Ford Gpw 1945

Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Avg 27, 2014 11:58 am

Da i ja predstavim svog ljubimca, odnosno ono sto je do sada na njemu uradjeno.
Kupljen je sada vec davne 1978 u delovima kao rezerva za wilysa MB koji je bio u perfektnom stanju. Kao takav (u delovima) stajao je godinama, u garazi, ispod cardaka, svuda gde ne bi smetao. Posto je originalni motor tih godina bio vrednovan kao nerentabilan zbog svoje visoke potrosnje, potpuno ispravan i to original fordov, zavrsio je na otpadu kao reciklazna sirovina :( . Srecom ostali delovi su bili razbacani okolo i nisu nikom smetali pa su i sacuvani. I tako pre par godina poceh da planiram sklapanje ovog Gpw-a.
Par slika dok je jos bio u prvobitnom stanju:

Slika

Slika

Slika

Slika

Mnogo delova je falilo pocev od gibnjeva, amortizera, motora i svih tih sitnica koje su se vremenom pogubile. Problem je takodje sto je jeep sastavljen colovnim srafovima koji su kod nas tesko dostupni. Malo po malo delovi se se kupovali ali nisam kretao sa sastavljanjem dok nisam konacno nasao motor. Motor je kupljen konacno i to francuski wof iz francuskih vojnih rezervi koji iza sebe ima samo nekoliko radnih sati na probnom stolu.

Slika

Konacno osnova postoji i poceh sa radom.
Prvo sam svu limariju poslao na peskiranje. Veoma isplativa stvar jer stedi puno vremena a rezultat je odlican.

Slika

Slika

Sasija nije perfektna jer je jeep bio udaren napred i verovatno je i zato zavrsio na vojnom otpadu, ali nista preterano strasno i moze se popraviti.
Neke stvari je i potrebno dovesti u originalno stanje.

Slika

Mesto na kom je nosac kocionog cilindra, srecom nasao sam originalni nosac tako da ce i to biti sredjeno.

Slika

Na Fordovoj sasiji gotovo svuda je nalaze oznake Fo (Ford) sto jelte govori da je sasija izasla iz Fordove fabrike. Za one koji ne znaju, identican model MB je pravljen od Willysa i to u vecom broju. Kasnije je pravljen i u franscuskom Hotchkiss-u i to je najbolji jeep ovog modela iako kolekcionari ipak prednost daju Mb-u i Gpw-u.
Slika

Slika

...
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Avg 27, 2014 12:40 pm

Nakon peskiranja svatih da se ne sme duze cekati jer prvobitni sivi sjaj koji delovi imaju po zavrsetku peskiranja traje oko tri dana. Zatim se ta boja polako gubi i blage braon fleke pocinju da se vide. Sve sam delove prefarbao u temeljnu dvokomponentnu boju, neke u crvenu a neki u belu boju odmah posle peskiranja osim sasije koja je cekala nekih tri dana. Na ovoj slici dole mozete videti te braon flekice.

Slika

Karoserija,
Slika

Slika

Samo limarija je ispeskirana dok svi ostali sitni delovi su ocisceni rotacionom celicnom cetkom skroz do metala pa tek onda farbani temeljnom. Na slici dole recimo kardani pre i posle...
Slika

Slika

Uglavnom poceh sa sasijom, sto bi se reklo od pocetka, prvo farbanje a zatim popravka.

Slika

Nisam sve fotkao jer sam uglavnom bio zauzet radom ali ispravnjena je prednja poprecna greda, pozadi na sasiji su uradjena ojacanja, montiran prednji branik, zamenjen jedan nosac gibnjeva. Uglavnom za rad na sasiji potrebno je isbrusiti stare zakovice i varove, da bi se novi deo montirao ili stari ispravio. Ima ih dosta a umesto njih stavio sam malo kvalitetnije srafove sve dok ne dodjem u priliku da sve te zakovice ponovo montiram. Neki me uveravaju da sraf drzi kao i zakovica ali po mom nekim iskustvu to je daleko od istine.

