Noviteti

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Apr 30, 2014 8:56 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod goranp » Pet Maj 02, 2014 8:34 am

Jedan elfer kod mene

Slika
Korisnikov avatar
goranp
 
Postovi: 482
Pridružio se: Uto Apr 06, 2010 12:30 pm

Re: Noviteti

Postod goranp » Pet Maj 02, 2014 8:36 am

Pera Fitilj je napisao:http://www.fotos-hochladen.net/uploads/876ybkuw2ls0.jpg
Broj 87


Ovi iz Opel kolekcije poceli i sa tim sluzbenim vozilima ,resili da jos napune dzepove.
Verovatno su ispucali sve kalupe pa daj da im uvalimo i ove
Korisnikov avatar
goranp
 
Postovi: 482
Pridružio se: Uto Apr 06, 2010 12:30 pm

Re: Noviteti

Postod goranp » Čet Maj 15, 2014 7:24 am

Prvi model AA u razmeri 1/18 u kolekciji,nisam pogresio sa odabirom s obzirom da cene idu samo na gore
Stize za 3-4 nedelje

Slika
Korisnikov avatar
goranp
 
Postovi: 482
Pridružio se: Uto Apr 06, 2010 12:30 pm

Re: Noviteti

Postod . . . » Sre Maj 21, 2014 3:29 pm

Ettore Bugatti je imao zelju da napravi auto sa kojim ce se voziti krunisane glave i koji ce svog vlasnika sluziti do kraja zivota. To je trebao da bude auto na autima. 1926. je svoj san i ostvario, svetu je podario Bugatti Royale, Type 41. Najveci auto u istoriji auto industrije.
Auto je pogodnjen motorom od nesto ispod 15l (prototip; dok je u ostale islo 12.7l). Motor je visok 1.1m, a dugacak 1.3m i izradjen je od jednog komada aluminijuma tako da su glava i blok motora cinili jednu celinu. Ovakva izrada motora za Bugatija nije predstavljala neku novost i to se dalo videti i ranije, a razlog tome je bila usteda. Izradjivati motor tako je bilo jeftinije nego da ga lije kao sto su drugi radili. Takodje ono sto je vise nego impresivno za Bugatijeve motore je i da ako su vec blok i glava radjeni kao dva dela, onda su oni toliko legali jedno na drugo i ta dodirna povrsina je bila toliko glatka da se gasket (onaj andrag sto se stavlja izmedju; sta cu kad ga ne znam po naski :lol: ) nije ni stavljao, nego bi jedno leglo na drugo i to bi bilo to. Motor je bio redni osmak sa tri ventila po cilindu (dva za usis i jedan za izduv). U slucaju da se treba da se popravljaju ventili to bi zahtevalo da se ceo motor vadi napolje zajedno sa bregastom osovinom. Pomalo neprakticno, ali taj motor je bio dosta kvalitetniji nego ostali motori tog vremena tako da se to nije cesto radilo. Motor je po Etoreu razvijao 300 konja, dok je po nekim drugima razvijao izmedju 200 i 275, u svakom slucaju puno vise nego konkurencija tih dana.
Kako bi se smanjila buka iz motora menjac se nalazio malo iza motora. Menjac je imao 3 brzine i rikverc.
Sa tolikim motorom mozete zamisliti koliko je bio ceo auto. Duzina haube je 1.5m a ceo auto iznosi preko 7m sa razmakom izmedju osovina od 4.57m. Cela grdosija je bila teska preko 3t, a gume koje je korstio su bile kamionske od 24 inca. Razlog za kamionske je bio jer u to doba nisu postojale gume za auta tih dimenzija :)Etore je planirao da proizvede 25 komada, ali uspeo je da napravi samo 6 i od tih 6 samo 3 su prodata. Auto nije bio namenjen bilo kome vec je ideja bila da se u njemu voze