Da dodam i ja koju pickupovsku...

Ovako, Ameri nisu ludi sto vole pick up, i on ima itekako logike, jedino je stvar dimenzija. Za Evropu, maksimalni domet je pick up klase Hilux, D-max, L200, Amarok, Ranger, itd.
Sve vise od toga je nepotrebno nama ovde.
A prednosti:
5 vrata sa svom opremom
sasija mnogo izdrzljivija nego bilo koja samonoseca
pogon na 2 i 4 tocka po potrebi, prolazi gde ostali staju
3t vuca prikolice
1t nosivost ili 1 euro paleta
bezbednost
registracija na teretno, 3.0 kosta kao teretno 20k dinara, a kao putnicko 120k dinara
Povracaj PDV od 20% za firme
povracaj PDV na dizel gorivo
Ulazi u trosak poslovanja sve stavke(kupovina, odrzavanje..)
Mana je samo potrosnja i velicina, kao i cena odrzavanja, ali po meni, odlican auto i ja ozbiljno razmisljam u pravcu japanskog pick upa..
Iako 5.7 Tundru obozavam, ipak je previse za Srbiju, 3.0 Hilux je vise nego sposoban.