Slika

Krajni rezultat pozadi sa ojacanjima,
Slika

Napred je bilo malo vise posla ali je na kraju ispalo dobro,
Slika
Slika

Zatim su na red dosli diferencijali, otvoreni provereni, ocisceni... Zamenjeni su semerinzi na kardanima, sipano novo ulje i to je to.

Slika

Slika

Glavcine cu montirati kasnije kad difercnijali budu na sasiji. Ono sto je impresivo je da se na ovom 70 godina starom vozilu gotovi svi srafovi odvijaju bez problema, Par njih sam zalomio i to na karoseriji, valjda jer su najizlozeniji spoljnim uticajima.

...
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Avg 27, 2014 1:06 pm

Zatim je usledila montaza, prvo gibnjevi sa mostovima,

Slika

Slika

Ostali sitniji delovi su takodje vec spremni manje vise,
Slika

Zatim je tu usledilo montiranje kocionica u upravljackog mehanizma. Sve je prakticno remontovano, svi novi kocioni cilindri sa cevima, crevima, paknovima. Glava upravljaca je dobila novu osovinu, dobosi i upravljacke glavcine nove semeringe. U glavcinama prenjih tockova zamenjeno je par konusnih lezajeva koji rotiraju prednje glavcine, sami lezajevi tockova su bili ok tako da nisu menjani nego su samo ocisceni ponovo podmazani. Poluosovine su ok i zajedno sa homokinetickim zglobovima su ociscene i podmazane.

Slika

Kardane sam isto pripremio, stari krstovi su ocisceni izduvani i nanovo podmazani, na jednom su mi falile dve kapice pa je stavljen novi.
Slika

Slika

Slika

Na kraju je ispalo otprilike ovako sa sve tockovima,
Slika

Zatim jos jednom u sivu temeljnu,
Slika

A zatim u sivo maslinastu,
Slika

Slika

Slika

Motor sam takodje ocistio i prefarbao u originalnu boju, tako da je i on spreman, originalno Fordovo zvono menjaca imam na menjacu tako da ga nisam farbao.
Slika

...
Poslednji put menjao Dfast dana Čet Avg 28, 2014 4:31 pm, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Avg 27, 2014 2:00 pm

Zatim je na red dosao menjac,

Slika

Nije imalo smisla da ga stavljam a da ga ne otvorim, i nisam pogresio,...

Slika
Poklopac je vec bio skidan ranije sto se dalo zakljuciti po srafovima koji su ga drzali, ploce za biranje brzina nema, druga je vec kupljena od zike iz Despotovca. Za one koji nisu imali prilike da vide ovako nesto, ova povrsinska rdja na zupcanicima nije problematicna, to se lako skine celicnom cetkom, vaznija su strukturna ostecenja, istrosenost zupcanika i mesta naleganja kojih na srecu nije bilo puno.

Reduktor je bio otvoren godinama ali u boljem stanju od menjaca, to ce se videti kasnije kad su oba detaljno rasturena,
Slika

A - Januar 24.1945 datum odlivka kucista menjaca,
Slika

Menjac je u sustini prost, bar za one koji su imali prilike da otvaraju ove savremene menjace, tako da nije bilo problema u rasklapanju,
Slika

Medjutim posla ima, odnosno delova za nabavku ima dosta. Prvo donji snop je u aut-u, zupcanik rikverca takodje, podloski donjeg snopa nije ni bilo (hvala majstoru koji ga je sklapao u nekom od nasih ex-Yu remontnih zavoda) Jedan od lezajeva je udaren od nazad verovarno u pokusaju da se odozgo izbije prednji deo gornjeg snopa. I kao rezultat iammo ovo,

Slika

Kuciste je pojedeno s jedne strane, a trebalo bi da izgleda otprilike ovako kako je na drugoj strani,

Slika

Ovo je ono sto je potrebno novo, bar na prvi pogled,mali zupcanike je vec kupljen isto od Zike,
Slika

Ovaj valjkasti lezaj u kavezu je iz reduktora, jedino je on za zamenu, mozete videti kako su pojedeni valjci u poredjenju sa ispravnim
Slika

Naravno, novi semerinzi i dihtunzi se podrazumevaju, nisam stigao sve detaljno da premerim jer nisam imao ni vremena ni odgovarajuci mikrometar, ali to sve spada u drugu fazu ovog sklapanja. Kada se kompletira sasija sa motorm, menjacem i svim ostalim elementima, preci cu na karoseriju. Ona je hvala bogu ok, ima malo posla oko poda i ispod rezervoara, zatim rezervoar treba biti okrpljen, hladnjak proveren i sredjen itd...posla koliko volis.