samo krunisane glave, a za to je i cena bila odgovarajuca. Za sasiju biste iskesirali nesto oko 20000$, a onda za karoseriju jos 10000$. Prevedeno u nase novce, oko 1.5 miliona evra samo za sasiju. . . Inace za dizajn sasije se pobrinuo njegov sin Jean, dok je znak na haubi uradio njegov (tad vec odavno preminuli) brat Rembrant. Brat Rembrant je bio umetnik koji je radio skulpture zivotnja i jedna od njih je bio slon koju je Etorre iskoristio za svoj auto. Zbog vremena u kojem je taj auto izasao na svetsku scenu taj slon je dobio pogresnu interpretaciju, ali ja sad ne bih o tome, ovo je ipak ostvarenje jednog sna o najboljem autu. . .
Jedina krunisana glava koja ga je zamalo posedovala je poslednji Rumunski kralj Mihael. On je kupio polovnog ali mu nikad nije isporucen. Kralj je abdicirao 1947. iste godine kad je i Etore umro. Pored njega jos jedan krunisana glava je zelela da poseduje ovaj auto, i gle cuda i taj kralj je bio sa Balkana :DPomenuti kralj je bio kralj Albanije, Zog. Postoji nekoliko verzija zasto ga Zog nikad nije dobio. Po jednoj, "the man's table manners are beyond belief!" te mu ga zato Etore nije prodao, a po drugoj razlog su bili atentati. Nime Zog je preziveo 55 atentata i jednom prilikom je cak i uzvratio napadacima, sto bas i nije uobicajno za jednog kralja; pa se Etore bojao da bi njegova najveca kreacija mogla zavrsiti izlupana pored puta te mu ga nije prodao. Inace pre kupovine auta musterija bi bila pozvana u Etoreov zamak u goste na par dana da Etore proceni kakva je i onda u zavisnosti od njegovog misljenja sledila bi kupovina. Sa druge strane danasnji vlasnici Bugatija mislim i da ne razmisljaju ko je kupac i kakva mu je pozadina sve dok moze da iskesira 1.5 milion evrica. Pomalo tuzno. . .
Auto koji cu vam danas predsraviti je bio licni Etoreov auto i nekoliko puta je menjao izgled (a jednom i zbog udesa koji je Etore doziveo kad je zaspao za volanom). Broj sasije je 41110, a u narodu je poznat kao Coupé Napoleon. Originalnu sasiju je izradio Packard, a Weymann ju je kasnije prepravio. Recenziju voznih karakteristika ovog auta mozete pronaci u Autocaru iz 1926.
Drugi svetski rat auto je proveo zazidan u domu Bugatija zajedno sa jos dva auta. Usled finansiskih poteskoca auto je prodat braci Schlumpf 60-tih godina proslog veka, a danas se nalazi u muzeju Musée National de l'Automobile de Mulhouse.

Inace recenzija ovog auta se pojavila u Autocaru-u i na linku se da procitati izvestaj W.F. Bradley-a;
http://www.bugatti.com/en/tradition/his ... oyale.html

A i ova pricica bi se dala nazvati zanimljivom
http://www.bugattirevue.com/revue24/royale.pdf

A ova ide pod obavezno stivo :)
http://steelhorsemag.com/1932-type-41-b ... oyale.html

A sad malo slika originala. . .
https://www.flickr.com/photos/ganymede2 ... 19805@N22/

Pored Napoleona tu su Coupé de ville Binder (Royale Esders Roadster), Cabriolet Weinberger, Limousine Park-Ward, Kellner car i Berline de Voyage.
Pricu o njima danas necu pricati vec kako koji bude izlazio kao model i kako se bude nabavljao sledice i prica. . . Mislim da sam i sa ovom vec smorio pola publike :lol:

