ovaj auto - nosač hladnjaka.

Slika

A tada sam naišao na jedno zanimljivo otkriće u prostoru iza maske. Tu je bila ubačena i zaboravljena gomila vazdušnih sirena sa sve mehanizmom. Čini mi se da to nisu originalne sirene, jer ih je predviđeno dve, a ja sam pronašao pet komada :crazy: .

Slika

Nastaviće se ... :D

Slika
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Čet Okt 18, 2012 2:20 pm

... demontirana usisna grana ...

Slika

Slika

... prepoznatljivi štitnik zupčastog kaiša ...

Slika

... reper za štelovanje bregastih i zupčanici bregastih ...

Slika

Slika

... alternator, koji je za divno čudo Magnetti Marelli ...

Slika

Slika

... nasavak sledi ...
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod djape1977 » Čet Okt 18, 2012 5:11 pm

sto si skidao remenice bregastih osovina?
alternator je 45 ili 55a?
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Čet Okt 18, 2012 5:30 pm

Pa remenice sam skidao iz ciste radoznalosti, a za alternator cu da proverim, nisam siguran.
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod djape1977 » Pet Okt 19, 2012 2:28 am

sta pise odozgo na glavi motora, izmedju 2. i 3. svecice?
nemoj na silu, uzmi veci cekic
j***** auto bez kardana
Korisnikov avatar
djape1977
 
Postovi: 4253
Pridružio se: Sub Okt 24, 2009 3:20 pm
Lokacija: Zemun
Oldtajmer: fiati: 124 sport, 131 mirafiori, 131 racing, 132 2000, ritmo 105, ritmo 130 abarth
lada: 2103 i 2104

Re: Fiat 124 Sport Spider 1971

Postod braca23 » Pet Okt 19, 2012 12:21 pm

Pretpostavljam da si na ovo mislio.

Slika
Korisnikov avatar
braca23
 
Postovi: 969
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 9:12 pm
Oldtajmer: FIAT 124 BS Sport Spider 1970.

Sledeća

Povratak na Automobili članova

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost