Hvala. Evo trudimo se,

imao sam jednu februarsku voznju. Vozio sam "Srem-Ring", preko Titela, Kaca, pa na Novi Sad, od Dunava ka Vrdniku, prema Rumi, Simanovcima i nazad u garazu. Negde oko 250km u kontinuitetu sa pauzom na Fruskoj Gori. Voznja je protekla bez problema.

Ipak pripremam mali prvi "upgrade - pack".
Kada je pakovan motor ukazala se prilika da kupim nov (nikada montiran) dvogrli Solex 32 EIES sa vakumskim otvaranjem drugog grla. To je bilo brzo resenje sa prvi period voznje. Za toliko ovaj karb je bio ok, ali mislim da to vakumsko otvaranje drugog grla nije bas dobro resenje za ovaj auto. Moze to malo efikasnije na ubrzavanju. Stoga sam nabavio jedan Webber 34 DMS + jedan takav donor, karburator na kome je sve reseno mehanicki.
Ako sam dobro razumeo ovaj tip karburatora je ugradjivan u rane modele 132ke i 131ce, ali ono sto je mnogo vaznije instaliran je na modele 124 Spider sa 1756ccm motorom koji su izvozeni na trziste Amerike.






Ono sto je jos zgodno, je to da Weber ide na moju usisnu granu, "sraf na sraf", poluge gasa i ulaz za sajlu sauha se nalaze na istom mestu kao na Solex-u, takodje ne moram nista da modifikujem na kucistu filtera za vazduh. Jos samo da nadjem vremena da instaliram na auto.
