Medjutim javi se veliki problem...

Posto imam taj auto jako dugo i kako je u srednje dobrom stanju, tokom dugih niz godina ima sam razlicite kvarove na njemu tako da sam pored majstora savladao dosta iz mehanike automobila. Moj Ford nosi masinu 1300 cmm, to je Kent x flow motor. Taj motor sam ubacio od Ford Capri Mk1 i remontovao ga, vozim ga nekih 50.000 kilometara. Medjutim on se razlikuje od Kent-a 1300 cmm koji je bio ubacivan u Escort Mk2, ima duzi blok sa duzim klipnjacama i razlikuju se komore na glavi i klipovima.
Pre nekih nedelju dana primetim da motor neradi stabilno, izmerim kompresiju i naravno nema je na prvom klipu. Izvadim motor i otvorim ga i ustanovim da su slomnjene karike i da je na moju nesrecu i klip izgoreo.

Nisam mogao da nadjem original klip pa sam stavio privremeno od drugog motora koji je 1300 cmm, naravno iz Escort Mk2. Ali naravno ima problema jer se klip razlikuje u komori za sagorevanje pa sam tim motor radi nestabilno na niskim obrtajima.
Pokusao sa da nadjme klip na par mesta i nisam uspeo, pa bih zamolio sve clanove za pomoc ako imaju takav kilp ili ako znaju ko je rashodovao takve fordove da mi se jave ovde na forumu ili na e-mail neskomilosavljevic@gmail.com
Klip je Fomoco-v, od Ford Capri Mk1 a saznao sam da su ugradjivani i u Ford Cortina. To je motor na prvoj specijali, precnik klipa je 81.5. A evo i slike kako izgleda, pa ako neko poseduje ili zna ko ima zamolio bih da mi se javi. Hvala unapred.