Slika

Slika

Slika

Slika

Uglavnom, cilj je da se sklopi potpuno funkcionalno vozilo u originalnom stanju kao kad je i proizveden. Naravno za kolekcionare, pojam originanosti je nesto sasvim drugo tako da ovaj francuski WOF willys motor ne spada u tu kategoriju. Posto su mi svi agregati na motoru 24v, i on ce imati razvucenu struju od 24v koja isto ne spada u standard Gpw-a jer je originano imao 6v. Ova ojacanja sasije pozadi takodje nisu originalno bila tu ali kasniji jeepovi su ih imali fabricki a na nekima su instalirana i za vreme II sv. rata.

Cisto da ne bude zabune a to je i ono sto me jos buni je naziv restauracija. Ja restauracijom nazivam sredjivanje vozila u fabricke tolerancije. U mom slucaju ako merenja u poredjenju sa fabrickim manualom za servisiranje pokazu da je deo za zamenu ja ga menjam, ali to nije fabricka mera novog dela. Nov deo ima proizvodnu toleranciju a deo u eksploataciji ima druge tolerancije, znaci ispravan je u opsegu +-. Tako da ja ovaj svoj rad ne nazivam restauracijom nego jednostavno sklapanjem ili sredjivanjem ili kompletiranjem.

Do daljnjeg, pozdrav
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Aki » Čet Avg 28, 2014 8:06 am

Odlican pristup. :thumbup:
Slika
Korisnikov avatar
Aki
 
Postovi: 40
Pridružio se: Ned Mar 31, 2013 10:15 am
Lokacija: Beograd
Oldtajmer: Jugo 1603
Jugo 1299

Re: Ford Gpw 1945

Postod nikola_n » Pon Sep 01, 2014 9:12 pm

Odlican pristup obnovi,posto necemo kako kazes da kazemo restauracija.Bitno je da ima dosta dosta korektnog stanja, motor je ipak L 134,bolje i to nego 200d :) , i na kraju ispasce ovo jedan odlican gpw .Prica ima lep pocetak, posle toliko godina stajanja da ovo opet zazivi na terenu naravno.
Pozdrav
Korisnikov avatar
nikola_n
 
Postovi: 117
Pridružio se: Sre Jun 23, 2010 1:09 pm
Lokacija: Surdulica,Srbija
Oldtajmer: 3 X JEEP WILLYS MB 2 X FORD GPW WILLYS CJ 3A

Re: Ford Gpw 1945

Postod Sale NS » Uto Sep 02, 2014 7:15 pm

Podrzavam Nikolu, prica je dobra. Najvise mi se svidja sto si perfekcionista i sto si posvetio paznju detaljima i sitnicama, a najvise mi se svidja tvoj nacin razmisljanja...za svako postovanje!
Ipak moram da kazem da je ovo jedna ozbiljna restauracija, ruku na srce ipak je tu ulozeno MNOGO truda i para.. ;)
Nek te prati sreca u daljim radovima i MNOGOOOO mi je drago sto ces oziveti jednog uspavanog penzionera koji je do sad lezao u garazi i cekao "neka lepsa i srecnija vremena"..poz.
Every single day, from dawn till dusk, you a find things to touch the heart and soul..Bmw A Way Of Life.
Korisnikov avatar
Sale NS
 
Postovi: 1001
Pridružio se: Pon Okt 05, 2009 9:54 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Sep 03, 2014 10:40 pm

Hvala na pozitivnim komentarima, pa iz licnog iskustva govoreci, kad god nesto nisam odradio kako treba to me je sacekalo posle.
Tako da je bolje u startu ici i malo sporije ali zato kada matori krene da se kotrlja da to bude kvalitetna voznja.

