Kupljen je sada vec davne 1978 u delovima kao rezerva za wilysa MB koji je bio u perfektnom stanju. Kao takav (u delovima) stajao je godinama, u garazi, ispod cardaka, svuda gde ne bi smetao. Posto je originalni motor tih godina bio vrednovan kao nerentabilan zbog svoje visoke potrosnje, potpuno ispravan i to original fordov, zavrsio je na otpadu kao reciklazna sirovina

Par slika dok je jos bio u prvobitnom stanju:
Mnogo delova je falilo pocev od gibnjeva, amortizera, motora i svih tih sitnica koje su se vremenom pogubile. Problem je takodje sto je jeep sastavljen colovnim srafovima koji su kod nas tesko dostupni. Malo po malo delovi se se kupovali ali nisam kretao sa sastavljanjem dok nisam konacno nasao motor. Motor je kupljen konacno i to francuski wof iz francuskih vojnih rezervi koji iza sebe ima samo nekoliko radnih sati na probnom stolu.
Konacno osnova postoji i poceh sa radom.
Prvo sam svu limariju poslao na peskiranje. Veoma isplativa stvar jer stedi puno vremena a rezultat je odlican.
Sasija nije perfektna jer je jeep bio udaren napred i verovatno je i zato zavrsio na vojnom otpadu, ali nista preterano strasno i moze se popraviti.
Neke stvari je i potrebno dovesti u originalno stanje.
Mesto na kom je nosac kocionog cilindra, srecom nasao sam originalni nosac tako da ce i to biti sredjeno.
Na Fordovoj sasiji gotovo svuda je nalaze oznake Fo (Ford) sto jelte govori da je sasija izasla iz Fordove fabrike. Za one koji ne znaju, identican model MB je pravljen od Willysa i to u vecem broju. Kasnije je pravljen i u franscuskom Hotchkiss-u i to je najbolji jeep ovog modela iako kolekcionari ipak prednost daju Mb-u i Gpw-u.
...