Prije nekih mjesec i pol dana sam postao vlasnik plave Zastave 101 Super iz 1979. Iako je bilo nekih nedoumica oko toga jeli 1300 ili 1100 ccm( bivši vlasnik me je uvjeravao da je Special, ja sam tvrdio da je Super na osnovu detalja samog auta), na kraju se ispostavilo da je to ipak model Super sa 1100 ccm, dvogrlim karburatorom, 4-2-1 granom i 64 ks.
Priča ide ovako...vidio sam ga u oglasniku prije cca 2 mjeseca. Zainteresiralo me je to što se prodavao kao model 1300, otišao sam ga vidjeti, vidio da auto, iako malo zapušten jer nije bio registriran i vožen godinu dana, ima potencijala i što je (meni osobno) najbitnije, ima sve što model Super treba imati tvornički ugrađeno od opreme. Bio je u voznom stanju, upalio je bez problema, imao je potreban zvuk i snagu

Imao je neke detalje koji meni osobno nisu po volji, pa sam ih poskidao. Usisnike, blaterice, kuka, vunene presvlake, očistio sam ga i ispolirao, original felge ću dati prefarbati u originalnu srebrnu boju, a trenutno se vozi na točkovima od Stylisha. Kad smo već kod nadimka...s obzirom da je dobio ovu tablicu OS 158 LI, OS-LI me nekako asociralo na Bruce Leea...pa sam nebudi lijen otišao na Google prevoditelj da vidim ima li "LI" kakvo značenje na kineskom. I ima! LI=ŠLJIVA




Da vidite kakav je bio prije....
...i kako izgleda danas...
Ono što je karakteristično za model Super su sivo-srebrna instrument tabla, volan manjeg promjera sa znakom "Z" na tasteru sirene, pilot sjedišta sa integriranim naslonom za glavu, nema bočne lajsne po bokovima kao Confort i Special, vanjsko ogledalo je crne boje, ima grijač stražnjeg stakla, upaljač...