Kolege, nije me bilo neko vreme jer limarija ide sporo, ali 99% je spremno za farbanje na prolece.
Vezni lim je nov, ali smo resili limar i ja da ga ponovo ogolimo, da skinemo onu fabricku crnu boju, pa da se ide sve redom: go lim, konvertor korozije, prajmer pa posle farbanje fabricki - ralica crna, prorezi crni, gornji drzac crni - ostalo boja auta crvena:




Usput, odnedavno je u mom vlasništvu i E30 316s - jugoslovenski E30 sa istim motorom kao i E21 315. Kupljen 05/1987 u Ljubljani, Tehnounion, jedan vlasnik - 125000km, limarija bez korozije, potrebno farbanje...28 godina garaziran, zadnje 2 godine stajao ispred moje zgrade, letos ostavio papir za brisacem da ako bude na prodaju, da mi se vlasnik javi...Pre 10 dana me pozvao deda od 84 godine...brzo smo se dogovorili. Necu ga raditi dok ne zavrsim E21 a posle cu i njega da sredjujem:


