Nepunih 3 mj nakon registracije su počeli problemi s motorom.Prošli vlasnik mi je rekao da mu se u zadnje počeo grijat,a meni je u početku sve bilo ok.Kod izmjene ulja vidio sam emulziju na čepu od ulja i već posumnjao u probleme.Počeo je mješat ulje i vodu tako što je ulje završilo u kiler sa vodom.U mjesec dana sam 3 put skidao glavu i rekao ovaj je svoje odradio.I onako pored malog frgazera nije išao ispod 8,5 l a po gradu i 14-15,odlučih to sve skinuti.
Imao sam u drugome rekordu c (kojeg ću kasnije predstaviti),2.2 injection motor i getribu 5 brzina.,te servo volan.Takoda sam etapno sve prebacio na ovog.
Prvo je red na motor jer mi je auto trebalo. Za sve to prebacit trebam mjenjat cijevi za gorivo,pa onda rezervar s povratom,te ugradit električnu pumpu goriva,pa instalaciju s elektronikom.Instalacija je original LE JETRONIC od rekorda 2,2 sa svim senzorima,pa veći hladnjak vode.Bilo je tu par dana posla.






Uglavnom to je sad to pod haubom.