evo stiglo i jos malo delova,

Slika

Pozdrav
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod nikola_n » Čet Sep 04, 2014 10:53 am

Fino fino,bez nekih novih delova ne moze se lepo odraditi obnova a verujem da neke delove jeep i nije ni imao .Konektor sirene na glavi upravljaca se mora kupiti retko koji stari vise obavlja funkciju kako treba . :thumbup:
Korisnikov avatar
nikola_n
 
Postovi: 117
Pridružio se: Sre Jun 23, 2010 1:09 pm
Lokacija: Surdulica,Srbija
Oldtajmer: 3 X JEEP WILLYS MB 2 X FORD GPW WILLYS CJ 3A

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sub Sep 20, 2014 6:55 pm

I pored toga sto sam prikupio osnovu za ovo sredjivanje, nekih stvarcica uvek fali.
Ne moze se reci da se sve mora kupiti ali kako recimo staviti neki neoriginalni prekidac na tablu kad je to nesto sto se vidi na prvi pogled. Ili recimo ove kozne manzetne za rucice menjaca. Ako bih morao da ih pravim negde, opet bi me izasle vise.
Tako nekako.. stiglo jos malo delova, sad bih polako mogao poceti sa sklapanjem menjaca. Nije sve za Forda nesto je i za Mahindru.

Slika

Pozz
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod nikola_n » Ned Sep 21, 2014 10:37 pm

Ove bele kozne podrske za menjac i reduktor podvaljuju, a na slici koza zelena,ja sam popizdeo kad su mi takve poslali Neiske i pinn.Morao da kupim ponovo jer ove mi se ne svidjaju, u jeep vilage su ok.
Korisnikov avatar
nikola_n
 
Postovi: 117
Pridružio se: Sre Jun 23, 2010 1:09 pm
Lokacija: Surdulica,Srbija
Oldtajmer: 3 X JEEP WILLYS MB 2 X FORD GPW WILLYS CJ 3A

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Pon Sep 22, 2014 6:16 pm

:) , ove bele se isprljaju za tren oka, ja cu moje da ofarbam, sad dal u zelenu ili u braon videcu. Ima da se kupi boja za kožu, mada mislim da obicna farba u spreju to može da odradi.

Evo jos jednog sajta koji ima ok cene, http://www.jeepsudest.com , samo ne prebacuj na engeski jer onda pola asortimana fali.

Pozz
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Ned Jan 04, 2015 11:21 pm

Pogledah sada, poslednji post je jos iz septembra. Vreme brzo leti kad je covek opterecen poslom i obavezama oko dece ali sta ces tako je kako je.
Imao sam malo vremena proeklih dana pa sam svratio do garaze. U medjuvremenu hladnjak je proveren i ponovo sklopljen, rezervoar je zakrpljen kalajem. Trebalo bi biti ok, videcemo kad se sve sklopi :D .
Imao sam problem sa isporukom nekih delova, to je ujedno i glavni razlog zbog cega menjac jos uvek nije sklopljen. Vecina sintnih delova je vec kupljena ali ostao je problem kucista koje sam narucio ali nije stiglo na adresu. Da ne idem u detalje ali za sve vas koji narucujete insistirajte da vam posiljke budu vise nego uredno/ cvrsto zapakovane. Sve sto se desi u tranzitu ide na vasu stetu a nikako na stetu onoga koji koji je poslao jer dok se stvari isteraju na cisto prodju meseci kako vec pomenuh.

