@... - taj film necete gledati.
sticajem okolnosti, posto su mi fiatovi automobili i njihovi derivati sfera interesovanja, tokom 15 godina baktanja sa oldajmerima, neminovno sam dolazio u kontakt sa Glavasevicima, ocem i sinom, i njihovom prodavnicom delova.
svi delovi su 2 do 3 puta skuplji od uobicajenih cena na trzistu u srbiji a cesto skuplji nego u evropi. ako nemate vremena i zivaca da malo proceprkate i nadjete delove drugde i jeftinije, glavasevici su nuzno zlo.
primeri:
prednji deo z750/z850 NOS zastava (kraci sasije, kosevi, prednji vezni lim) prodat marku za 150e, osvanuo je u online prodavnici za 350e i to bez koseva koji su skinuti i prodaju se zasebno 80e komad.
branici za ladu 2101, NOS autovaz, niklovani sa bubrezima, prodati marku za 23e komad pre 6 meseci sada su 60e komad bez bubrega + 15e komad za bubrege.
prednja vrata fiat 132, NOS fiat, 150e komad. kul. u italiji su 60e komad i sa transportom, carinom i pdv izadju ispod 100e komad.
kvalitet delova u prodavnici je kao i drugde u srbiji. polovina je djubre koje ne vredi vise od svoje vrednosti na kilo kao materijal za reciklazu. svaka dalja prica o kvalitetu delova je besmislena.
glavasevici su trgovci a ne ljubitelji i kao takve ih treba shvatiti. dok se neki dinar mogao zaraditi na delovima za FSO/polski fiat, trgovalo se time. sada kad su ti automobili odumrli, prelazi se na novo polje - oldtajmere. nesreca za ljubitelje je u tome sto finansijama koje poticu iz drugih izvora, o kojima ne bih sada i ovde raspravljao jer cemo onda neminovno zagaziti u politiku i pitanja ko je i kako napravio imetak tokom 90tih godina u srbiji, marko kupuje sve delove za fiat/zastava/lada oldtajmere koje uspe da isceprka. na taj nacin pokusava da napravi monopol i da diktira cene.
restauracija o kojoj se ovde govori ne zasluzuje nikako da bude nazvana tim imenom. ovaj kvalitet rada, sto se limarije, farbanja, mehanike i elektrike tice, bih ocekivao da platim do 400e i to
sa akrilnom bojom od 70e za set.
u prici se pominje i nekih 700e za kocnice

??? ne mogu ni da zamislim sa bi to u ficinom kocionom sistemu moglo da kosta 700e
ko je limar mica i u kakvoj je vezi sa markovom radionicom za restauracije? radi za marka kad ima posla a kad nema radi za svoj gros.
po ovome sto vidim na temu uklapanja vrata i haube na fici, i nije bas neki majstor. svaki poluidiot zna da treba pre farbaja montirati vrata i haube i proveriti poravnanje, zatvaranje i zazore. pizdarije ovog tipa sa zakacinjanjem za krilo kod mene ne prolaze ni kad mi komsijski majstor radi za 250e limariju i farbanje na ladi karavan. za 250e mogu da oprostim poneko zrno prasine u farbi i nejednake zazore izmedju vrata i krila ali ako mu sleti komarac na haubu podrazumeva se da ce je farbati opet. za 1700e ne sme da puca git i da se ljusti farba ni posle 5 godina i 100.000km po snegu i soli.
@hemi - kad pocnes da se bavis pravnom praksom shvatices da u srbiji ugovor vredi malo manje od papira na kojem je odstampan. u ovom slucaju predvidjam sudski spor u trajanju od 5 godina minimum, sa bar 3 vestacenja. cinjenica da sa auto sada nalazi na drugoj strani planete dodatno komplikuje stvar. uostalom, jos je pokojni bravar rekao "ne moraju se bas ni te sudije drzati zakona kao pijan plota"
@kiki243 - nas dvojica smo pricali na tu temu i drugarski ti savetujem da ne pocinjes nista dok ne dodjes u srbiju i licno upoznas, pogledas i dogovoris bilo kakav rad.
toliko od mene u ove sitne sate a sad odoh da nastavim da srafim moje oldtajmere, da iskoristim ovo lepo septembarsko vreme dok nas jos sluzi. treba da uradim odozdo zatitu na mom fiatu 131, pa onda moze na farbanje!