A sad idem na model. . . Model izradjuje Maisto, ali se prodaje pod etiketom Bauera. Model se radi u tri boje, crvena, siva i plava. Plava ide za Napoleona, siva ide za Coupé de ville Binder koji ce kasnije postati Royale Esders Roadster, a crvena bas i ne znam za koga ide. . . Ja sam se opredelio za plavu jer mi ona nekako najbolje ide sa plavom unutrasnjoscu (kod sve tri boje, boja inutrasnjosti je ista). Kad smo vec kod boja, boja sasije je crvena dok je na originalu crna, sad zasto je to tako ja vam ne mogu reci. Poprilicno glup propust. . . Kad smo vec kod gluposti, na modelu se da primetiti nedostatak znanja i iskustva. Racimo flene, hromirane i na prvi pogled odlicne, samo kad ih skinete i kad pogledate unutrasnju stranu vidite da je to jedno parce plastike tako da su trebali to malo bolje odraditi. Kad smo vec kod felni glavni sraf sto je drzi za auto je malo prevelik, kao i branici. Upordjujuci sa pravim autom reko bih da su tu stavili malo vece. Nazalost to nije jedini propust kad su u pitanju dimenzije. Recimo sraf koji drzi rezervni tocak je isto malo veci. Kad je rec o unutrasnjosti opet malo igre sa bojama i dezenima. Posto originalan auto nisam video, malo cu biti rezervisan po tom pitanju cisto da se ne desi da auto sa kojim uporedjujem nije original. Naime, na onom u 1:1 izgleda da kokpit kod vozaca skroz crn, dok je kod ovog crn ali je patos plav. Takodje putnicki kokpit je plav, dok je kod originala neki totalno drugaciji dezen (mada ruku na srce i ovaj plavi mu lezi ko budali samar). Ove detalje ostavljam za diskusiju onima koji su videli pravi auto uzivo, a ja kad ga budem video dopunicu se :)
Idemo dalje. . . Ono sto je lepo je da vam ovaj model stize u paketu sa postoljem na kojece te da ga stavite (e sad na postolju pise coupe de ville i broj sasije koji je pogresan, 41100; za kupe je 41111 a za Napoleona 41110 tako da je i to propust), brosurom, sa pincetom i par rezervnih delova (znak na haubi i unutrasnji retrovizor). Ovo zadnje je mozda i najbolje u celoj prici. Verujem da se mnogima desilo da im strada znak na haubi, tako da to da se ima zamena je odlicno. Takodje, pinceta je plasticna, tako da se ne morate previse brinuti da cete nesto ograbati. Sad kad bih morao da poredim detalje na ovom modelu, nekako najblizi mi je Pocher. Ne toliko zbog velicine koliko znog kolicine delova. Stvarno vidi se da je Bauer uradio sve sto je mogao da ovaj auto bude predstavljen kako to zasluzuje, kablovi idu na sve strane, pa cak i do farova; te uzad za kocnice (original nije imao hidaulicne kocnice vec je imao kablove jer Etore nije verovao hidaulici), kardan se okrece koji kako se okrece, okrece i ventilator na motoru. . . Dakle sve je tu, bas kao i na jednom Pocheru. Dakle, jedan stepenik iznad CMC-a u tom nekom pogledu. Medjutim, taj stepenik se brzo pretvori u stepenik nazad jer se vidi da Bauer bas i nema iskustva sa ovakvim modelima. Od dva modela koja su meni stigla nijedan nije bio 100% ceo. I jedan i drugi su imali otpale delove (pocevsi od tockiva, preko nekih drugih delova za koje sam tek kasnijim upordjivanje uspeo da provalim gde idu) tako da zbog te lose zavrsne obrade bas i ne mogu da ga poredim sa CMC-om, ono je ipak daleko, dalkeo profesionalnije odradjeno. Ali da je Bauer imao dobre namere imao je. Recimo auto vam stize upakovan u stiropor, koji se nalazi u kutiji, a onda sve to je upakovano u kutiju za slanje (nesto kao OTTO sto radi). Ono sto je opet mac sa dve ostrice je da je auto pricvrscen za siropor putem drota. Tako da isgleda poprilicno jeftino, ali sa druge strane jednom kad skinete drot onda nema tragova da je bio pricvrscen bilo cime, pa tako i nema onih rupa sto srecemo kod PMA i AA. E da, ono sto je isto impresivno je da se karoserija moze odvojiti od sasije. Ja za sada to nisam probao jer zahteva odsrafljivanje nekih srafa pa da jos nesto ne zaj. . . ali probacu pre ili kasnije. Za sada necu da nesto ne zabrljam ali kad uradim stizu slike :)Sto se tice detalja oni su svi tu i rekao bih na mestu i pusticu slike da vam ih docaraju ali za sada ja jos pricam :)
Da li model vredi 600$? Zbog silnih propusta ne, zbog svih detalja da. Realno mozda je 500 bolja cena. Da li je dobro sto model ne stize kao kit? Ne, to je mozda i najveci minus u celoj prici. Da je imao bolju zavrsnu obradu onda bi ovako kao kompletan bio savrsen, medjutim posto delovi otpadaju i posto se vidi nedostatak iskustva u sklapanju ovakvog modela, onda mozda bi bilo bolje da je ponudjen i kao kit. Vlasnik bi se bolje upoznao sa modelom i video bi sve delove koji su usli u njegovu izradu (ako se nevaram preko 1600 njih), a oni koji imaju iskustva sa sklapanjem bi sigurno sklopili ovo bolje no kinez sto ga je sklapao. A sad slike. . .