Evo i par fotki:
Hladnjak sredjen ali jos neofarban.
Slika

Rezervoari od forda i mahindre sredjeni ali neofarbani.
Slika

Pod pretpostavkom da je reduktor kompletan krenuo sam sa sklapanjem.
Slika

Novi semerinzi, prema kardanima a ovi mali na osovinama viljuski rediktora.
Slika

Na obe strane,
Slika

Nabaceno na kuciste, zazori podeseni, srafovi stegnuti sa loctite masom za srafove.
Slika

Idem dalje i naleteh na ovaj problem, ovo ostecenje na desnoj strani osvine nije veliko, ali se nalazi bas na mestu naleganja lezaja. To bi u startu znacilo vise buke u kucistu i sigurno skracen vek lezaja. Iako se lezaj kupa u ulju nisam siguran koliko bi to trajalo a buka bi postajala sigurno sve jaca i jaca.
Slika

Uglavnom nova mora biti narucena a kako je u garazi prilicno hladno odlozio sam to za toplije dane :D .
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod asconaextreme » Pon Jan 05, 2015 7:26 pm

Slika Slika Slika
Korisnikov avatar
asconaextreme
 
Postovi: 284
Pridružio se: Sub Feb 09, 2013 12:01 am
Lokacija: split
Oldtajmer: opel ascona b,fiat 500 L

Re: Ford Gpw 1945

Postod RADESM » Čet Jan 08, 2015 9:55 pm

pročitah od početka do kraja,svaka čast.
Korisnikov avatar
RADESM
 
Postovi: 129
Pridružio se: Uto Nov 10, 2009 10:32 am
Lokacija: sremska mitrovica
Oldtajmer: w114 71"W114 70"W115 75"W124 87"dkw nz350 42"sachs miele98 39"zundapp db200 50"zundapp combinete 56"puch ds50 62"simson sr2 58"tomos kolibri12 61"tomos t13 70"solex 3800 68"tomos nt 75"tomos tt 69"mz 150es 75"tomos n 71"yamaha srx6 86"yamaha xt500 87"guldner 16ps 56"

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Uto Jan 13, 2015 10:27 am

Hvala na podrsci, evo stigla mi je i nova osovina sa jos malo delova.
Jos uvek cekam kuciste menjaca, pa sam kompletan sto se tice mehanike.

Slika

Slika

Pozz
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Ned Jan 25, 2015 11:47 am

Stiglo konacno kuciste :-)

Slika

a usput i jos nekih delova, komplet navlaka za sedista, brisaci...
Ne narucujem vise nista dok sve ovo ne sastavim. Nagomilao sam svega i svacega a i vreme je da sve to pocne da dobija svoj pravi oblik.

Slika

Slika

Pozdrav
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Ned Avg 16, 2015 11:10 pm

Radilo se malo u medjuvremenu, motor je na sasiji, doslo se do tacke da je spreman za paljenje ali fali mi karburator.
Uglavnom, povezao sam merac pritiska ulja i temperture za probu ali malo cu jos sacekati do tog momenta.
Morao sam da se vratim malo unazad, prednja poprecna greda koju sam probao da ispravim nije valjala pa sam je zamenio novom, prednji branik sam isto stavio originalni. Menjac i reduktor su odradjeni kompletno, kvacilo novo u kompletu...

Slika

Slika

Slika

U medjuvremenu sam se bacio na Mahindru, skinuo sam karoseriju sa sasije, ispeskirao sasiju, sredio menjac i kvacilo, i polako sve to sklapam nazad. Kocioni cilindri su svi u blokirali, zadnje gibnjeve moram isto prekontrolisati, jedna platna gibnja mi je pukla, nasao sam i jednu pukotinu na sasiji... itd, mnogo znaci kad se sve ispeskira, sve se vidi.

Slika

Slika

Slika

Trenutno stanje ergele,
Slika

Slika

Slika

Posle ovoga sledi probna voznja na sasijama za obojicu. Cilj je da sve proveri pre nego sto se montira karoserija, za svaki slucaj.

Pozdrav
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Okt 28, 2015 7:51 pm

Matorac je ponovo prohodao i to uspesno.
Znam da mi necete verovati ali upalio je na prvu sa sve od oka stelovanjem paljenja a karburator sam stavio onako kako je stigao direktno iz kutije.


Slika

Probni setup sa akumulatorima, kantom za gorivo, zicama koje vise okolo ali sve je proslo dobro. Odradio je jedno sat vremena, provozao se nekoliko krugova po dvoristu , za pocetak odlicno.
Slika

Pozdrav
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sre Okt 28, 2015 11:15 pm

Evo i jedan filmic, doduse sa telefona.

https://youtu.be/E7apeYdb9Xk
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sub Maj 14, 2016 8:00 am

Karoserija,
poceo sam prvo sa skidanjem starih profila na podu. Stari su punktovani tako da treba prvo razbusiti te varove da bi se stari delovi limarije skinuli.

Slika
img

Slika
click image upload

Skoro odvojen od poda,

Slika
image url upload

Profili su originalno popunjeni drvetom koje je imalo ulogu da ojaca profil i ublazi potencijalna uvijanja, drvene gredice iz 1945 :)

Slika
picture uploader

Konacno skinut, ispod profila korozija je mestimicno nagrizla lim poda jer se vlaga zadrzavala u profilima,

Slika
free image uploading

Slika
capture

Slika
image post

Zatim jos jedan profil na podu pozadi,

Slika
image post

Neke delove profila sam kupio gotove, a ostale sam napravio kod limara,

Slika
image url

Prvo pozadi, isecen je stari korodiran deo, ubacuje se novi lim,

Slika
img upload

Lim ubacen,

Slika
upload pictures online

Novi profil pasuje odlicno,

Slika
free picture upload

Ovde su varovi malo poravnati, ali posto je u pitanju donji deo poda ovo je vise nego dovoljno,

Slika
adult photo sharing

Idemo dalje...
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod nikola_n » Čet Maj 19, 2016 5:03 pm

Vidim karoserija u izuzetnom dobrom stanju, za njene godine, naravno.Samo nosaci tj. profili su za zamenu.Bunker rezervoara u ok stanju .Steta samo sto je mb model karoserije .Kad bi negde nasao fordovu za izmenjas da se sasija gadja sa karoserijom.To je glavni problem nasih jeepova jer su servisni centri prilikom obnove pakovali kako su stigli pa se desava da fodici imaju mb karoseriju i obrnuto.
Korisnikov avatar
nikola_n
 
Postovi: 117
Pridružio se: Sre Jun 23, 2010 1:09 pm
Lokacija: Surdulica,Srbija
Oldtajmer: 3 X JEEP WILLYS MB 2 X FORD GPW WILLYS CJ 3A

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Čet Maj 19, 2016 10:55 pm

Karoserija je u odlicnom stanju bez obzira na godine :D , za razliku od one druge indijske koja ce tek biti pravi izazov. Tek kad sam krenuo da je secem shvatio sam koliko je to zilav i kvalitetan lim. Pored profila trebace da se okrpi i dno bunkera rezervoara a ima i malo peglanja tu i tamo, uglavnom oko zadnjih kaseta alata.
To oko karoserija je tako kako je, dopalo nam je ovo sto je bilo na sasiji a i to ima neki svoj smek, originalnu pricu. U bilo kojem kraju sveta da su bili ista stvar se radila, skidaj delove sa olupanih i ostecenih i pakuj na one koji se teraju dalje. Mozda su takvi i dosli kod nas, ko ce ga znati.
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Re: Ford Gpw 1945

Postod UmetnostNaTockovima » Pet Jul 01, 2016 5:28 pm

Moj je vec gotov...
Slika
Slika
Izradjujem crteze vaseg ili automobila iz vasih snova po narudzbini. Kontakt u inbox!
Korisnikov avatar
UmetnostNaTockovima
 
Postovi: 180
Pridružio se: Sre Dec 23, 2015 8:18 pm
Oldtajmer: Trenutno nemam vozilo u vlasnistvu, automobili snova -1959 Cadillac Series 62 Convertible i 1955-58 Bel Air

Re: Ford Gpw 1945

Postod Dfast » Sub Jul 02, 2016 10:38 pm

UmetnostNaTockovima je napisao:Moj je vec gotov...


Hvala na ovoj lepoj slici, moj jos nije gotov.
Iscekujem odmor ko ozeb'o sunce...
Korisnikov avatar
Dfast
 
Postovi: 120
Pridružio se: Sre Avg 28, 2013 1:02 pm
Lokacija: Bgd
Oldtajmer: Mahindra CJ3-b 1968
Gpw 1945

Sledeća

Povratak na Automobili članova

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju