Stranica 3 od 6
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Nov 01, 2015 8:44 pm
od Dfast
Moze li jedno pitanje, kojom fabrom farbati delove sklopove vesanja tj sve to sto stoji izlozeno spoljnim uticajima. Ja sam moje delove farbao da kazem obicnom nitro mat bojom ali to je toliko slabo cini mi se, jer najmanja ogrebotina ostavlja traga. Vidim da se preporucuju poliuretanske boje da li neko moze da preporuci nesto konkretnije? Mozda proizvodjaca ili trgovacki naziv a da je dostupno kod nas?
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 12:26 am
od Aki
Ovi prave sve zivo, Tehnonautika u Zemunu drzi njihov program. Ja zadovoljan upotrebom ->
http://www.pitura.co.rs/Ovi prodaju poliuretan u setovima tj. miksuju po zelji, takodje imaju odlican izbor, samo su malo bogu iza tregera... ->
http://www.011info.com/boje-i-lakovi/au ... vi-irganoxNitro izbegavaj, barem akril najjeftiniji. Boscha neka dopuni sta koristi.

Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 7:32 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 7:35 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 7:36 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 9:44 am
od braca23
Svaka čast za radove!

Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 7:57 pm
od bmw e21 baur
hvala kolega sto mislis,ako istrci slobodno i bez pitanja uzmi...jos jednom...svaka cast na radovima...podseca me na sta sam ja prolazio
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 02, 2015 10:18 pm
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Sub Nov 07, 2015 11:18 pm
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Nov 08, 2015 12:33 pm
od boscha
Da zamolim admine da obrisu prethodna 2 posta u ovoj temi, ovo je teski spam
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Nov 08, 2015 10:35 pm
od Sasha
Dešava se da se botovi povremeno provuku, čim ih primetim brišem i banujem.
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 09, 2015 12:15 pm
od loshmee
Svaka cast za detaljne radove, kojom bojom si farbao karter?
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Nov 09, 2015 7:24 pm
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Feb 14, 2016 7:12 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Feb 22, 2016 9:25 pm
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Feb 22, 2016 9:42 pm
od djape1977
GLE, MOTOR OD MOSKVICA!!!
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Čet Feb 25, 2016 3:36 pm
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Maj 01, 2016 10:00 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Maj 02, 2016 5:27 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pon Maj 02, 2016 7:41 am
od boscha
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Uto Maj 03, 2016 6:52 pm
od Nikola I.
Motor je k'o nov...

Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Sre Maj 04, 2016 3:21 pm
od boscha
Trudim se da ne samo motor, nego ceo auto bude i funkcionalno i vizuelno kao kad je proizveden. Zato cela prica traje uzasno sporo, trazi jake zivce i volju, ali sad kad je vise od pola puta prevaljeno nema nazad

Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pet Maj 06, 2016 12:11 pm
od Baron
Vau,ovo je kao iz fabrike! I bolje. Samo polako,ima vremena.

Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Pet Maj 06, 2016 2:11 pm
od boscha
Ma nema zurbe, ide sve svojim tokom....Ono sve sto je do mene (sve osim limrije i farbanja), radi se dosta brzo - nabavka delova, peskarenje, cinkovanje, sklapanje i sl.
Limar - farbar radi malo sporije, ali zadovoljan sam kvalitetom. Privodimo i to kraju, nadam se za koji mesec da mi karoserija stize zavrsena, pa onda sklapanje.
Re: BMW E21 315 (03/1983)

Poslato:
Ned Jun 05, 2016 1:06 pm
od boscha