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Korisnikov avatar
. . .
 
Postovi: 1191
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 9:21 pm
Lokacija: Houston, TX

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Pon Jun 09, 2014 7:57 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Jun 11, 2014 10:05 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Jun 25, 2014 8:07 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Jul 09, 2014 3:24 pm

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Čet Jul 24, 2014 5:55 pm

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Avg 06, 2014 8:55 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Avg 20, 2014 2:51 pm

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Sep 03, 2014 10:45 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Talladega_500 » Pon Sep 15, 2014 10:53 pm

Novo iz Greenlight-a (za sada samo prototip), jedva cekam da vidim u svojoj kolekciji - 1978-1981 Chevrolet Camaro.

Slika

Slika
You better watch what you say about my car. She's real sensitive.

When I die I want to be buried faced down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass.

Slika
Korisnikov avatar
Talladega_500
 
Postovi: 2121
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:06 pm
Lokacija: Wisconsin USA / Beograd / Dalmacija

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Sep 17, 2014 10:03 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Okt 01, 2014 9:51 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod . . . » Pet Okt 03, 2014 2:10 am

Par noviteta u mene. . .

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Imam na umu jos par komada, ali o tom potom . . .
Korisnikov avatar
. . .
 
Postovi: 1191
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 9:21 pm
Lokacija: Houston, TX

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Okt 15, 2014 7:57 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Okt 29, 2014 10:04 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Nov 12, 2014 11:47 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Nov 26, 2014 9:24 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Talladega_500 » Pet Dec 05, 2014 11:42 pm

Van iz Breaking Bad. Izlazi sledece godine, radi ga Greenlight.

Slika
You better watch what you say about my car. She's real sensitive.

When I die I want to be buried faced down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass.

Slika
Korisnikov avatar
Talladega_500
 
Postovi: 2121
Pridružio se: Ned Apr 12, 2009 4:06 pm
Lokacija: Wisconsin USA / Beograd / Dalmacija

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Dec 10, 2014 10:03 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Dec 24, 2014 9:39 am

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

Re: Noviteti

Postod Pera Fitilj » Sre Jan 07, 2015 4:27 pm

Korisnikov avatar
Pera Fitilj
 
Postovi: 775
Pridružio se: Pon Apr 05, 2010 10:19 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Automobili u razmeri

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost